Cannabis na beebreukoperatie ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Guydo
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Sep 2019
    • 1

    #1

    Cannabis na beebreukoperatie ?

    Korting op 420shop
    Heb 4 dagen terug een bovenbeen fractuur opgelopen.
    Met een staaf vanaf heup tot aan mijn knie is mijn been 3X opgezwollen en neem zware pijnstillers. Is het aangeraden om een joint te roken, zou dat pijn afnemen ?
    of pijn geven? Aangezien het spierverslappend werkt neem ik aan dat het nadeel is , terwijl het voordeel is dat het een goed gevoel geeft. Weet iemand was best ? Dank u
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Topic verplaatst naar het medisch gebruik-forum.
    (omdat het introductieforum alleen is om jezelf voor te stellen
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • kweek0r
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Sep 2019
      • 333

      #3
      Zal ik eens verantwoordelijk gaan doen? Je begrijpt zelf denk ik ook wel dat het combineren van middelen ongewenste gevolgen en effecten kan hebben. Het is daarom niet aan te raden naast je zware pijnstillers ook cannabis te gebruiken.

      Hoe ik het zou doen: ik zou gewoon een hijsje van een joint proberen en kijken hoe het valt. Niet meteen te veel blowen zodat ik het zou kunnen laten staan als het niet lekker valt. Maar goed ik ben dan ook niet zo verantwoordelijk.

      Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
      Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

      Comment

      • Ipie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2016
        • 2241

        #4
        Inderdaad, je zou het ( voorzichtig) kunnen proberen
        of het helpt of niet. Zeker niet gaan overdrijven!

        Bij medicatie wordt ook aangegeven geen alcahol
        maar wie houdt zich daaraan?

        Comment

        • Meglow
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2011
          • 1374

          #5
          Roken van tabak vormt een serieuze rem op het herstel van een botbreuk. Als je het wilt doen, kies dan voor verdampen, eten of olie.

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Heel goed punt/advies
        • Rickysticky
          Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2019
          • 677

          #6
          Hey hey...

          vorig jaar ook mijn been gebroken (heel veel pijn)
          ik had oxycodon (kut troep)
          idd voorzichtig proberen ik merkte als stoner dat de oxy bijna niets doet...
          een joint werkte 3x beter.

          Deze twee samen werkte wel keihard...

          veel succes met het genezen etc...

          gz Ricky

          Comment

          Bezig...