Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeef voor hash

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zeef voor hash

    Korting op 420shop
    Wil je hash maken van gedroogd knip-afval? Daar heb je fijnmazig gaas voor nodig..
    Maar waar vind je het zulk gaas?

    Okay dan, via een ander forum ben ik hier terecht gekomen:
    http://www.pyro-stuff.com/store/index.php?cPath=25



    Geheel is gebruiksklaar, dus....geen gekloot en je kunt direkt beginnen!


    vale.
    Attached Files
    Last edited by ceBep; 22 November 2009, 13:41. Reden: foto invoeren

    #2
    Re: Zeef voor hash

    beste neem je een zeef tussen de 120 en 150 micron. plaatselijke zeefdrukker vragen voor een gebruikte zeef voor een zacht prijsje. Dan wel met tinner eerst dat zeef heel goed schoonmaken en met alcohol (97%) nogmaals reinigen en laten drogen. Een nieuwe zeefdrukzeef kost je al snel 50 neuries.

    Verder heb ik zelf hier al eens gezeefd door het zeef van een wasdroger. Ging prima. Echter afhankelijk van merk en type droger zijn ook de maaswijdtes van de zeven anders is dus ff zoeken naar de ideale zeef, maar werk wel. Zelfs met een panty van 15 din kom je al een heel end, zal groene hash worden maar gaat ook.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Zeef voor hash

      Ik heb al 1keer gezien dat iemand met panty deed, het ging volgens mij even goed als met zeef, en het smaakte ook nog goed
      Er is altijd licht aan het eind van de tunnel, hoop maar dat het geen trein is.

      Green power!

      Comment


        #4
        Re: Zeef voor hash

        Jah ken in panty's heb je ook maaswijtes het word uitgedrukt in din. vraag me ff niet waar dat voor staat maar ik ben eens een middag voor aap gaan staan in de hema om me te laten uitleggen door de bevallige kassajufrouw hou dat nu zat met die maasweites van de panty. Ze vertelde me dat wat zij verkochten bij din 15 begind en dan in stappen van 5 tot 40 . in hun assortiment dus. zal van 0 tot tja gaan.

        din 15 mot je dus hebben!

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Zeef voor hash

          er staan verschillende maten op die site, enig idee welke je moet hebben?

          Comment


            #6
            Re: Zeef voor hash

            Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
            Jah ken in panty's heb je ook maaswijtes het word uitgedrukt in din. vraag me ff niet waar dat voor staat maar ik ben eens een middag voor aap gaan staan in de hema om me te laten uitleggen door de bevallige kassajufrouw hou dat nu zat met die maasweites van de panty. Ze vertelde me dat wat zij verkochten bij din 15 begind en dan in stappen van 5 tot 40 . in hun assortiment dus. zal van 0 tot tja gaan.

            din 15 mot je dus hebben!

            Grtz
            ben een beginner vandaar deze vraag, moet die panty dan ergens overheen gespannen worden, of wordt de hele zooi in de panty gegooid en dan eruit geperst ofzo? wil graag over een week proberen zelf ook klein beetje hasj te maken van mijn klein beetje knipafval

            Comment


              #7
              Re: Zeef voor hash

              goedkoop hasj maken

              vale.
              Last edited by Jointjedraaien; 17 April 2011, 11:49.

              Comment


                #8
                Re: Zeef voor hash

                Hallo

                ik heb zelf een zeef op deze site gekocht http://www.spacezeven.com/ er staat goed uitgelegd op hun site hoe je zo goed mogelijke hasj maakt je hebt alleen een zeef nodig. De hasj die ik van mijn knipafval gemaakt heb is echt lekker en zeker van even goede kwaliteit als die uit de koffieshop.

                Comment

                Bezig...
                X