Rode plek op arm door CBD capsules ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kuikie1979
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2018
    • 79

    #1

    Rode plek op arm door CBD capsules ?

    Korting op 420shop
    Ik gebruik sinds kort cbd capsules maar nu merk ik dat er een rode plek ontstaan is op mijn rechterarm.

    kan dit een reactie zijn?
    Eerst CBD/weed, de rest komt later.
    Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Zou eens lid worden van facebook, die kunnen er sowieso meer over zeggen, succes!!

    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

    Comment

    • Kuikie1979
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2018
      • 79

      #3
      Ik heb verder geen allergieën dus vind het best raar.

      het kan ook van iets anders zijn laten we hopen hehe.

      grtjs
      Eerst CBD/weed, de rest komt later.
      Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Ge kunt er altijd nieuwe ontwikkelen wel. Maar dan zouden er wsl nog andere symptomen moeten zijn ook.

        Comment

        • Kuikie1979
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2018
          • 79

          #5
          Eerst CBD/weed, de rest komt later.
          Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #6
            Ziet er uit als exzeem, mijn vriendin had dit soort plekken in de knieholtes en binnenkant armen. Er waren tijden dat ze er mee onder zat. Allemaal kleine blaasjes die flink jeukten soms open sprongen. Er waren tijden dat ze zich nog niet eens zelf kon douchen.

            Na 2 zwangerschappen is het weggegaan, wellicht een hormonale kwestie.

            Een allergiese reactie op wiet / hennep zou goed kunnen, ik krijg ook jeuk en uitslag als mijn planten bijv. mijn armen raken met verzorgen of knippen en als de pot met stash open gaat word ik wel eens overvallen door niesbuien en dikke ogen, lijkt op hooikoorts.

            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            • Kuikie1979
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2018
              • 79

              #7
              Ik heb geen plantjes want Belgische en het is maar op 1 plaats.

              volgens mij heb ik het al langer.
              Eerst CBD/weed, de rest komt later.
              Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Wel CBD capsules, toch ? Of had je het al daarvoor ? Misschien is het de zon, mijn vriendin moest uit de zon blijven, dat maakte het erger. De voorjaarszon is altijd erg krachtig.
            • ganjagast
              Elite Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2016
              • 2881

              #8
              Lijkt op allergie. Misschien door bepaalde voeding? Ik krijg het na het eten van chocola en dan over het hele lichaam Na een half uurtje is het weer weg.
              Ad usum proprium!

              Comment

              • Kuikie1979
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2018
                • 79

                #9
                Ik heb capsules 5mg van Lucovitaal. Misschien toch de verkeerde?
                Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                Comment

                • Kuikie1979
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2018
                  • 79

                  #10
                  Het bleek uiteindelijk eczeem te zijn met schimmelinfectie.
                  Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                  Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                  Comment

                  Bezig...