Wat is goede medi wiet?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Wietefras
    replied
    Re: Wat is goede medi wiet?

Je kunt met een tang op dat varken blijven slaan, maar die mug die je eigenlijk zou moeten raken blijft op die manier gewoon leven.

Jouw claim was ondermeer "THC is verzurend en ons lichaam reageert daarop door dat te overcompenseren.", "Die boosters converteren CBD en waardevolle terpenen in THC" en "Goede wiet werkt andersom en veroorzaakt een zgn alkaline pH shift". Zo op het oog allemaal klinkklare onzin, maar goed we zijn open minded en er werd gevraagd om dat te onderbouwen.

"pH shift" is gewoon pseudo wetenschappelijke stoerdoenerij voor "een verandering in pH". Het is geen wondermiddel, maar gewoon een term voor de uitkomst van een chemische reactie en zeker geen onderbouwing voor je claims.

Maar goed, dat je denkt dat elke willekeurige internet pagina, die iets zegt over een pH verandering, jouw claims ondersteunt zegt eigenlijk al genoeg. Dus vandaar, laat maar zitten.

Leave a comment:

• Bubbleblower
    replied

Vroegah had je de schijf van vijf:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schijf_van_vijf
    Volgens die informatie (van onze overheid) zijn vitamines en mineralen de belangrijkste voedingsstoffen.
    Laten we er ééntje uitpikken, vitamine C (ascorbinezuur):

Zoals je kunt zien dacht men destijds dat die zorgt hydroxylatie (hydroxylering):

Ook verkeerde men in de veronderstelling dat hydroxide bij oplossing het OH- anion vormt oftewel de pH verhoogt; een alkaline pH shift.
    En zelfs tot op de dag van vandaag beweert onze overheid (het Trimbos Instituut) dat mineralen als calcium de pH verhogen.

Gelukkig hebben we tegenwoordig internet en weten we sinds de opzienbarende ontmaskering van de alom bekende Dr. Young wel beter.

Oorspronkelijk geplaatst door budha54
    zure meuk !
    Voor je vrouw zou je eens dit moeten lezen:http://www.fibromyalgie.nl/
    Een paar keer, met in het achterhoofd dat het is geschreven door een webmaster en niet door een dokter.

Neurotransmitters worden niet alleen door de hersenen aangemaakt maar in het hele lichaam.
    Met name endocannabinoïden, bestaande uit vetten die zeer snel worden aangemaakt uit onderdelen van de postsynaptische celmembraan.
    Dat proces van aanmaak, verplaatsing naar- en activatie van de receptor, verandering van de potentiaal (pH) van de celmembraan en afbraak van het endocannabinoïde, vindt continue plaats! Wanneerde calciumconcentratie in de (postsynaptische) zenuwcel stijgt of wanneer bepaalde receptoren worden geactiveerd worden meer endocannabinoïden aangemaakt en vrijgegeven.

Hoe beter dat proces functioneert hoe minder pijn jouw vrouw zal hebben!
    Zij is daarom geweldig gebaat bij de beste medicinale wiet en de informatie die ik graag zou willen delen.

Last edited by Bubbleblower; 6 March 2015, 11:18. Reden: hopelijk is het nu leesbaar (hij plakt steeds opnieuw woorden vast)

Leave a comment:

• budha54
    replied

zure meuk !

Leave a comment:

• Wietefras
    replied

OK, laat maar zitten dan.

Leave a comment:

• Bubbleblower
    replied

Daar is niets willekeurigs aan, het zijn de enige wetenschappers die ik in 6 jaar heb genoemd.
    Professor dr. Peter Weinberg heb ik genoemd vanwege de limoneen:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleblower
    Daar moet je mee oppassen, maar werken doet het zeker en dan met name citrus.
    Professor dr. Peter Weinberg van de Ludwig Maximilians Universiteit in München heeft dat bewezen.

Volgens een ervaringsdeskundige: it "cheers you up and boosts your energy. You can run marathons on it"

Het lijkt erop dat ze dat bij Bayern ook al wisten.
    “It” slaat hier op limoneen, niet op THC of cannabis. De werking ervan kende ik al lang van toen ik nog marathons liep en doordat ik ooit geurmarketing heb gestudeerd. Het helpt dus geweldig tegen verzuring en dat is aangetoond door de beste Duitse doping dokters.

Bob Ursem noem ik omdat die “goden van waanzin” creeërt en “poep proat” waar ik het niet mee eens ben en ook als bruggetje.

Hier een link hoe CBD wordt omgezet in THC, een uitvinding van ene Raphael Mechoulam;

"converting cannabidiol to Delta 8 or Delta 9-tetrahydrocannabinol by mixing the diol with a catalyst and solvent and allowing the mixture to separate, removing the organic phase; and eluting the tetrahydrocannabinol from the organic phase"

In de meeste boosters zitten Lewis acids als boron en koper. Dit verklaart hoe het THC gehalte van nederwiet in slechts 4 jaar steeg van 8.6% naar 20.4% gemiddeld, tegelijkertijd met deze uitvinding.

Leave a comment:

Bezig...