Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is goede medi wiet?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Wat is goede medi wiet?

    Een verdamper is iedeaal voor iemand die om medicinale reden cannabis gebruikt.
    Je Dampt het dan ook Puur en je krijgt de juiste stoffen binnen ook raak je niet zo heel erg van de wereld als van een joint.
    Ik heb geen oplader bij mijn damper gewoon een stekker en stop contackt vind ik over al wel.
    Je zo allien is een mailtje kunnen doen evt als je wil weten hoe lang zo op lader mee gaat.

    gr Bella
    God was never on your side..

    Comment


      #47
      Re: Wat is goede medi wiet?

      Thanks Bella

      Bij mij gaat het ook puur om medicinale redenen aangezien de wijze doctoren "met hun rug tegen de muur staan" naar eigen zeggen (en me de ene zware rommel na de andere voorschrijven, kan je een olifant mee omleggen).

      Okay fijn om te weten, ik dacht juist andersom dat ik via een verdamper eerder stoned zou worden dan een jointje.

      Ga Alien zeker es mailen, maar ja een stopcontact vindt je natuurlijk overal.

      Ik moet nog gaan zaaien, tent opzetten dus veel geduld maar ben benieuwd naar de effecten. Wat is trouwens de ideale of beste temperatuur om in te stellen op de verdamper? Lees namelijk nogal verschillende meningen.

      Groet,

      Mac

      Comment


        #48
        Re: Wat is goede medi wiet?

        Op een website van ministerie kwam ik een filmpje tegen over de productie van medische wiet.

        Erg interessant:


        Ze spreken er over Bedrocan, bedrobinol en bediol granulaat en een nieuwe India-soort: Bedica.

        dronabinol (THC) cannabidiol (CBD)
        Bedrobinol ca. 12 <1 € 41,25
        Bedrocan ca. 19 <1 € 41,25
        Bediol ca. 6 ca. 7,5 € 43,50
        Last edited by Renhaze; 26 August 2012, 01:27.

        Comment


          #49
          Re: Wat is goede medi wiet?

          Mooie prijs als je een uitkering hebt.........................................
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #50
            Re: Wat is goede medi wiet?

            Sparen kwestie van sparen en op een dag kan je het kopen.
            God was never on your side..

            Comment


              #51
              Re: Wat is goede medi wiet?

              Ja doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

              Dan liever mezelf niet pesten en er 'boedistisch' van afzien.
              De alternativen zijn goedkoper en belasten de longen niet.

              (maar ik had het over de prijzen van het Bedrocan spul)
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #52
                Re: Wat is goede medi wiet?

                Geachte mede medi-gebruikers,

                Ik ben verklaringen van medi gebruikers aan het verzamelen.
                Uiteraard alleen met nick-name.

                Het gaat hier om een duidelijke omschrijving van de kwaal, de evt zoektocht naar genezing in de reguliere geneeskunde, de goede en slechte ervaring met reguliere (allopathische) medicijnen, de ervaring met Cannabis (ook goed en slecht natuurlijk) en welke rassen het beste voor jou werken en waarom.

                Een en ander mag je hier plaatsen, maar als je dat liever niet doet mag het ook als PM of per post naar mij, en zal dan verder vertrouwelijk behandeld worden.

                De bedoeling is deze verklaringen van ervarings deskundigen te verzamelen en te gebruiken om van te leren en wellicht in een later stadium te gebruiken in rechtzaken.

                Dus Bella, ben jij de eerste? Het meeste heb je al verteld, maar dat is versnippert hier op JD. Dus als jij een samenhangend verhaal zou willen maken zou ik daar erg blij mee zijn.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #53
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #54
                    Re: Wat is goede medi wiet?

                    Ga je de resultaten ook (anoniem) openbaar maken HJM ?
                    Zo'n lijst kan handig zijn voor zoekenden, mits er enige lijn in zit natuurlijk.
                    De beleving van het effect zou best kunnen verschillen van persoon tot persoon.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #55
                      Last edited by HJM; 25 September 2012, 21:56.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #56
                        Re: Wat is goede medi wiet?

                        Daar past weer een mooi filmpje bij:

                        Advocaat Anker over de wietpas:


                        En ik vraag me af welk nieuw soortje ze in Israel hebben gekweekt:

                        16% CBD en enkel sporen van THC!

                        our main cannabis strain "Erez" has 23% THC and is being constantly tested at laboratory of prof. mesculam. the strain in named after one of the first patients to have received cannabis from Tikun Olam

                        Comment


                          #57
                          Re: Wat is goede medi wiet?

