Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Social club SuverNuver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Social club SuverNuver

    Korting op 420shop
    Ik werd door iemand getipt op deze club ik ben inmiddels aan kijken of hun wat voor mij kunnen beteken




    De stichting "Suver Nuver"/(Medical) Social Club(s) heeft twee doelen voor ogen:


    Om dit te bereiken hopen we een discussie uit te lokken bij de diverse instanties over legalisatie van medicinale wiet.
    Daarvoor starten we diverse projecten die subtiel kunnen worden vergeleken met de beruchte olifant in de porseleinkast.

    Doelen:[*] Project nr. 01 = Opening (Medical) Social Club Friesland te Leeuwarden - Check[*] Project nr. 02 = Start uitlevering SN-olie - Check[*] Project nr. 03 = 1e Workshop: Hoe medicinale wietolie maken - Check[*] Project nr. 04 = Workshop: Hoe medicinale wiet kweken - Check[*] Project nr. 05 = Start (Medical) Social Club Groningen te Groningen - Check[*] Project nr. 06 = Start (Medical) Social Club Zwolle - Check[*] Project nr. 07 = Start uitlevering producten t.b.v. het zelf maken van medicinale wietolie - Check[*] Project nr. 08 = 2e Workshop: Hoe medicinale wietolie maken - -


    BRON
    Last edited by belladonna; 7 February 2017, 13:42.
    God was never on your side..

    #2
    De reden waarom ik nog steeds op zoek ben naar het juiste medicijn is dat ik Reuma heb en Ptss.
    Ik heb dus regelmatig veel pijn en veel last van nacht merry's en triggers uit mijn verleden.
    Afgelopen jaren heb ik dit allemaal beetje onder de duim kunnen houden door het roken van cannabis
    maar na verloop van tijd merkte ik ook
    dat mijn gebruik van cannabis steeds meer werd en ik eigenlijk niet meer de baas was over mijn gebruik.
    Waar ik vroeger nog genoeg had aan een half jointje rookte ik er nu makkelijk 3 achter elkaar op een avond.
    Ik heb inmiddels besloten te stoppen met het roken van tabak en dat ging dus alleen als ik ook stopte met het roken van cannabis
    Aangezien in mijn joint altijd beetje tabak zit zag ik geen andere weg dan met beide te stoppen.
    Ik ben begonnen met het gebruiken van Thc olie wat ik via een goede vriend kon krijgen en daarnaast ook Cbd olie.
    Of het echt werkt weet ik nog niet ik zit namelijk nog steeds in de afkick fase van tabak en roken van blowen.
    ik merk wel dat mijn nacht merry's hele horror films zijn geworden en die me vaak door de dag heen nog achter volgen.
    Ook heb ik nog steeds veel pijn in mn lichaam.
    Ik blijf de olie gebruiken baad het niet dan schaad het niet denk ik maar.
    Nu heb ik ook een proef zakje Olie van Stichting Suver Nuver ontvangen en wil ik daar mee gaan beginnen.
    mijn hooft doel is dat de ik beter slaap en ontspannen kan slapen want zonder slaap lukt de rest van de dag ook niet

    Gr Bella
    Last edited by belladonna; 7 February 2017, 15:14.
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Hier maken we cake, olijfolie (om in te bakken) en lollies met wiet. Zit daar iets tussen voor je? De olie maken we zelf. Heb ook een keer olie gemaakt van cbd van super nuver. De vereniging vind ik heel goed.

      Comment


        #4
        Je maakt zelf olie van je wiet en maakt er dan lolly's van? en cake bedoel je .
        Hoe maak je de olie als ik vragen mag??
        Merk je verschil tussen het het roken van cannabis en de olie ?
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Zou vapen dan niet iets zijn voor jou?
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment


            #6
            Ja die optie houd ik open ik ben zelf in bezit van een Vaporizer maar heb hem al heel lang niet meer gebruikt.
            Ik vind het zo toestand maar ik wil het van de zomer toch weer eens gaan proberen eerst mijn eigen wietje kweken.
            Alleen moet ik nog even gaan bekijken hoe ik dat ga doen aangezien ik mijn Buurvrouw laatste tijd vaak hoor zeggen dat
            ze het een Pentrante wiet lucht vind en dat het voor een keertje niet erg is maar heel de zomer lang die lucht in haar tuin
            En nu zei een eigen bedrijf is begonnen in haar huis en er in de zomer ook klanten komen...Mevr is Coach ge worden.
            Ik stelde voor dat ze dan gewoon haar ramen dicht houd en er dan ook geen last van heeft , maar dat vond ze geen optie.
            Dus mot nog effe een plan bedenken
            Last edited by belladonna; 10 February 2017, 14:00.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Ik weet niet welke vaporizer je hebt, maar die van mij ruik je amper hoor. Ik kan vapen in de tuin op 2 meter afstand en je ruikt niets.
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                #8
                Nee het Vapen ruik je niet maar de wiet planten die ik eerst moet kweken in mijn tuin wel
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  haha, yep dat wel ja.
                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                  Comment


