Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Werkt cannabis therapeutisch? (artikel +)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Werkt cannabis therapeutisch? (artikel +)

    Korting op 420shop
    Werkt cannabis therapeutisch?
    Cannabis is al sinds de oudheid gekend om zijn medicinale eigenschappen, vooral als pijnstiller. Cannabidiol (CBD), een van de actieve bestanddelen, is vandaag ook bij ons in almaar meer producten te vinden. Maar heeft cannabis ook een therapeutisch effect? CBD EN THCSLECHTS 2 GENEESMIDDELENILLEGAAL CIRCUITWat zegt de wet?

    #2
    Er zijn ook cbd-korrels, die worden in de homeopathie gebruikt, die zijn lichamelijk rustgevend.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Wel eens gehoort van van Cbd olie?

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment

    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      belladonna: ik heb ook cbd olie gebruikt maar ik kreeg die vieze smaak maar niet weg. En in mijn geval hielp het niet, ook medicinale wiet werkt bij mij niet. En coffeeshop wiet wel maar het ligt eraan welke soort. Amnesia slaat in als een bom maar is binnen het half uur uitgewerkt, pp of ww daar functioneer ik veel beter op.

    #3
    Cannabis (of Indiase hennep) is al sinds de oudheid bekend als pijnstiller en als middel tegen spasmen en braken.
    Ik heb niet alles gelezen, omdat het gewoon een kopie van internet is, (en omdat ik net wakker ben) maar Indiase hennep is toch echt een heel andere plant dan Cannabis.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Ik snap deze post niet zo heel goed
      God was never on your side..

      Comment


        #5
        Bediol wordt als drug bestempeld? Wordt gekweekt door Bedrocan onder toeziend oog van de overheid (Bureau Medicinale Cannabis) en wordt daarna gedistribueerd naar apotheken/buitenland. Door wie wordt het dan als drug bestempeld?

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Door de wet. Cannabis is softdrugs.
          (dit is een Belgisch artikel btw)

        • inho100
          inho100 commented
          Editing a comment
          Hmm het staat inderdaad op de Opiumwet lijst II, maarja daar staan ook slaapmiddelen op.

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ja, slaapmiddelen is ook drugs.
      Bezig...
      X