Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CBD olie bij de Acktion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    CBD olie bij de Acktion

    Korting op 420shop
    2df1bcccfc701ac287a8b0ea65a43cea078b8a95.jpg
    Ja je lees het goed CBD olie bij de Action.... Ik zelf was ook in shock ... onmogelijk hoe kan dat toch het ineens overal.
    En het is allemaal bagger CBD olie zijn mensen die bakken met geld aan zo kut flesje druppels uit geven en wat koop je dan eenmaal een zwart vies goedje en wat er in dat flesje zit zal je nooit weten want er is totaal geen controle op iedereen kan er in doen wa ze zelf willen. Erger nog er zijn mensen die beweren dat het werkt !!!!!!!!!!!!!!!
    Dood zieke mensen die denken dat dit gaat werken.
    Dat komt er van als je iets wil wat niet bestaat....................Wonderen bestaan ook niet

    Geld kloppen is het niet meer of minder

    MOD-50966_CBISInhaler1.jpg


    Serieus



    cbd-olie-50ml1-262x300.jpg
    Attached Files
    Last edited by belladonna; 12 September 2018, 15:50. Reden: Wiet veranderd in CBD sjit Bagger onbekend goedje enz
    God was never on your side..

    #2
    okay Bella... je bedoelt dus CBD-olie... dat inderdaad overal te koop is. Even ter verduidelijking voor mensen die dit lezen, want wietolie zul je nooit aantreffen bij een winkel.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      yup die bedoel ik

    #3
    Voor sommige mensen werkt het wel degelijk, ook al is het een placebo effect.

    Sinds mijn schoonmoeder cbd olie gebruikt heeft zij minder pijntjes en slaapt zij beter. Wie ben ik dan om te zeggen dat het niet werkt ?

    Uiteraard zou ik het nooit aanraden aan bijv. een kanker patient die meent hiermee volledig te genezen.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Flesje van de Acktion voor je schoon moeder. en het werkt niet ze denkt dat het werkt dat is iets anders dan dat het echt werkt

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      ach, wat weet jij daar nou van
      ps ze heeft dacht ik van kruidvat, niet van action.

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Daarom noemde ik dus al het placebo effect. Dan werkt het ook, al is het tussen de oren.

    #4
    CBD olie is absoluut werkzaam voor vele kwaaltjes. Ik weet het, want ik gebruik het
    Welke kwaaltjes het werkzaam voor is is een andere vraag en bovendien hangt het ook een beetje van de persoon af hoe goed werkzaam het is volgens mij. Ik heb er veel baat bij en je slaapt er zeker lekker op.

    Je hebt wel gelijk wat betreft dat er geen controle is op die flesjes. Je weet dus nooit van te voren of een bepaald merk CBD olie daadwerkelijk CBD bevat en het schijnt dus ook voor te komen dat er in sommige flesjes helemaal niets in zit. Ik had geluk met het merk dat ik gekocht had, daar zat wel CBD in, of op zijn minst een stof die bij mij werkzaam is. Dit is dan ook de reden waarom ik op dit forum ben gekomen, ik wil weten wat er in zit en daar kom je alleen achter als het laat testen in een lab OF als je het zelf maakt. Ik kies dus voor die laatste optie.

    Meglow heeft ook een goed punt. CBD olie is niet het zelfde als wiet olie. CBD olie zit (bijna) alleen CBD en (zo goed als) geen THC. wiet olie zit soms CBD in en in ieder geval THC. Theoretisch zou je van CBD oie dan ook niet stoned te kunnen worden, maar dat legt bij mij toch wel anders. Ik voel het wel degelijk als ik CBD olie in neem, maar ik ben van 3 hijzen lichte wiet uit de vaporizer ook 3 dagen suf, dus erg gevoelig lijkt me.

    Wat betreft kanker patienten ga ik geen claims maken. Ik heb wel gehoord dat het een goede ondersteuning is naast de gebruikelijke behandeling. Zo zou ik het denk ik ook gebruiken als mij dat overkomt en niet alleen CBD olie.

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      belladonna daar heb ik deze voor gekweekt:
      https://www.zamnesia.com/de/dinafem/...minisiert.html
      Zoals je ziet zit er wel nog wat THC in, maar het is (bijna) verwaarloosbaar klein.

      LR2 Ik dacht juist dat ik op zoek moest gaan naar een sativa soort naast mijn CBD collectie, voor als ik eens lekker high wil worden, maar zo te horen is dat geen goed idee. Ik moet deze winter maar eens serieus gaan nadenken wat ik volgend jaar wil planten. Zoveel ruimte heb ik niet, dus ik moet keuzes maken.

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Ga naar de shop en probeer gewoon eens een beetje van elk. Dat scheelt al een boel. Andere mensen zeggen die klachten die ik heb te krijgen bij diepere indica's.

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ik heb in mijn hele leven minder dan 10 keer in een shop gehaald, dus deze optie kwam nou niet direct bij mij op, maar in dit geval toch wel een overweging waard.

