Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Termen en verkeersdeelname

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Termen en verkeersdeelname

    Korting op 420shop
    Peacemaker van Finest medicinal seeds is een winnaar van 3 Cannabis cups!
    Soort: 50% Indica - 50% sativa
    Effect: actief en creatief, niet suf
    Bloeiperiode: 7 tot 8 weken
    Oogsttijd buiten: half oktober
    Opbrengst binnen: ongeveer 450 gram per m2
    Opbrengst buiten: 500 gram per plant
    THC:20%+
    Eigenschappen: Peace maker is geschikt voor binnen, kas en buitenkweek.
    ================================

    Winnaar: tweede prijs Bio High Times Cannabis Cup 1996 en tweede prijs Champions Cup 2005. Deze wietplant, de White rhino, staat bekend vanwege zijn medicinaal gebruik, het THC gehalte op deze toppen is erg hoog.

    Effect: hashachtige smaak en een kalmerende werking.

    Oogsttijd binnen: na 9 weken heb je superharde toppen met een zachte zoete smaak.

    Oogsttijd buiten: half oktober

    THC: 11%
    CBD: 1.6%
    ==================================

    Smaak: krachtig fruitig

    Afkomst: indiase indica en braziliaanse sativa

    Effect: erg sterk en diep, zeer stoned

    Soort: Sativa/Indica

    Bloeitijd binnen: 8 tot 9 weken

    Oogsttijd buiten: eind oktober

    Eigenschappen: veel THC, erg bekende en doorontwikkelde plant, sterk en makkelijk te kweken. Ook wordt de soort veel gebruikt voor medische doeleinden.

    THC: 20-25%
    =======================================

    Bovenstaand een paar medicinale plantjes.
    Ik ben heel nieuw in dit gebeuren en begrijp zelfs de gebruikte termen niet.
    Het doel is pijnbestrijding. Beschadingde zenuw in arm en cluster hoofdpijn.

    Stoned is slaperig?
    High is heel vrolijk?

    Ik heb begrepen dat de concentratie van veel THC zakt. Dus geen autorijden.
    Peacemaker heeft 20% THC. Dat is erg veel maar toch zijn de eigenschappen: creatief, actief, niet suf.

    En beetje uitleg is zeer welkom!


    #2
    Re: Termen en verkeersdeelname

    Ik heb totaal geen voorkeur voor smaak.
    Is voor buitenkweek.
    Aan mijn vragen heb je vast al geziien dat ik nog nooit een plantje vastgehad heb. Dus het moet een brij gemakkelijke plant zijn.
    Doel pijnbestrijding van hoofdpijn en beschadigde zenuw in de arm.
    Ideaal is uitsluitend pijnbestrijding en geen verandering in de gemoedstoestand.

    Tips.
    Ik wil vier plantjes kweken . Het zou mooi zijn dat ze alle 4 een opbrengst hebben voldoende voor een jaar.
    Dan heb ik de mogelijkheid wat soorten te testen en een volgend jaar maar 1 soort kweken.

    Heluppie!!!

    Comment


      #3
      Re: Termen en verkeersdeelname

      hey
      kijk hier eens
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...et-kweken-info

      Alle info die je nodig hebt vind je hier wel ergens op et forum hoor!

      Maar om toch even op je vragen te antwoorden;
      Grof genomen heb je 2 soorten wiet. Indica en sativa. Een indica plant is compacter en vooral sterker. Zeer geschikt voor ons klimaat. Als je weinig problemen wilt en een gemakkelijk plantje wilt dat tegen veel tegen kan, neem je best een indica soort. Er wordt altijd gezegd dat sativa 'moeilijker' is om te kweken.
      En dan over het effect, sativa heeft veel thc in verhouding tot weinig cbd. Een indica is net andersom, iets minder thc in verhouding tot iets meer cbd. Veel cbd en minder thc geeft het bekende "couch-lock" effect, oftewel stoned oftewel tam/moe/slaperig (indica). Veel thc en wat minder cbd geeft een heel high effect, vrolijk, creatief, GEK, paranoia, berzerker, flippie trippie, (sativa)
      En pijnstillend is volgens mij elke wietsoort wel, als je er maar genoeg van tussen je vloei / in je bong / in je vaporiser, stopt.

      En dat is dan de wetenschappelijke uitleg. Ik ben namelijk zelf meer van mening dat wiet je gevoel gewoon versterkt, maakt niet uit welke soort. Heb je een lange werkdag achter de rug en ben je moe, zal je van je joint nog moe-er worden. Ben je nog maar enkele uren wakker en zeer actief, heb je daarenboven net heel goed nieuws gekregen, dan zal je van je jointje actiever en creatiever en zeer lacherig en extreem happy worden.

      Wil je een goede soort kiezen lees dan misschien hier op het forum eens een paar kweekverslagen van vorige jaren en je zal al wat makkelijker kunnen beslissen.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Termen en verkeersdeelname

        Hoi

        Neem doubelfun zaden zou ik zeggen die worden veel gebruikt voor medicinaal gebruik
        Auto rijden wanneer je ene joint op hebt zou ik niet aan raden.
        Een joint rook je voor ontspanning van je lichaam en pijn bestrijding , als je van de dokter vette pijn stillers krijg mag je ook geen auto rijden
        dus dat zou ik dan ok niet doen na het roken van een jointje

        Wat je ook kan doen ga naar de shop koop wat cannabis verschillende soortjes en het soortje dat jou bevalt ga je kweken
        Zo weet je beste wat voor jou goed helpt

        groetjes bella
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Termen en verkeersdeelname

          http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...innende-kweker

          Comment


            #6
            Re: Termen en verkeersdeelname

            Ehm Deerz ik snap je link niet echt als ik heel eerlijk ben?

            Re: Termen en verkeersdeelname

            http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...innende-kweker
            Last edited by belladonna; 2 April 2010, 15:21.
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X