Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

    Erg mooie links
    Nu maar hopen dat mijn flesjes en ethanol snel aankomen, ze zijn niet de snelste bij Labstuff maar wel lekker goedkoop. Liter 100% ethanol kost inclusief accijns en btw slechts € 32,90
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

    Comment


      #32
      Last edited by BirdLady; 8 January 2012, 23:29.

      Comment


        #33
        Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

        Op http://www.mediccanna.com/?page_id=53 zijn volledige artikelen te vinden omtrent de werking van cannabinoiden op tumor cellen

        Comment


          #34
          Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

          Waarom ga je eerst olie maken om het daarna te verdunnen, terwijl heel het product gebruikt kan worden als tinctuur, waar alles stoffen in bewaard blijven. Makkelijker te doseren is. Ik maak van 94 % alcohol cannabistinctuur. Maak topjes klein, doe ze in vriezer voor uur. Dan gaan ze de alcohol in. Dit voor 21 dagen, om de dag schudden.
          Daarna spoel je het 5x, pers je het uit en filter je het voor de laatste keer. Dit blijft minimaal 2 jaar goed.
          Enjoy life, it is to short.

          Comment


            #35
            Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

            Goede Tip
            God was never on your side..

            Comment


              #36
              Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

              Smeer het maar eens op puistjes voor het slapen gaan

              Comment


                #37
                Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                Op puistjes en open wond werkt het perfect antibacterieel.
                Ook in de mond, geen ontstekingen meer aan je tandvlees.
                Enjoy life, it is to short.

                Comment


                  #38
                  Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                  Crazy, vind dit wel super om te lezen! Laten we wat kwakzalven :-p

                  Wel prima tips voor me aangezien ik zo niet voor pillen en toestanden ben!
                  Hoe kan ik nu bv met 10gram iceolator een lkkere nachtcreme voor mijn vriendin maken.
                  Ze heeft nogal een schrale droge huid ?
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    #39
                    Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                    Gewoon een goede creme of olie kopen voor je vriendin daar heb je geen cannabis voor nodig
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #40
                      Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                      Idd Bella, heeft ze ook maar ze vind nogal dom dat ik me daarmee bezig hou... Ik dacht haar via zoiets te kunnen overtuigen dat het zelfs voor har dan niet zo dom is :-p
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        #41

                        Comment


                          #42
                          Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                          Is het moeilijk om et maken? Ik ben al een tijdje erg geinteresseerd in cannabisolie vanwege zijn medische kracht.

                          Comment


                            #43
                            Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                            Hallo allemaal. Graag wil ik mijn ervaring delen over wietolie. Ik ben 4 jaar geleden geopereerd en had hier een wond op mijn enkel aan overgehouden. Dit is al een lastige plek om te genezen. Steeds ontstekingen in de wond, diverse MRI scans en zelfs een huidtransplantatie gehad. Enkele maanden geleden te horen gekregen dat ik een spiertransplantatie moest ondergaan. Ik ben toen na (heel) lang denken, begonnen aan wietolie. 's Avonds 2 druppels in de koffie en de wond insmeren. Dit was mij een jaar geleden al gemeld, maar ik had mijn bedenkingen...... Ik ben nu 3 maanden verder en de wond is sinds een week dicht..... Het is wat vroeg misschien om te juichen, maar zo ver is het in jaren niet gekomen. Ik heb goede hoop dat het ook dicht blijft.

                            Comment


                              #44
                              Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                              Mooi om te horen. Leuk dat je de moeite neemt het hier te delen. Succes verder.

                              Comment


                                #45
                                Re: Cannabisolie (medicinaal) waar gebruik jij het voor?

                                Schijnt zelfs te werken tegen MRSA een hardnekkige ziekenhuis bacterie !

                                ik verbaas me nergens meer over , smeerde al 20 jaar met hormoon zalf v/d pilmans schaamde me als ik men t shirt uit moest doen ,
                                met een tube rozen glicerine van de trekpleister met wat canaolie , paar keer smeren , klaar !
                                Die dokter rijd een dikke lexus alleen al van die kutzalf van mij !

                                Comment

                                Bezig...
                                X