Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mogen mensen met autisme blowen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mogen mensen met autisme blowen?

    Een topic is als water, het loopt weg en wordt niet meer gevonden.

    Het zou een site moeten zijn als Leafly.
    Een echte database met zoek functies

    Goed toegankelijk voor (medi) gebruikers.

    Ik vind Leafly erg goed, maar zou het aangevuld willen zien met kweek info van de betreffende strain.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #17
      Re: Mogen mensen met autisme blowen?

      een vriend van mij met pdd nos blowt de hele dag en je zou neit eens zeggen dat hij pdd nos heeft
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #18
        Re: Mogen mensen met autisme blowen?

        Salvia roken!
        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

        :alienstoned:​← klik hier


        sigpic

        Comment


          #19
          Re: Mogen mensen met autisme blowen?

          http://sensiseeds.com/nl/blog/hoe-he...n-verminderen/

          Comment


            #20
            Re: Mogen mensen met autisme blowen?

            top post!!
            __________________________________________________ ______________

            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


            sigpic

            Comment


              #21
              Re: Mogen mensen met autisme blowen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Wolf92 View Post
              Heb de beheerders ondertussen al een mail gestuurd, omwille van er direct werk van te maken, zal bij antwoord hier iets laten weten, anders misschien een nieuw topic hier over beginnen?
              Het is leuk om te zien welk effect bepaalde wiet op anderen heeft.
              Ik denk dat het effect van persoon tot persoon verschilt, dus zo'n database zie ik meer als vermaak dan als wetenschap.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: Mogen mensen met autisme blowen?

                ik wilde toch even dit soortje linken

                zeer veel psychische klachten en aandoeningen zouden met dit soortje onder controle gehouden kunnen worden..

                CBD % van bijna 9% !!

                Juanita la Lagrimosa

                http://www.reggaeseeds.com/html/feminizadas.html

                een grappige google vertaling van spaans naar nederlands

                Reggae Seeds - Juanita Lagrimosa

                Het is hier onze lieve Juanita Lagrimosa gefeminiseerde versie.
                Vanuit een samenwerking tussen zaadbanken, we gefeminiseerd garandeert een Lagrimosa Juanita voor alles wat gij zult cultiveren en te genieten van de podais kwaliteit.
                Crossing a mexico / Afghani x Original Queen Mother werd geboren Juanita Lagrimosa een plant die u zal verrassen, dat verzeker ik je.
                een overwegend sativa planten, hoge productie en een relatief korte bloei periode van tussen de 60/65 dagen in binnen-en buiten te verzamelen in de eerste twee weken van oktober. Een citrus geurende plantaardige nevel, fruitige smaak / nevel en rook hash / hash die niet nalaten om te verrassen, zoveel dingen die je eraan herinneren dat alles wat je wilt is dat niemand zal nemen je schat. Zeer cerebrale in feite schoon, hoog hoog hoog, zal je niet stoppen om na te denken, spreken en bewegen, heel sociaal. Het is zeer raadzaam om te ontspannen. Crossing: Mexico / Afghaans x Queen Mother Sativa / Indica: 75/25Bloeitijd int. 60/65

                __________________________________________________ ______________

                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                sigpic

                Comment


                  #23
                  Re: Mogen mensen met autisme blowen?

                  mijn jongere broertje heeft autisme en blowt dagelijks,
                  voor hem helpt om zich te ontspannen na het werk of een stressvolle dag.
                  maar waarschijnlijk verschilt dit wel van persoon tot persoon.
                  My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                  Comment


                    #24
                    Re: Mogen mensen met autisme blowen?

                    Ik ben zeer benieuwd naar die Juanita la Lagrimosa. Die "citrus geurende plantaardige nevel" wil ik graag eens ervaren. Als ik er ook nog zulke zinnen van ga schrijven:
                    "zoveel dingen die je eraan herinneren dat alles wat je wilt is dat niemand zal nemen je schat."
                    Dan ben ik verkocht.

                    Comment


                      #25
                      Re: Mogen mensen met autisme blowen?

                      Mogen mensen met autisme blowen ? wie zijn wij dat wij die beslissing moeten nemen ? als die persoon dat wil en er wel bij vaart is daar niets op tegen ! zijn voorbeelden genoeg die goed uitpakken , maar ook slechte !!! grtz

                      Comment


                        #26
                        Re: Mogen mensen met autisme blowen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                        Ik ben zeer benieuwd naar die Juanita la Lagrimosa.
                        Heb er ook veel van gehoord, maar ken niemand die deze soort ooit heeft gekweekt/gerookt. Vraag me ook af wat verschillend je ervan voelt.

                        Comment


                          #27
                          Re: Mogen mensen met autisme blowen?

                          Vraag me nu wel af hoe dit rookverhaal is afgelopen, did he do it or not? En kreeg ie een total freakout of was het gewoon lekker relaxed. En idd Budha54, wat een vreemde vraagstelling. Tuurlijk mogen mensen met autisme etc. blowen, of het een goed idee is is een tweede

                          Comment


                            #28
                            Re: Mogen mensen met autisme blowen?

                            Lijkt wel een toespraak van een koning uit het jaar 1500

                            Zeer cerebrale in feite schoon!
                            hoog!
                            hoog!
                            hoog!
                            zal je niet stoppen om na te denken,
                            spreken en bewegen!

                            heel sociaal!

                            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                            Comment


                              #29
                              Re: Mogen mensen met autisme blowen?

                              Mensen zijn te uniek om te zeggen wat ze wel of niet zouden doen. Beter is dat ze dat allemaal voor zichzelf uitmaken.
                              Mij helpt het mijn geest te vertragen, te filteren en beter te communiceren.

                              Comment


                                #30
                                Re: Mogen mensen met autisme blowen?

                                Ik gebruik het als medicijn vanwege m'n autisme.
                                ..

                                Comment

                                Bezig...
                                X