    #5
    Ik heb het over de flesjes in de Acktion en kruitvat CBD gemaakt van hennep. Altans er zit dan 2%hennepolie in . Zeggen ze
    Zelfs de flesje CBD olie die je in de apotheek kan kopen daar van weet niemand wat er nu in exact in het flesje zit want wat er op staat kan goed gelogen zijn want er is niemand die het controleert.
    Last edited by belladonna; 12 September 2018, 15:48.
    God was never on your side..

    Comment


      #6
      Ik weet niet of die werkzaam zijn, ik heb ze niet geprobeert. Volgens mij had mijn schoon moeder die van het kruidvat en die heeft veel profijt van dat spul, veel meer dan de medicijnen die de dokter tot nu toe voorschreef.
      Maar hennepolie is weer wat anders, dat is olie gemaakt van geperste hennepzaden, daar kan je je vriend of vrienden lekker mee maseren, en andere dingen natuurlijk.

      Comment


      • LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Pas op met hennep-olie en wiet en condooms. Wiet bevat soms limonenen en pinenen (terpenen), en het effect daarvan op rubber is dat het rubber kapot gaat. Dat kunnen sommige mensen beter niet gebruiken.
        Voor massages lijkt het me prima spul hoor.

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Amandel olie werkt beter voor masage

      #7
      Dan zouik die flesjes van kruidvat nemen als k jou was Slome Joop das goed koper en makkelijker dan zelf kweken en maken.
      God was never on your side..

      Comment


        #8
        voor wat het waard is... https://cbdoilreview.org/medihemp-review/

        Comment


          #9
          Flip Hasjkip placebo effect is idd ook nutig, als je gelooft dat iets werkt dan kan het je echt helpen. Maar echte CBD-olie heeft zeker weten effect, of het je kan helpen met de klachten waar je het voor wil gebruiken weet ik natuurlijk niet, dat moet ieder voor zichzelf proberen.
          Is CBD-olie een placebo? Nee!
          Is CBD-olie een hype? Ja!
          Maar een hype hoeft geen slecht iets te zijn. Als het geen hype was, dan had ik het zelf denk ik niet eens geprobeerd. Ik ben een jaar of tien van de wiet af en vond het wel best zo. Ik heb nooit beseft dat het veel meer dan een genotsmiddel voor mij was, nu weet ik wel beter.

          belladonna nogmaals, ik maak het liever zelf, omdat ik dan weet wat er in zit. Het is zeker niet goedkoper, altans niet op de manier hoe ik het maak.
          Of de olie van Action werkt? Ik heb geen idee. Volgens mij wordt er genoeg troep verkocht. Het is een hype, er valt geld te verdienen. Het feit dat mijn eigen gemaakte olie lekker smaakt, gewoon zoals wiet ruikt, geeft me wel te denken, want die olie die ik gekocht had was ronduit smerig, net alsof ze er shag doorheen hadden gedaan.

          Comment


          • Meglow
            Meglow commented
            Editing a comment
            Dat cbd-olie smerig is komt m.i. doordat het uit grote hoeveelheden magere hennep moet worden gewonnen, terwijl je wietolie maakt van enkele tientallen grammen vette toppen cannabis en blad. Als je olie moet winnen uit een grote hoeveelheid plantmateriaal, dan concentreer dus ook alles wat smerig is in zo'n flesje. Althans, dat is mijn idee hier achter.

          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Dat klinkt best logisch ja. Mijn CBD plant is ook hoog geconcentreerd, dus hopelijk smaakt die daardoor ook lekker. Zodra ik het weet laat ik het jullie weten.

          #10
          Een goede cbd olie heeft zeker wel nut, zeker de originele deense cbd olie waar geen rommel inzit 4% cbd en ik heb er een hoop tevreden klanten mee.

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Klanten = handel jij mag niks zeggen urban

          #11
          4%omg wat 's de rest wat er in dat flesje zit
          God was never on your side..

          Comment


          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            In mijn geval gewoon olijf olie. Je kan ook andere olie gebruiken die voor consumptie geschikt is.

          #12
          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          4%omg wat 's de rest wat er in dat flesje zit
          vloeibare LSD

          Comment


            #13
            belladonna

            Dat het allemaal 1 pot nat is daar vergis jij je in, neem nu bv Cibdol : https://www.cibdol.nl/content/waarom-voor-cibdol-kiezen



            Dat kan je niet gaan vergelijken met goedkopen brol uit de Action, dat is trouwens met alles wat je in de Action koopt, naar Action ga je niet voor kwaliteit he maar omdat alles er geen drol kost.
            Last edited by QnQ; 30 October 2018, 09:28.

            Comment


            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              En om dat hier leuk filmpje bij zit is het ineens geen brol Hahaha

            • Ganjax
              Ganjax commented
              Editing a comment
              belladonna, heb je daar een week over moeten nadenken om zo'n onzinnig, ongefundeerd en totaal argumentloos antwoord op te geven? Proficiat!
              Misschien moet je bij een labo gaan solliciteren aangezien je meer weet over de werking van cbd dan menig wetenschapper en medici.

            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              nee hoor wijsneus Ganjax ik heb eerder totaal geen behoefte gehad om te reageren nu verveelde ik me dus...
          Bezig...
          X