Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het avond ritueel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Het avond ritueel

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Het avond ritueel

    is er nog een specifieke soort die je daar het liefst voor gebruikt ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Het avond ritueel

      Als het groen echt goed is, heb ik niet veel nodig om in slaap te vallen na een zware dag. Echter is het probleem zodanig dat ik 's avonds als een blok in slaap val voor de TV. 's Nachts word ik dan wakker en zoek ik mijn nestwarmte op. En dan weer opstaan om een nieuwe dag aan te vatten.
      Het positieve is, als ik' s avonds in slaap val van zeer weinig wiet. Voel ik mij de dag erna uberfit. Maar blow ik mijn laatste om half twaalf 's avonds en slaap ik dan pas is het moeilijker op te staan en wakker te komen.

      Cannabis is heilzaam in veel vormen. Maar als recreatief gebruiker met verantwoordelijkheden is het voor mij beter er zorgzaam met om te gaan dan me er volledig in uit te laten. Balance is very important.

      Comment


        #4
        Re: Het avond ritueel

        Zonder cannabis heb ik erg last van nachtmerry's die me dagen blijven achter volgen.
        Ik kan ook niet goed in slaap komen zonder cannabis want mijn hooft wil maar niet stoppen met denken.
        Ik gebruik ook melatonine en slaap medicatie want vaak zit ik nog tot 3 uur in de nacht wakker op de bank soms wil een joint niet helpen meer.

        groetjes Bella
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Het avond ritueel

          Hee Mensen,

          Ik ben LazyAssGrower en heb ADD ( attention deficit disorder ), Mocht je er meer over willen weten : http://www.levente.nl/watisADD.htm
          Nu weer even to the point , zoals Bella zegt ik kan niet slapen want mijn hoofd kan maar niet stoppen met denken, ik gebruik ook melatonine en Zolpidemtartraat Sandoz ( een slaapmiddel dat voorgeschreven moet worden door de dokter ). Ik zit ook vaak nog tot 3/4 op de bank want ik kan dan niet slapen.
          Ik gebruik ook af en toe een joint voor het slapen gaan als het echt niet lukt. Bij mij helpt het vaak beter dan slaapmiddelen waarvan ik de volgende dag nog steeds moe van ben, alleen is het moeilijk je mede mensen er van te overtuigen.

          Groetjes LazyAssGrower

          Comment


            #6
            Re: Het avond ritueel

            Gelukkig is het niet zo erg bij mij en kan ik het nog temperen met een goeie joint..
            Maar verlies je je "dromen/nachtmerries" niet automatisch als je dagelijks rookt?
            @moreweed ; heb voorliefde voor Jach Herrer en White Widow.. Percentage ligt redelijk hoog qua thc, maar je hebt nog zoveel soorten die redelijk wat thc bevatten.
            Ik heb me ook laten vertellen dat bepaalde soorten ook een ander effect hebben; namelijk angst, moeheid, blij zijn.. Van de ene heb je dit meer dan bij een ander.
            Heeft iemand zo een lijst of zo?

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Het avond ritueel

              dacht dat er wel een lijstje was gemaakt laatst, moet eens effe spitten daarvoor..
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Het avond ritueel

                en hasj? werkt da ni beter om te slapen? (ik val der toch altij van om)
                en een tas melk, honing erin, opwarmen en dan 2 shots wodka doorheen roeren
                gedachte vrijmaken (da je nu blijft piekeren of ni tijdens je slaap los je niveel op dus kunt beter ff stoppen met piekeren ) alhoewel dat makkelijker gezegd dan gedaan is
                of je weed in een thee verwerken wil ook wel is helpen...
                ik blow gewoon totdak ze voel toevallen en dan snel snel bedje in

                Comment


                  #9
                  Re: Het avond ritueel

                  Hasj/ wiet/alcohol/slaappillen/warme melk .
                  Ik wil eigenlijk gewoon slapen geen verslavingen om te kunnen slapen.
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Het avond ritueel

