Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mediche gebruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mediche gebruik

    Korting op 420shop
    hallo iedereen,

    Ik ben santino en ben nieuw hier.Ik hoop dat ik hier welkom ben.Zelf gebruik ik ook marijana,omdat ik een ziekte heb waar ik behoorlijk wat pijn door heb,en marijuana helpt me om beter met de pijn om te gaan,en om mijn ziekte beter te dragen.Zo succes nog ierdeen,reactie's welkom.

    Mvg

    santino

    #2
    Re: Mediche gebruik

    natuurlijk ben je welkom, er staat nog niet super veel informatie op het forum maar daar zijn we nog mee bezig!

    Leuk dat je aangemeld bent, je kan je ervaring over medish cannabis gebruik delen in het daarvoor bestemde forum.
    Aangezien je nieuw bent maakt het niet uit dat je het op de verkeerde plek zet (zodra je mijn bericht gelezen hebt zal ik het even verplaatsen)

    Veel plezier toegewenst op het forum!
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Mediche gebruik

      hoi,
      Bedankt voor je berichten,ik denk dat dat hier druk zal worden.En ik ben zelf ook een wensite aan het maken over mediche gebruik van marijuana;dus tips foto(s etc zijn steeds welkom.Zadra mijn site af zal ik een link plaatsen van jullie.Zo succes nog en tot spreeks.

      Mvg

      Santino

      Comment


        #4
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/v....php?f=25&t=78

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Mediche gebruik

          even een vraagje krijg je het op recept of niet weet er nogal veel vanaf vandaar

          Comment


            #6
            Re: Mediche gebruik

            Hey,

            @ cannabis
            Ik krijg dit niet voor geschreven en ben niet van plan om mij blauw te betalen aan de apotheek cannabis.
            Daarom zelf op zoek gegaan naar de bij mij best passende soort.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Mediche gebruik

              Uit pure nieuwsgierigheid heb ik het 1 keer door m'n huisarts laten voorschrijven en in een nl apotheek zonder problemen meegekregen (ze hadden het niet in huis, 's anderendaags afgehaald).
              IMO kan je voor die prijs net zo goed naar een coffeeshop gaan.

              Comment

              Bezig...
              X