Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vandaag 5 jaar geleden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vandaag 5 jaar geleden

    Korting op 420shop
    vandaag 5 jaar geleden werd medicale cannabis in gebruik genomen vond het wel leuk om het te melden
    Schutto In tha house

    #2
    Re: vandaag 5 jaar geleden

    Lang leve mediweed.

    Comment


      #3
      Re: vandaag 5 jaar geleden

      Zijn er mensen op het forum die mediweed
      krijgen op recept?

      Hoe kwam je ervoor in aanmerking?


      Greetzzz.

      Comment


        #4
        Re: vandaag 5 jaar geleden

        Cool

        Kill the aspirines
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: vandaag 5 jaar geleden

          ik niet helaas.dus moet ik mezelf maar bevoorraden

          Comment


            #6
            Re: vandaag 5 jaar geleden

            Ik rook al 15 jaar weed en mag
            nog steeds geen weed op recept
            bij de apotheek halen, hoe zit dat nou.

            Comment


              #7
              Re: vandaag 5 jaar geleden

              Oorspronkelijk geplaatst door reactor
              Ik rook al 15 jaar weed en mag
              nog steeds geen weed op recept
              bij de apotheek halen, hoe zit dat nou.

              heb je een ziekte?/afwijking dan krijg je het als het door de dokter is getekent
              Schutto In tha house

              Comment


                #8
                Re: vandaag 5 jaar geleden

                Mediwiet is wel veeeeeeel duurder dan coffeeshop wiet, dus denk niet dat je er alleen profijt kan uit halen.
                Je weet wel op voorhand wat de wiet juist doet, qua effect dan. Meestal heeft mediwiet een lager gehalte aan THC en een hoger gehalte aan CBN.
                Check Skannabis post over de verschillende stoffen hier
                Ik heb een tijdje geleden een boek gelezen en daarin werd het verhaal van mensen beschreven die aan een bepaalde ziekte leden.
                Glaucoom, MS, kanker, ...
                ENkele van die mensen kregen wiet op voorschrift maar werden niet terugbetaald ofzo iets. (weet het niet meer zeker )

                Greetz,
                zion

                Comment


                  #9
                  Re: vandaag 5 jaar geleden

                  klopt als een bus mijn moeder werkt in een apotheek daar hebben ze ook medicinale wiet 55 euro voor 5 gram ofzo maar je moet wel een dokters bewijs hebben enz enz (en zo ver ik weet er is geen 1 verzekering die het vergoed)
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #10
                    Mediwiet

                    Hoi iedereen,
                    Ik ben medisch gebruiker. Met recept. In mijn ogen heeft een recept helaas weinig toegevoegde waarde. In het begin ging ik netjes naar de apotheek. Reultaat: berg geld kwijt voor weinig kwaliteit. Tenzij je aids of ms hebt wordt het niet vergoed. Al kun je het wel opgeven bij de belastingen. Wat ik dus lekker heb gedaan. Ik gebruik het omdat ik anders maar 4 uur slaap op een nacht. Geen neuroloog die er brood in zag en/of een oplossing had. Ik had van anderen gehoord dat wiet wonderen kon verrichten. Ik geprobeert en yes. Ik slaap weer. Niet perfect maar wel veel beter. Ik naar m`n psych en hj heeft me aan het voorschrift geholpen. In principe heb je dus gewoon een dokter nodig die er voor open staat.
                    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                    Medigebruiker

                    Comment


                      #11
                      wiet en slapen gaan goed samen. als ik probeer te stoppe met blowe heb ik ook slapeloze nachte
                      brabantse nachten zijn lang

                      Comment


                        #12
                        Ik heb vandaag voor het eerst medicinale weed gerookt.
                        Niet da ik een ziekte heb ofzo gwn van een kerel die dat van een professionele teler haalt. En verdorie die weed is alles behalve minder kwaliteit.
                        Het was maande gelede dat ik nog eens een lachkick heb gekrege van een jointje. En dan nog wel van zo'n kleintje. Verdorie dat is straf spul. Niet om mee te lache. Da krijg je niet in de shops hoor tov medicinale is shopweed onkruid

                        Comment

                        Bezig...
                        X