Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet kweken als je in Tilburg woon en medicinaal gebruiker ben

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Juist Boomvalk aan een dokters verklaring alleen heb je niet veel.
    Je burgemeester en woning bouw zullen ook hun toestemming moeten geven en dat ga je niet krijgen.
    In tussen maak je iedereen wakker en op de hoogte van wat jij wil doen in hun huis of tuin.
    Soms moet je slapende honden niet wakker maken...





    God was never on your side..

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Bedrocan, bij veendam ergens.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Waarom 5 planten, waar komt dat vandaan ?
      Van het oude gedoogbeleid ?
      Zelfs met 1 plant kun je een halve kilo wiet kweken, we moeten niet zo de nadruk leggen op 5 planten eigenlijk.

      Zo’n medisch gebruikerspas kan in de toekomst inderdaad handig zijn.
      Bijvoorbeeld als je een speekseltest krijgt in het verkeer (ook op de fiets) of als oom agent je planten komt weghalen.
      Niet meteen natuurlijk, want het mag gewoon niet dus je bent in overtreding, simpel zat.
      Maar als medisch gebruiker met bewijs van je arts en een pas moet je de sanctie altijd aanvechten en daarbij kan het wel ondersteunend helpen.

      Legaal kweken zou ik zelf niet achteraan gaan als je ziet hieveel moeite en processen de mensen door moeten gaan om dat voor elkaar te krijgen. Je verzekering gaat waarschijnlijk het grootste probleem opleveren. Als er een stoel verkeerd staat proberen die al van een vergoeding af te komen.

    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Ik zit in Tilburg, met verklaring en lid van voornoemde stichting die me duidelijk heeft voorgehouden mijn kweek niet met de woningbouw te delen. Met eigen huis hier zit je dus he-le-maal gebakken en kweek je totaal legaal je 5 planten, binnen dan wel buiten. Omdat ik geen eigen huis heb blijft het allemaal een beetje eng...
      Pas het eerste jaar voor me, en als het goed is komt de gemeente maar ook de stichting hier elk jaar langs om te kijken.. niet gebeurd nog. Een medi verklaring kan je bemachtigen (mijn huisarts werkte ook niet mee) via een andere arts die daarvoor open staat (no probs)
      Last edited by vishaka; 10 October 2020, 23:40.

    #17
    vroeger haalde ik stekken aan growshop Groeihoek
    Akes (amesia) zij hij ertegen enig idee of die nog te vinden zijn in Tilburg ergens want dat was de bom echt

    Comment


      #18
      Ah Tilburg! De Toermalijn en nog een shoppie verderop daar ging ik wekelijks men benood halen! Ik kwam vooral in meer gebruik door op een studentenkamer te wonen waar ik een kotgenoot had die echt verslaafd was! Niks als onzin van die kerel opgestoken. Ik dacht er toen niet goed bij na maar die kerel zijn gedrag wreef zo hard over dat ik toen gebruikersissues begin te krijgen! Was die persoon medeverantwoordelijk voor. Maar goed... een mens groeit uit zulke dingen!

      Comment

      Bezig...
      X