                          Hoi

                          Ik gebruik cannabis al vanaf mijn 15 de jaar na een zeer traumatische gebeurtenis.
                          Ik kon er goed van slapen en had even geen nachtmerrie's van af dat moment is cannabis voor mij een redding geworden.
                          Blowen voor de fun daar vond ik niet zoveel aan ik word er rustig van merkte ik terwijl andere er van gingen lachen en leuk doen ik wilde slapen.
                          Achteraf blijkt dat mijn adhd in die tijd ook de kop is op gaan steken alleen had ik dat toen nog niet door.
                          Dus het verlangen naar rust en verslaving werd goed gevoed door mijn cannabis gebruik. Nu ben ik nooit een een groot gebruiker geweest zelfs na al die jaren ga ik van 1 jointje gedraai met grote vloei slapen met 5 gram deed ik 3 weken.

                          Inmiddels jaren verder gebruik ik voor mijn adhd Ritalin een amfetamine wat voor mij goed werkte om rust in mijn hooft te krijgen en om alles weer op een rijtje te krijgen en een normaal stabiel leven te kunnen hebben.
                          Alleen de bijwerking zijn mega groot Geen eetlust niet kunnen slapen en een grote rebound in de avond deze rebound word ook nog gevoed door mijn zwaar posttraumatische stress

                          Na veel medicatie te hebben geregen zoals oxazepam en temazepam om te slapen blijkt dat ik aan waak slapen doe .
                          Dat houd in dat ik altijd angst heb of nachtmerries
                          Weer kwam ik terug op het roken van Cannabis vroeg in de avond zo rond 19 uur het gaat de rebound van mijn ritalin gebruik tegen en het maakt dat ik ontspan waardoor ik beter in slaap kan komen en nachtmerrie vrij blijf.

                          10 jaar terug begin ik erg last te krijgen van mij spieren ben met spoed opgenomen in ziekenhuis om dat men dacht dat ik een longembolie had om dat ik zo verkrampt was en zoveel pijn had , na 2 weken vol onder zoeken werd ik door verwezen naar een reumatoloog en na maanden kon ik daar terecht en toen bleek dat ik ook nog eens fibromyalgie heb dat is reuma in de aanhechtingen van je spieren. Pijn mij leven bestaat uit pijn lichamelijk en geestelijk wat gevolg word door depressie.
                          Ik ben jaren aan het revalideren geweest en heb leren leven met de pijn , maar reuma pijn is een pijn die komt en gaat dus er aan wennen kan je nooit tegen dat je gewen ben gaat het weer .
                          Veel pijnstillers slik ik 2xperdag cymbalta - 2 keer perdag tramadol -6 paracetemol per dag - zo nu en dan Morfine pleister
                          En nu de hamvraag helpt het tegen de pijn NEE het maakt dat ik als een zombi door het huis heen loop/kruip en van voor niet meer weet hoe ik van achter leef.

                          Cannabis voor mij...
                          Wat cannabis voor mij betekend... Rust en ontspanning het roken van een Jointje maakt dat ik mijn spieren kan ontspannen
                          mijn lichaam word weer ontspannen en warm en ik voel dan de rust over me heen komen.
                          Cannabis maakt dat ik kan slapen en niet elke minuut overvallen word door nachtmerries en angsten.
                          Geen van boven staande medicijnen kunnen wat zo plantje wel kan en het is ook nog eens minder schadelijk.
                          Ik rook puur medicinaal cannabis niks voor de fun en daarnaast rook ik het niet meer maar verdamp ik het met een vaporizer
                          Cannabis geeft me dat beetje Levensvreugde wat ik kwijt ben geraakt door zware trauma's die me altijd zullen blijven achtervolgen
                          nee ik ben niet zielig maar ik heb wel recht op Levensvreugde net als iedereen in plaats van leven in de hell

                          Cannabis probleem voor mij
                          .... Aangezien ik een vrouw ben voeld het voor mij niet fijn en veilig aan om een coffee shop in te gaan en daar wiet te kopen ik durf alles maar alleen een shop binnen durf ik gewoon weg niet dus mijn lief moet altijd mee
                          Daarnaast Vind ik de wiet ook mega duur in een shop en weet ik nooit wat ik koop en achter af kom ik thuis en is of de wiet vies of nog nat er is altijd wel wat mee.
                          Vrienden die wiet roken heb ik niet in mijn dagelijkse leven en het verlangen daar na heb ik ook niet om dat het toch een ander wereldje is waar ik beter uit weg kan blijven ivm angsten ed
                          Cannabis Binnen kweken is voor mij geen oplossing door dat ik me mindergoed kan bewegen enz is cannabis kweken een flinke opgave
                          en ik krijg dat niet allemaal voor elkaar.
                          Mijn oplossing is dus buiten in de tuin mijn eigen planten kweken 2 planten zou meer dan genoeg zijn om mijn eigen een jaar van goede rook waar te voorzien.
                          Nu kweek ik elke jaar in mijn tuin maar met grote angst dat ik betrapt word of dat buren er problemen mee gaan krijgen om dat die planten toch flink ruiken.
                          In mijn dorp is het kweken van cannabis erg illegaal en dus niet toegestaan.
                          En cannabis op recept krijg ik niet van mijn dokter ben schijnbaar nog niet ziek genoeg.
                          Stoppen met roken van cannabis is voor mij zelfde als stoppen met leven want leven met mijn verleden kan ik gewoon weg niet
                          en ik heb net als ieder ander recht op levensvreugde.
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #58
                            Re: Wat is goede medi wiet?

