Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suiker , Diabetes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Suiker , Diabetes

    Dank voor de steun maar het is niet me suikerspiegel maar ik heb/had problemen met me hartklep , die is nu vervangen en gaan we proberen het leven weer een beetje op te pikken

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #17
      Re: Suiker , Diabetes

      Sterkte,m'n Ma haar hartklep lekte jarenlang,ze heeft een nieuwe hartklep sedert een jaar en het gaat zeer goed met haar.
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

      Comment


        #18
        Re: Suiker , Diabetes

        Dank je
        Je weet niet wat je overkomt als je een nieuwe kans op leven krijgt , ik moet me zelf heel erg afremmen omdat ik me geweldig voel
        Helaas wil me lichaam niet altijd wat ik wil en ben verplicht om veel rust te nemen , het eten gaat overigens alweer stukken beter ook zonder tanden kun je veel naar binnen werken , ik loop dan ook de hele dag te eten want je wil niet weten hoeveel spiermassa je kwijt raakt als je een aatal weken op bed ligt

        Me eerste jointje overigens ook alweer gerookt , dacht dat ik er af was !!!!??

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #19
          Re: Suiker , Diabetes

          ja ook ik ben door de molen geweest , mijn ervaring met joint roken en diabetis ,gaat goed ! rook jointje voor pijn bestrijden , zorgt dat ik heleboel kan doen , het moto is gezond eten en actief blijven en meten van je gluco waarden dat is de truc , je moet je echt helemaal toeleggen op dat meten ! het geeft inzicht! ik heb wel door dat hier een heleboel mensen op dit forum zitten die heel veel van de materie weten , zat net te kijken naar de mensen die lid zijn van de groep medi gebruikers , wat zijn de criteria om daar lid van te worden , lijkt mij goeie zaak !!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          ook hart klachten horen bij diabetis , niet te veel eten als je gerookt hebt !!!!!!!! je glucose waarde gaat sky hi !!!!!!

          Comment


            #20
            Re: Suiker , Diabetes

            Ik heb dus ook diabetes(type2) en gebruik sinds ruim een jaar dagelijks wiet. Roken doe ik niet maar ik gebruik een verdamper(Volcano). Ik controleer mijn bloed regelmatig en merk dat het juist beter gaat sinds ik wiet gebruik. Blijkt ook uit de controles bij huisarts. Laatste keer was het zoveel beter dat ik ook mocht minderen met mijn medicijnen. Ik spuit geen insuline maar slik metformine en tolbutamide en heb victoza dat is een vrij nieuw medicijn dat de afgifte van insuline stimuleert.

            Ik ben in ieder geval blij met mijn dagelijkse wietje. Het geeft zoveel verlichting bij mijn pijnklachten en het is ook gewoon lekker

            Comment

            Bezig...
            X