                    Tips om beter te slapen

                    http://www.4d-comfort.com/opencms/op...=true&letter=S

                    Comment


                      #11
                      Re: Het avond ritueel

                      Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                      Slaap zoveel uren als u nodig heeft om de volgende dag fit en uitgerust te zijn.
                      Dit is een wat heikel punt Vale :

                      Ja > er is variatie in het aantal uren slaap wat mensen nodig hebben om uitgerust wakker te kunnen worden
                      Nee > teveel slaap laat je juist niet uitgerust wakker worden.

                      De variatie zit zo grofweg tussen de 6 en 10 uur, voor de meesten is 7-8 uur slaap het beste. En dan gaat het om kwaliteitsslaap, zoveel mogelijk aan een stuk en met perioden van diepe - en REM-slaap. Zonder die diepe/REM-slaap sta je gebroken op, ongeacht het aantal uur wat je geslapen hebt.

                      Alcohol geeft je de indruk dat je kan slapen, maar zodra de alcohol is uitgewerkt vermindert de diepte van je slaap, en dat gaat weer ten koste van de kwaliteit van je slaap.

                      Een ander belangrijk punt is lichaamsbeweging > een aktieve dag -je hoeft je natuurlijk niet helemaal wezenloos te sporten maar bv een avondwandeling of een stuk fietsen is prima- zorgt ervoor dat je makkelijker inslaapt.

                      Goeie tips voor de rest
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Het avond ritueel

                        Tips, met aan dank aan Google
                        Zelf heb ik tussen de 5 en 6 uur nodig om goed te kunnen functioneren, krijg ik meer dan ben ik de hele dag moe....

                        Comment


                          #13
                          Re: Het avond ritueel

                          Oorspronkelijk geplaatst door TwistedShack View Post
                          Ik heb me ook laten vertellen dat bepaalde soorten ook een ander effect hebben; namelijk angst, moeheid, blij zijn.. Van de ene heb je dit meer dan bij een ander.
                          Behalve THC bevat wiet/hasj ook CBD. THC varieert in binnenwiet zo tussen 10 en 20%. CBD varieert van 0 tot 1.5%.

                          De wietjes met meer CBD zijn wat lichamelijker, wat "stoneder" in de zin van 5 centimeter dieper in je bankstel zakken. CBD vermindert de kans op angsten en psychoses.

                          Over het algemeen hebben Sativa's weinig CBD en Indica's juist veel. Sativa's zijn meestal duurder omdat ze langer moeten bloeien.

                          Een goede manier om uit te vinden wat een wietje precies doet, is eens bij een zadenwinkel langs surfen. Bij ieder zaadje leveren ze een beschrijving van het effect, en vaak het percentage THC en CBD. Met name Haze en Skunk hebben veel te weinig CBD.

                          Comment


                            #14
                            Re: Het avond ritueel

                            Heb ook genoeg aan een 6tal uren. In theorie is dit allemaal mooi, maar als je gaat werken heb je gewoon geen vast ritme om te gaan slapen en om op te staan..
                            Gm, ik zoek die lijst wel ff op hier, interesseert me wel!
                            Dat van die CBD wist ik niet, ik blow een jaar of 5 maar het laatste jaar begin in meer interesse te hebben in de plant zelf.. Ideale site trouwens!

                            Grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: Het avond ritueel

                              CBC: potentieert THC, werkt rustgevend en pijnstillend;
                              CBG: sedatief, slaapverwekkend, antimicrobieel en oogboldruk verlagend;
                              THC: maakt euforisch;
                              THCV: versterkt en versnelt het effect van THC;
                              CBD: vertraagt afbraak THC, en werkt als spierverslapper;
                              CBN: pijnstillend, vermindert hoofdpijn;
                              CBND: slaapverwekkend.
                              wiki

                              Comment

                              Bezig...
                              X