                            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                            Cannabis voor mij...
                            Wat cannabis voor mij betekend... Rust en ontspanning het roken van een Jointje maakt dat ik mijn spieren kan ontspannen
                            mijn lichaam word weer ontspannen en warm en ik voel dan de rust over me heen komen.
                            Cannabis maakt dat ik kan slapen en niet elke minuut overvallen word door nachtmerries en angsten.
                            Geen van boven staande medicijnen kunnen wat zo plantje wel kan en het is ook nog eens minder schadelijk.
                            Ik rook puur medicinaal cannabis niks voor de fun en daarnaast rook ik het niet meer maar verdamp ik het met een vaporizer
                            Cannabis geeft me dat beetje Levensvreugde wat ik kwijt ben geraakt door zware trauma's die me altijd zullen blijven achtervolgen
                            nee ik ben niet zielig maar ik heb wel recht op Levensvreugde net als iedereen in plaats van leven in de hell

                            heeft niks met zielig zijn te maken bella, jij wil leven en hebt een manier gevonden om ondanks deze problemen toch een iets of wat normaal leven te kunnen hebben en dat kan ik enkel aanmoedigen want zelfs nu nog zullen vele patienten negatief blijven denken over cannabis, dat cannabis wel daadwerkelijk een goed medicijn is daar ben jij 1 van de zovele bewijzen van, wanneer men dit allemaal eens op een menselijke manier zou kunnen bespreken waar men dit moet, het zou velen ook al een pak vooruit brengen
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

                            Comment


                              #59
                              Re: Wat is goede medi wiet?

                              Bella, in sommige dingen zie ik overeenkomsten. Ik heb weliswaar geen lichamelijke klachten, want ik ben gezond van lijf en leden. Echter, zowel onze dochter als ik hebben de makke tot het opslaan van data (gegevens dus). Onze zoon noemt ons dus "de sponzen". Als ik bij iemand op visite ben, tel ik het aantal boeken in zijn boekenkast en prent me de titels in het hoofd. Ik tel zelfs het aantal brugelementen op de Zeelandbrug, als ik daar overheen rijd. En op den duur word je daardoor moe. Aan het eind van de dag ben ik bezig om al deze onnutte informatie zijn plek te geven. Om te voorkomen dat ik midden in de nacht op internet ga surfen om nog meer nutteloze informatie tot me te nemen rook ik dus mijn joints.

                              Comment


                                #60
                                Re: Wat is goede medi wiet?

                                Dankje wel tis niet niks merk ik nu achteraf om het allemaal hier zo neer te zetten maar het is wel de waarheid.
                                Ik snap dat cannabis voor jongeren een probleem kan zijn en sta daar ook achter onder de 18 moet je niet blowen klaar.
                                Maar veel mensen vergeten dat cannabis ook een medicijn is voor veel mensen daar naast is het een erkend medicijn want als je kanker hebt dan krijg je het ineens wel als medicijn.
                                Als je reuma hebt en elke dag pijn hebt dan krijg je het niet maar wel morfine ... vreemd he in mijn ogen is morfine zeer gevaarlijk en verslavend als ik morfine gebruik dan moet iemand mij in de gaten houden want ik sta dan niet meer voor mezelf in en zou andere schade toebrengen zonder dat ik dat ik wil.

                                Thuis kweken moet kunnen vind ik maar dan wel op zo manier dat je aan aantal veiligheid eisen zou moeten voldoen.
                                Als er meer growshops zouden zijn zouden mensen beter aan spullen kunnen komen en hoeven ze niet zo stiekem te doen want mensen die stiekem dingen moeten doen daar gaat het altijd fout. Haal het uit het verdom hoekje en maak het haalbaar voor mensen die het nodig hebben.
                                Cannabis word al eeuwen gebruikt en dat zal ook zo blijven alleen zo lang iedereen het stiekem moet doen zal het altijd problemen blijven geven.
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X