Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietolie opgiet methode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietolie opgiet methode

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik weet niet of mijn topic hier op zijn plaats is maar ik zou graag van mijn knip afval of de kleine topjes een olie willen maken met alcohol en de vrije opgiet methode. Ik ben geen roker en hou wel van een goed nachtje slapen daar ik veel rugklachten en artrose heb.
    na het verdampen van de alcohol blijft er een groen thc/cbd goedje achter maar is dit 100%?
    hoe bereken ik het percentage als ik bv een 10% of 20% wil hebben in een 10ml flesje?

    Dank u voor de info

    #2
    Ik kreeg eens een flesje met goeie hasjolie. Desondanks voelde ik er niks van maar gezien de dagelijkse hoeveelheid die ik rook zegt dat niet zo veel. Zodoende heb ik het mijn moeder gegeven die 's avonds slecht in slaap kan komen, ik dacht misschien kan ze er goed op slapen. Doch in plaats van dat ze er goed op sliep werd ze zo stoned dat ze van angst de hele nacht heeft wakker gelegen.
    Heb zelf geen ervaring met hasjolie maken maar ben wel benieuwd naar het antwoord.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Ik laat m'n restjes paar weken trekken in alcohol 96 %
      Dan door zeef, laten verdampen en dan heb ik ook zo'n groen goedje over.
      Dan olijfolie erbij, proeven, effect afwachten en indien nodig wat olijfolie erbij doen.
      Van dat percentage, dat interesseert mij niet echt, is voor eigen gebruik, niet om weg te geven of te verkopen.
      Last edited by Pietjewietje; 22 February 2022, 17:58. Reden: Het allemaal doen is makkelijk, maar het hier neerschrijven gaat me iets moeizamer af

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Weken trekken ? In de pot, alcohol erover, 3x schudden en klaar. Als je de alcohol wilt drinken, bijv als je met vodka Green Dragon maakt, dan moet je het wat langer laten staan maar ook geen weken.

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Waarschijnlijk BHO. Dat is Butaan Hash Olie en dat maak je dus zoals de naam al doet vermoeden met Butaan. Hoog risico methode maar wel een heerlijk resultaat (staat wel ergens in 1 van mijn verslagen). Gaat overigens wel veeeeeeeeel sneller dan de alcohol methode en veel puurder resultaat

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Hmmm shatter, heb ik ook wel eens gemaakt met een oude bellenblaas die ik omgeknutseld heb naar een honey extractor. Moet je inderdaad buiten doen en met een elektrisch kooktoesltel, niet op gas. Mooiste is als je een vacuumkamer hebt dan wordt de shatter het mooiste.

        Shatter bewaren op bakpapier, als je dan het papier een beetje verwarmd kan je je joint erdoor rollen en roken maar. Eventueel nog een beetje besprenkelen met skuf.

      #4
      Flip Hasjkip ja ik doe dat paar weken, alles op het gemak hé

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ieder zijn eigen manier maar volgens mij gaan er dan veel werkzame stoffen verloren.

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Volgens mij heeft Flip gelijk hoor. Ik giet de alcohol twee maal op de wiet door een buis en klaar is kees. Duurt met uitdruppelen hoogstens 10 minuten.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik laat het een paar dagen staan, juist om meer werkzame stoffen mee te nemen. Zo denkt Takketoelli erover maar ik twijfel nu wel een beetje.

        Zal de volgende keer ook eens een paar keer schudden doen

      #5
      Flip Hasjkip oei dan zal ik mijn "tactiek" veranderen, thanks voor de tip 👍

      Comment

      Bezig...
      X