Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grondhash

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Grondhash

    Ik zou het eerst eens willen roken voor ik het ga maken

    Comment


      #17
      Re: Grondhash

      Is en blijft een manier..
      Ik ben nooit sarcastisch..

      Comment


        #18
        Re: Grondhash

        Geoogst werd er door tussen de planten door te lopen en met de handen de toppen vol aan te raken van boven naar beneden daarna goed in de handen vrijwen en je had een top kwaliteit hash
        Dat gebeurde ook in Nepal: zwarte hash-rolletjes, die op een dropveter leken. Een aantal veters werd als een soort worst in elkaar gedraaid. Ik spreek nu over het jaar 1970.

        Comment


          #19
          Re: Grondhash

          Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
          Geoogst werd er door tussen de planten door te lopen en met de handen de toppen vol aan te raken van boven naar beneden daarna goed in de handen vrijwen en je had een top kwaliteit hash
          Dat gebeurde ook in Nepal: zwarte hash-rolletjes, die op een dropveter leken. Een aantal veters werd als een soort worst in elkaar gedraaid. Ik spreek nu over het jaar 1970.
          Jij/u bent altijd informatief..
          Altijd...
          Is denk ik wel iets goeds hoor
          Ik ben nooit sarcastisch..

          Comment


            #20
            Re: Grondhash

            't Was uiterst arbeidsintensief. Handrubbed hasj, de opbrengst per dag lag ergens tussen de 15 en 25 gram per persoon. Door toedoen van de Amerikanen werd de "Marokko-methode" ingevoerd. Hierdoor liep de zuiverheid terug, doordat er bladafval in de hasj terecht kwam.

            Comment

            Bezig...
            X