Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Medical marijuana, finding a doctor. I am a Norwegian.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Medical marijuana, finding a doctor. I am a Norwegian.

Korting op 420shop
    Hi. I live in Norway and have recently discovered that we are permitted to use medical marijuana attained in Holland. I need to travel to Holland, visit a doctor and get a prescription for Bendrocan/Bendrobinol, then buy this at a pharmacy in Holland, before I can bring it back to Norway legally.

I have a couple of questions in this regard and hope someone will be helpful enough to give me some answers.

I need to schedule an appointment with a doctor, preferably in Amsterdam, I will be arriving at Schipol. Does anybody know what view dutch doctors in general has on medical marijuana? Will it be hard for me to obtain a prescription from a random doctor? I do have valid medical reasons, and will definitely explain these to the doctor. But my concern is what odds I got for running in to a nice doctor that understands the benefical use of medical marijuana, or a real ass that just despise it. Please express your thoughts about this. I use google translate so you can write in dutch if you prefer. Thank you.

Re: Medical marijuana, finding a doctor. I am a Norwegian.

Man ved næsten ikke hvilken laege er for eller imod cannabis; opskrift eller ikke.... tit siger De bare nej.
    Vi har ikke så meget læge som kan lide cannabis, utrolig nej ?
    Rigtig meget røvhuller i Holland

F
    ordi jeg bor langt væk fra Amsterdam (Groningen btw) kan jeg ikke give dig råd
    , håber du finder den rigitge, hilsen.

(p.s. svar kommer ikke fra google men fra et 50% Dansker
    )
    Last edited by ceBep; 1 September 2012, 21:20.
    Stultus es, qui facta infecta facere verbis postulus.

sigpic

FAQ links over kweken

Never give in — never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
    W.L.S. Churchill

Comment

Jho Vale da klink interessant zou je dat is voor ons willen vertalen naar NL , vind engels als moeilijk maar wat jij daar schrijf lijk wel achterstevooren

Groetjes
      God was never on your side..

Comment

Het is gewoon Deens... ik denk dat esp het wel begrijpt.
        Maar een samenvatting voor jou; niet alle Nederlandse dokters zijn vóór cannabisgebruik, met of zonder recept, medicinaal, klootjesvolk!
        Ik wens hem veel succes met het vinden van een goed adres.

sigpic

FAQ links over kweken

Never give in — never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
        W.L.S. Churchill

Comment

Ce que vous voulez n'est pas un étranger. Le meilleur me semble que vous ne commencent réellement à se développer.
          succès
          Vale il donne le sujet qu'il est norvégien et non deen.
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Jeg tror det er ikke et stor problem... næsten det samme. Jeg har snakket sammen med en Normænd på en anden site, jeg skriver kun lidt Dansk.

p.s.
            J'ai un père (a marriage) français et le norvégien famille avec le Danois famille
            Last edited by ceBep; 2 September 2012, 02:29.

sigpic

FAQ links over kweken

W.L.S. Churchill

Comment

Takk for svar vale. Jeg forstod bra. Kjedelig at legene er røvhuller. Er det sånn at du kjenner lege(r) i Groningen som er vennlige? Jeg har ikke penger til å ta tur til Nederland ofte for å hente medisin, men det ville vært veldig kult å gjøre en gang lovlig. Jeg dyrker litt medisin selv, men har tre små barn, så det er med høy risiko når myndighetene forfølger oss for bruken av denne planten.

Here is norwegian -> dutch from google, have fun:

Bedankt voor het antwoord vale. Ik begreep goed. Boring dat artsen røvhuller. Is dat hoe je de arts (en) in Groningen, die zijn vriendelijk weten? Ik heb geen geld om de reis naar Nederland te nemen vaak om medicijnen te krijgen, maar het zou wel heel gaaf om te doen zodra de. Ik kweek wat medicijnen zelf, maar heeft drie kleine kinderen, dus er is een grote kans toen de regering ons streeft voor het gebruik van deze plant.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
              Bezig...
              X