Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groene poeder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    groene poeder

    Korting op 420shop
    ik had geprobeerd hasj te maken met een zeef maar toen ik zeefde kreeg ik alleen maar groene poeder wat doe ik fout ? het knipafval dat ik had wel wel redelijk fijn kan dat het probleem zijn ?

    #2
    Re: groene poeder

    1e laat je topjes/afval drogen,ten 2e pak een wit vel printpapier etc, snijd eencola fles doormidden,plaats dan een panty, eerst vul je je halve fles voor de helft dan plaats je de panty en ga je schudden,op je blad en zul je zien dat alles bruin word,haartjes,tricomes en alles,pak een scherp mes en schraap het bij elkaar,doe het in een pakje vasten sigratten dat plastic van de onderkant,schuif je eraf,daarmee vul je het, als jij denkt dit is genoeg,dan maak je het strak en plakt het goed af,erna pak je keukenpapier wikkel je eromheen en tape je in
    totdat er geen lucht openinge meer zitten dan houd je het onder de kraan,en laat je het 10min in je oven zitten, na die 10minuten pak je het eruit en rol je met een deegroller etc over ,en klaar is je eigen gemaakte hash, er zijn meer tactieken maar dit is de goedkoopste

    Comment


      #3
      Re: groene poeder

      zou ik die groene poeder daarvoor kunnen gebruiken ?

      Comment


        #4
        Re: groene poeder

        tjah dat moet je helemaal zelf weten,je hash zal dan geen blokje worden,maar heel losjes en groen,ik zouw het niet doen,aangezien je niet blaadjes wilt roken

        Comment


          #5
          Re: groene poeder

          nee ik bedoel dat ik die peoder nog een keer zeef met een panty
          zou dat werken ?

          Comment


            #6
            Re: groene poeder

            nee,,,,http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ken-t4371.html kopier die topic even en bekijk hem daar staat veel informatie in ,hun doen het via invriezen maar je kan het ook met gedroogd materiaal,met die link red je het wel

            Comment


              #7
              Re: groene poeder

              eej bedankt man kgaat van de week proberen

              Comment


                #8
                Re: groene poeder

                Dat groene poeder is best nog wel tot een blokje hasj te maken hoor, zal alleen niet zo sterk zijn.

                Comment


                  #9
                  Re: groene poeder

                  Ik heb het ook een keer op Stafford's manier gedaan en toen werd het poeder ook groen.
                  Als je een fijnere zeef gebruikt zou het goed moeten gaan.

                  Comment


                    #10
                    Re: groene poeder

                    ja man ik ga de volgende keer een fijne stof gebruiken ik heb op de markt een lap gekocht dus da moet wel lukken maar eerst gaan we ice-o-lator proberen maar heeft iemand ervaring met het maken van ice-o-later op redelijke schaal zonder van die bubble bags ?

                    Comment


                      #11
                      Re: groene poeder

                      Daar zijn genoeg topics over te vinden Ive.

                      Comment


                        #12
                        Re: groene poeder

                        Heb ooit ergens gelezen dat je de hasj enkele maanden moet laten staan "rijpen" voor een optimale smaak. Dit zou je dan in een katoenen zak, of sok moeten doen.
                        Bij wiet heet dit curen geloof ik, zelfde principe maar dan in een glazen pot.

                        Dat groene spul zal geen hasj worden, volgens mij noemt men dat skuff en bevat het niet zo veel THC. Groen "poeder" krijg je ook als je met een fijnere zeef, bijv. een panty of zeef voor een zeefdruk, lang doorzeeft. Het residu wordt dan steeds groener.

                        Comment

                        Bezig...
                        X