Verschillen tussen Coffeeshop en eigen gekweekte wiet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nicle
    Banned
    Lucky Member
    • Feb 2018
    • 1130

    #1

    Verschillen tussen Coffeeshop en eigen gekweekte wiet

    Korting op 420shop
    Weet iemand de verschillen tussen coffeeshop en eigen gekweekte wiet?
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Bij een coffeeshop weet je niet wat je koopt of anders gezegd,
    de kwaliteit kan de wensen overlaten en daar hoor ik veel mensen over klagen.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Je post op de medische afdeling van het forum, dus ik neem aan dat je deze vraag stelt ivm medisch gebruik.
      Dan wil je het allerbeste, en zoals Ipie zei, dan moet je niet bij de shop zijn, want je weet gewoon niet wat je krijgt en vooral, hoe het gekweekt is.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • groot
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jun 2016
        • 429

        #4
        En bij een shop heb je een beperkt aanbod en sluit mogelijk niet aan bij jouw wensen. Met eigenkweek heb je veel meer keuze.

        Comment

        • roller
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Feb 2010
          • 543

          #5
          wat niemand zegt , kweek voor de shop , snel snel snel ! voeding tot de laatste snik , omgooien, en snel drogen ====) Geld
          eigen kweek , liefdevol , tyd genomen om mooi af te bloeien , en deftig gedroogt

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #6
            De verschillen zijn legio, hangt er ook vanaf wat je zoekt en welke coffeeshop je bezoekt.

            Overweeg je om zelf te kweken?
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • Nicle
              Banned
              Lucky Member
              • Feb 2018
              • 1130

              #7
              Bedankt voor alle reacties.
              Overweeg om zelf te kweken ja.

              Zit nog te twijfelen tussen een kweekkast 600 watt bonanza, of een kweektent.

              Gebruiken jullie een bewateringssysteem trouwens?

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #8
                Mijn voorkeur zou naar een tent gaan van minstens 2 meter hoog. Ik weet niet of je misschien fysieke beperkingen hebt maar een bewateringssysteem is niet nodig als je met een gieter overweg kan.
                ​​​​​​De growshops staan vol met allerlei 'handige' dingen maar of je het echt nodig hebt is een tweede.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment

                • Kuikie1979
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2018
                  • 79

                  #9
                  Ik kan niet kweken want Belg en ze zijn potdomme streng. Zou wel schattig staan zo'n plantje.
                  Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                  Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                  Comment


                  • DannyDeVito
                    DannyDeVito commented
                    Editing a comment
                    waarom kan jij niet kweken? er kweken duizenden belgen zelf waaronder ik en in nederland mag er ook niet zelfgekweekt worden hoor

                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment
                    Calimero syndroom.
                • Kuikie1979
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2018
                  • 79

                  #10
                  Zal moeilijk gaan, sociale woning (in een gebouw met 24 appartementjes) en constant politie in de buurt. Vandaag weer.

                  ik zet het gewoon uit mijn hoofd.
                  Last edited by Kuikie1979; 11 April 2018, 06:23.
                  Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                  Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                  Comment

                  Bezig...