Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

    Korting op 420shop
    Hey,

    Mijn ma is al jaren chronisch pijnpatient in de rug en de nek, ze heeft nogal zwakke genen en had in haar jeugd ook een calciumgebrek waardoor ze nu last heeft van osteoporose in de nek en rug tot aan de heupen. Ook heeft ze last van artrose en/of artritis, kraakbeenproblemen en chronische ontstekingen. Daarvoor neemt ze veel ontstekingsremmers en pijnstillers, als het te erg wordt krijgt ze cortisone injecties.

    Ik zou haar graag wat helpen kwa pijnverlichting met medische marihuana. Voor dit doel heb ik een tweetal soorten aangekocht om eens te 'proberen' met mijn volgend kweekje.

    Het gaat om volgende soortjes:

    Black Sugar van Female seeds die blijkbaar meer als antidepressivum gebruikt wordt dan als pijnbestrijder
    Blue Rhino van Positronics die goed zou zijn als pijnbestrijder.

    P1050460.JPG

    Het volgend probleem is de toediening. Ik ga me sowieso binnenkort een vaporizer aanschaffen daar mijn longen er niet jonger op worden maar mijn vader is iets minder liberaal in zaken als deze en ik zie hem nog niet direct akkoord gaan met een vaporizer voor mijn moeder. Ik had eerder gedacht aan een theebuiltje met wat thee erbij om de smaak wat aangenamer te maken. Cake of brownie is ook geen optie want mijn vader zal denken dat ik haar spacecake wil geven.

    Ik hoor graag jullie ervaringen in deze zaken en sta open voor nuttige suggesties!

    Grtz,

    DJ Felix

    #2
    Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

    Hoe oud ben je?
    buitenkweken kan al niet meer, dus je gaat binnen onder een lamp?

    wel een lief idee

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

      Hoe oud ik ben? Zie rechtsboven. Ik kom uit BE. Mijn ma noch ik hebben een regeling voor medische marihuana, maar ik kweek zelf, binnen onder een 600 Watt in een SJ DR 120 (120X120). Waarom Heribei?

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

        Dus je wilt weten hoe je kweekt of wat?


        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

          Voor de toediening kan heel makkelijk

          1 Gram cannabis 1 Uurtje lekker laten pruttelen klein scheutje melk er bij en dan elke avond 1 kopje drinken
          je kan het overige in de koelkast bewaren tot ze weer een kopje drinkt.

          Ik heb zelf Reuma in de aanhechtingen van mijn spieren en nu met dat koude weer voel ik het ook al aan komen de kou op mijn spieren
          het moeilijker bewegen.
          Als jou moeder het zo gebruikt zal het haar helpen haar spieren te ontspannen en ik voel dan ook mijn lichaam weer terug warm worden en
          het is niet zo dat ze dan mega stoned is of zo hoor meer ontspannen gevoel beste doe ze het als ze lekker met dekentje op de bank lig tv kijken
          en daarna lekker naar bed toe .

          Gr Bella
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

            ik zou eerder denken dat je vader akkoord zou gaan met een vaporizer en niet met het roken zelf, eens je vaporizer gebruikt ben je in mijn ogen toch wel echt zuiver medisch gebruiker van cannabis, mischien toch eens polsen felix
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

              zolang er dierlijke vetten inzit, is het mogelijk om canabis boter te gebruiken dus je hoeft niet aleen te denken aan space cake en dergelijke


              chocolade melk is ook een mogelijkheid.
              maar uiteindelijk zal je moeder / vader toch de beslissing moeten maken of ze het will(en) nemen en niet stieken ergens in doen

              Comment


                #8
                Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

                Je noemt je vader "iets minder liberaal". Als hij echt van zijn vrouw hield, ging hij zelf een vaporizer kopen, zelfs al moest hij er voor naar Timboektoe reizen. Ik zou het in ieder geval doen voor allen die me dierbaar zijn.

                Comment


                  #9
                  Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

                  Toch is voor veel oudere mensen die overstap naar cannabis een grote stap en met een kopje thee om te beginnen gaat dat veel makkelijker
                  Dan dat je meteen aan een vaporizer gaat liggen zuigen.
                  + een vaporizer een goede kost toch en bakje met geld mischien vind die moeder cannabis wel niet fijn ik zou zeggen begin gewoon met een
                  klein kopje thee en kan wel 1.30 min duren eer ze er wat van voel maar thee lijk mij een mooi begin.

                  Gr bella
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Last edited by DJ Felix; 16 October 2012, 15:54.

                    Comment


                      #11
                      Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

                      Beterschap voor jullie allebei.
                      of je vader het leuk vind jah,jij gaat dat voor ons vertellen hoe het afgelopen is.

                      jullie worden dus niet stoned dat is een ander vraag.

                      Als jullie vandaag 1gr gebruiken word het volgende week al 2gr.en dat gaat zo door..

                      Comment


                        #12
                        Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

                        Misschien goed om samen met familieleden het volgende filmpje te bekijken,

                        Comment


                          #13
                          Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

                          Hoi Best kook je 1 gram wiet gewoon in pannetje water doe er piep klein stukje boter bij
                          Je kan het zeven voor je het in haar kopje giet
                          Een gewoon thee zakje mag er ook bij en suiker ook vergeet niet de boter want er moeten vetten in zitten wil het goed werken.

                          begin maar met 1 klein kopje drinken en dan echt minimaal 1.30 min wachten hoor.

                          Gr Bella
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

                            Eerst en vooral bedankt voor het antwoord en de reactie's iedereen, dus ik zoek m"n kleinste pannetje, doe er water in voor een kop (0,20 liter), dan doe ik daar een gram wiet in samen met wat boter, 'wat' is een nogal ruim begrip Belladonna, ik wil niet kommaneuken maar wat bedoel je met wat op deze verhouding? Een klontje, vijf gram, tien gram?? want ze houd evenmin van boter als van melk En hoelang moet ik het dan late pruttelen ? Kan dit ook in de microgolfoven of best niet, of giet ik het beter op met superheet waterkokerwater ?
                            @ Renhaze, ik bekijk het filmpje asap, thnx


                            Grtz,

                            Dj Felix
                            Last edited by DJ Felix; 11 November 2012, 21:24.

                            Comment


                              #15
                              Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

                              1 Liter water 1 gram wiet 1scheutje melk of klontje boter 1 uurtje pruttelen
                              Elke avond 1 kopje drinken kan je in de koelkast 6 dagen bewaren

                              Pruttelen= 1 liter water in een pannetje op klein vuurtje pruttelen voor je gaat drinken wiet er uit zeven .
                              En ja je mag smaakje normale thee er bij gebruiken of honing in de thee of suiker

                              Gr bella
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X