Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hasj wordt niet hard.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hasj wordt niet hard.

    Korting op 420shop
    hallo,
    ik heb dus geprobeerd hasj te maken voor de eerste keer. ik deed het op de makkelijke manier, namelijk door een panty de thc weten te krijgen en dan inwikkelen in plastic/krantje en in de oven. het probleem is echter, dat nadat ik het in de oven heb gedaan en in de vriezer en de hasj klaar is het niet hard wordt zoals een hasjblokje hoort te zijn. Het is wel wat steviger, maar kan wel zo uit elkaar vallen, doe ik iets verkeerd? thanks.

    #2
    Re: hasj wordt niet hard.

    Nadat het uit de oven komt moet je het persen. de olie in de hash verdeelt zich hierdoor door het hele stukje en zorgt ervoor dat de zaak bij elkaar blijft. Je kunt dit met een deegroller of fles doen. oefen zoveel mogelijk druk uit onder het rollen. Andere manieren is om het onder een tafelpoot te leggen en de tafel verzwaren met zware voorwerpen. Of je zet het 24 uur tussen een bankschroef. Je kunt het ook in je schoen stoppen en er een paar dagen op rond lopen of gebruik maken van een piecemaker. dit is een persje dat special voor het persen van hash is gemaakt.

    Nadat het geperst is kun je het verwarmen herhalen en nogmaals persen voor een beter resultaat. Beste laat je je pakketje 24 tot 48 uur onder druk staan maar deegrollen gaat ook. resultaat is dan wel een minder vaste hash dan dat je het echt onder druk laat staan.

    Hopelijk heb je er wat aan.

    Grtz
    Last edited by monty; 10 November 2009, 19:17.

    Comment


      #3
      Re: hasj wordt niet hard.

      hallo,
      heel erg bedankt man. maakt de 'hardheid' van de hasj ook verschil in effect/sterkte van de joint?
      tnx
      Last edited by misty; 11 November 2009, 21:01. Reden: onnodig quoten

      Comment


        #4
        Re: hasj wordt niet hard.

        Hoe meer druk je kunt uitoefenen hoe beter de olie uit je hash door het blokje heen verzadigd en hoe beter de kwaliteit.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: hasj wordt niet hard.

          ok bedankt, me hasj is nu 1 dagje oud. kan ik het alsnog persen dat het wat harder wordt?

          Comment


            #6
            Re: hasj wordt niet hard.

            Ja ken zeker gewoon weer inpakken en folie en kranten nat maken en weer in de oven dan persen np.

            Succes

            Comment


              #7
              Re: hasj wordt niet hard.

              We zijn een hobbyforum en houden het liever klein. Ik zou je sterk aanraden je vraag anders te formuleren en zo'n aantal zeker niet even te posten.

              Greetzzz

              Jona

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: hasj wordt niet hard.

                  jaja lang leve de hasj e man

                  Comment


                    #10
                    Re: hasj wordt niet hard.

                    Heeft ie ondertussen al lang geedit, ik was er op tijd bij, no worries

                    Greetzzz

                    Jona

                    Comment


                      #11
                      Re: hasj wordt niet hard.

                      Owke, ik snapte het al niet. Duidelijk.

                      Grtz

                      Comment

                      Bezig...
                      X