Welke soort?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • snakegirl
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2012
    • 29

    #1

    Welke soort?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben zelf chronisce pijn patient. Nu ben ik opzoek naar een goede soort om eenderzijds de pijn te verlichten en anderzijds mijn spieren te ontspannen. Ik heb nog nooit een wietje zelf gekweekt dus liefst geen te moeilijke soort.
    Wie zet mij op weg?

    Groetjes
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Welke soort?

    Ik denk dat je dan het beste op zoek kunt gaan naar een witte Idica.

    White widdow, white rino, kuch-soortjes, enz.

    Comment

    • snakegirl
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2012
      • 29

      #3
      Re: Welke soort?

      Dan ga ik eens rond kijken of ik hier wat zaadjes kan bemachtigen.

      Comment

      • Blani
        Ultra Grower
        • Jun 2011
        • 2004

        #4
        Re: Welke soort?

        Je wil waarschijnlijk wiet hebben met een hoog CBD-gehalte. Ik heb eerder een topic opgezet met een overzicht van CBD-gehalte, met een link waar je zaadjes kunt bestellen:
        Wil je iets kwijt over wiet, of ben je benieuwd hoe andere mensen over wiet denken? Dit board is niet bedoeld voor kweekgerelateerde vragen.

        Comment

        • snakegirl
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2012
          • 29

          #5
          Re: Welke soort?

          Dat is een mooi lijstje. Kan ik beginnen vergelijken. Dank je.

          Comment

          • WeedoHolic
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 780

            #6
            Re: Welke soort?

            Dag glibberige meid, je zou eens kunnen overwegen om de zaden van CBD-crew een kans te geven.
            De soorten van deze zadenbank hebben een even hoog CBD- als THC-gehalte
            > http://www.wietzaadjes.nl/shop/cbd-crew-c-1428.html

            Paf zu!
            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

            Comment

            • snakegirl
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2012
              • 29

              #7
              Re: Welke soort?

              Bij deze soorten is het CBD-gehalte inderdaad zeer hoog. We zullen alles eens goed vergelijken.

              Comment

              Bezig...