                    #10
                    Heb misschien een oplossing voor je gevonden. Ik had laatst een soortje gevonden waarvan men zegt datie niet ruikt/geurt in de bloei. Zoek het even op....

                    Comment


                      #11
                      Aangezien in mijn joint altijd beetje tabak zit zag ik geen andere weg dan met beide te stoppen.
                      Uuuh..jointje zonder tabak ?

                      Dat je steeds meer gebruikt heet gewenning.
                      Andere soortjes of een paar dagen pauze helpt.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Nou ik hoest me een ongeluk van en pure joint QnQ en ik vind het veel te sterk ook puur roken. (ja zelfs 1 hijsje)
                        Daarnaast is puur cannabis roken ook en dure hobby aan ge zien ik enkel buiten kweek en buren heb die het niet meer zo heel erg waarderen.
                        maar verdampen kan ik wel eens gaan proberen over een tijdje
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          23 februari 2017


                          Rinus Beintema - Suver Nuver Hoewel ze het blijven proberen lukt het justitie vooralsnog niet om Rinus Beintema te saboteren. Zijn legalisatie-projecten, waaronder stichting Suver Nuver en vier medical social clubs, lopen beter dan ooit. In een poging schot in de zaak te brengen gaat Rinus de strijd nog iets opvoeren. Hij hoopt dan ook snel op reactie vanuit het OM of justitie en zal ze, als het niet uit hunzelf komt, een reden geven om met hem in gesprek te gaan.

                          Juridische stappen

                          Heft in eigen handen

                          Ik heb daarom maar zelf het heft in handen genomen en een ingrijpende verandering aangebracht. De lidmaatschappen worden vanaf heden donateurschappen. Aangezien de heren van de belasting aangegeven hebben dat dit geen enkel probleem vormt voor de stichting Suver Nuver en volledig volgens alle fiscale regelgeving is.

                          Kortom, als er een heel fiscaal team bezig is om naar fouten te zoeken in onze structurering, en dit het enige is dat ze aan te merken hebben, ben ik er persoonlijk best trots op deze zeer ingewikkelde oplossing voor hun probleemstelling te hebben bedacht. Aanvallen justitie

                          Inmiddels ligt de stichting ook onder een aanval van justitie, maar dit vindt vooralsnog alleen plaats in de provincie Groningen. De eerste keer zijn er twee vrijwilligers aangehouden in een kwekerij die diende voor de opkweek van medicinale cannabis ten behoeve van de stichting Suver Nuver.

                          Het was een heterdaadje en de vrijwilligers hebben netjes open kaart gespeeld en de heren van justitie verteld dat ze met mij moesten spreken voor verdere details omtrent deze kwekerij. De vrijwilligers zijn dezelfde dag nog vrij gelaten en ik heb tot op heden nog niets vernomen van het OM Groningen omtrent deze illegale opkweek van medicinale cannabis. Dit is nu ruim 3 maanden geleden.

                          Bij een kwekerij van de stichting zijn eerder twee vrijwilligers opgepakt. Het betreft NIET de kwekerij op deze foto. [Foto: YouTube]
                          Kansloos

                          Vrijwilligers zetten door

                          Het voelt een beetje als het pesten en treiteren van mijn vrijwilligers in de hoop dat onze vrijwilligers stoppen met hun werkzaamheden voor de stichting. Niets is minder waar, desbetreffende vrijwilligers zijn meer dan ooit bereid om nog twee stappen harder te lopen, omdat hetgeen ze is overkomen ze alleen maar boos en gefrustreerd heeft gemaakt.

                          Persoonlijk ben ik niet onder de indruk van de prestaties van het OM in hun pogingen om mijn projecten te ondermijnen. Wel hebben ze mijn aandacht getrokken en ik ga daarom mijn pijlen ga richten op deze regio.
                          God was never on your side..

                          Comment

                          Bezig...
                          X