Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Omdat ik de pijnstillers zat ben, ben ik op zoek naar een alternatief.
    Heeft iemand hier ervaring met reuma en wiet?
    En dan is mijn vraag vooral.. welke gebruiken jullie dan?
    Ik zoek iets waardoor de pijn minder is, mijn spieren ontspannen, en het liefst iets waar ik niet gelijk helemaal van de wereld ben
    Ik hoor graag van jullie!
    Groetjes Dof

    #2
    Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

    Witte soortjes (indica's werken het meest pijnstillend. White rino, white widdow enz.

    Comment


      #3
      Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

      Ik heb reuma en ik gebruik elke avond cannabis tijd lang heb ik gerookt maar tegen woordig gebruik ik een verdamper.
      Ik kweek zelf mijn eigen wietje dus kan je geen soortjes aan raden.
      Wel zou ik als ik jou was even goed lezen op het medicinale deel hier er staat een hoop info tussen over het gebruik en soorten en effecten er van
      Mocht je dan nog vragen hebben beantwoord ik ze graag.

      groetjes Belladonna
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

        Bedankt voor jullie reacties! ik ga even verder zoeken en lezen.
        Groetjes

        Comment


          #5
          Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

          Ik heb een site gemaild en deze raadde Aurora indica aan, kennen jullie deze?
          Ben gewoon overal aan het informeren
          groetjes

          Comment


            #6
            Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

            'n sterk kush soortje, papaya ( nirvana), white rhino ( greenhouse), AK48 (nirvana)
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

              Aurora indica wietzaadjes van Nirvana zijn een F1 hybride; een kruising van Afghaan met Northern Light. Deze soort blijft klein en krijgt zeer zware toppen. Zij bevat een hoog THC gehalte. De bloemen en toppen zijn hard en stevig. Produceert een bijna zwarte hasj met een prettige geur. De Aurora Indica geeft een heel stoned gevoel. Dit is misschien wel de meest potente Indica.

              Afkomst: Afghaan x northern light

              Bloeitijd: 7 - 8 weken

              Hoogte: 80cm - 110cm

              Effect: Stoned, een echte indica body-buzz

              THC: 15% - 20%

              Deze wietzaden zijn meest geschikt voor binnen maar kan in goede zomers ook zeker buiten gekweekt worden! Deze plant is niet voor beginnende kwekers.

              Het lijkt me wel een goeie deze ga ik zelf ook een keer proberen
              Last edited by Jointjedraaien; 8 July 2011, 05:04.
              Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

              :alienstoned:​← klik hier


              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

                deze plant is niet geschikt voor beginnende kwekers....
                15 - 20% THC gehalte...

                de dame gaat net nog maar beginnen roken laat staan growen....
                ze wil niet totaal van de wereld zijn....

                Ga naar amsterdam naar een van de bekendere coffeeshops op een rustig moment (als die dr al zijn)
                leg de situatie uit en laat je daar informeren en proeven maar...
                boek een weekendje op hotel ginder en ga paar keer langs om te proeven en uit te testen... eens je je keuze gemaakt hebt bestel je gewoon van de soort in kwestie een aantal zaadjes...
                (als ze dan ook niet echt geschikt moesten zijn voor beginners moet je der dan maar wat meer TLC en tijd insteken, wij op het forum helpen graag) maar dan weet je dat je je energie steekt in iets dat je al getest en goed bevonden hebt..

                PS mail misschien enkele coffeeshops vooraf en leg het al ff uit en vertel da je wil langskomen dan kunnen zij op voorhand laten weten of ze je uberhaupt kunnen helpen en kan jij je keuze maken adh van vriendelijkheid en behulpzaamheid in de mails

                Comment


                  #9
                  Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

                  Hier staat hoe je zelf een wietje kan kweken voor medicinaal gebruik
                  Mediwietje kweken makkelijk
                  Je vraag of hier mensen zijn die om medicinaal reden wiet roken maar ik vraag me dan af of je eigenlijk wel gelezen hebt
                  hier op het forum?

                  Groetjes Bella
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

                    Overdag Santa Maria (NoMercySupply)
                    Met SM kan je blijven functioneren, terwijl de perceptie van pijn veel minder wordt.
                    En voor het slapen een zware indica als (het gaat hier dus om het CBD/CBN gehalte) Ata Tundra, Kush (en Afghaan), Black Domina (en de offspring SAD), Papaya,
                    G13 x Hash Plant, Anesthesia en Ice.

                    Staar je niet blind op THC, CBD en CBN zijn voor jou interessanter.

                    Succes, HJM
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #11
                      Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

                      als reacreatief blower kan ik idd wel beamen dat die black domina, G13 en Hasj plant (of hasj plant haze!!) de zwaarste soortjes zijn die er bestaan,
                      heb zelf ook een tijdlang om medicinale redenen gerookt maar dan meer tegen de stress en de bijbehorende ziekteverschijnselen (sloeg bij mij zeer hard op men maag en darmen), ik pakte toen amnesia haze (best wel niet als je nog wil 'functioneren') en voor tijdens de dag skunk

                      @bella, forumleken hebben altijd moeite met de zoekoptie of vaak niet de tijd/goesting om het hele forum te doorpluizen...
                      trouwens als stoners moeten we elkaar toch helpen... op zoek naar een betere wereld?

                      @HJM, bij de meeste seedbanks staan die gehaltes er niet bij... eventueel meer info over de effecten + de waardes in verschillende populaire soortjes???
                      heb ooit een gehoord dat OF CBD of CBN zelfs de heraanmaak van receptoren in de hersenen stimuleerd? kan dit kloppen?

                      Comment


                        #12
                        Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

                        Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post

                        @bella, forumleken hebben altijd moeite met de zoekoptie of vaak niet de tijd/goesting om het hele forum te doorpluizen...
                        trouwens als stoners moeten we elkaar toch helpen... op zoek naar een betere wereld?

                        ?
                        Een forum is juist om te
                        lezen vraag me af wat je anders hier doe?
                        En als je het medicinale deel kan vinden dan kan je de rest ook vinden lijkt me.
                        Maar om nou iemand haze te laten roken voor medi gebruik??? da noem ik nou verkeerde info geven
                        Daar om kunnen mensen beter zelf gaan lezen
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

                          Ik heb gezocht op reuma en wiet, hier kon ik erg weinig vinden op het forum.
                          Vandaar mijn vragen..

                          Comment


                            #14
                            Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

                            Er staat meer dan genoeg over reuma en wiet en medicinaal gebruik als je maar goed lees
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Reuma, wiet.. welke, hoe en wat?

                              Ja bella idd, maar je komt veel oudere post tegen (ondertussen nieuwe soorten en nieuw onderzoek)
                              + als ik zie dat in een bepaald topic 400+ post staan ga ik die ni allemaal doorpluizen hoor.. heb ik simpelweg de tijd ni voor

                              en ik vermeld toch duidelijk dat als ze nog willen 'functioneren' dat ze best geen haze nemen...
                              en ook in eerste post vermeld dat ze beter ff langs de shop kan om uit te testen.. net zoals jij zegt
                              en ik was toen 16.. ik rookte wat ik kon krijgen...

                              Comment

                              Bezig...
                              X