Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ADD (Attention Deficit Disorder) en blowen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ADD (Attention Deficit Disorder) en blowen.

    Korting op 420shop
    Hey allemaal,

    Ik zit al een paar weken te piekeren over een vraag die ik heb, en dit forum leek me een goede plek om hem te vragen.

    Het zit namelijk zo:

    Sins ongeveer 4 maanden geleden heb ik mijn eerste joint gerookt en sindsdien doe ik het op z'n meest 1 keer per week (meestal eens in de 2 weken).
    Ik doe het altijd met mn vrienden en na 6 a 9 trekjes ben ik al stoned. Blowen vind ik erg leuk om te doen en geniet er erg van.
    Maar, ongeveer een jaar geleden is er ADD bij mij vastgesteld en sindsdien slik ik Dexamfetamine (Dexamfetamine is een alternatief voor Ritalin).
    Nu heb ik gehoord dat blowen en ADD niet een hele goeie combinatie is. En daar zit ook mijn vraag aan gekoppeld, namelijk: Is blowen echt slecht voor mensen met ADD of valt dit wel mee. Ik ben niet van plan om vaker dan 1 keer per week te blowen.
    Ik moet zeggen dat het me de laatste tijd opvalt dat ik niet meer op bepaalde woorden kan komen, volgens mij is heeft dit HELEMAAL niks te maken met het blowen maar wou het toch even navragen.


    Ja, ik ben nog een groentje op het gebied van wiet, hasj etc. Maar vind het wel heel erg leuk en wil er mee door gaan maar de vraag is dus of ik dat wel moet doen met mijn ADD.

    Graag zou ik hier wat meer info over willen weten


    Dank.

    #2
    Re: ADD (Attention Deficit Disorder) en blowen.

    Hoi Bruin,

    Belladonna heeft in deze sectie eens een topic gepost met wat algemene info over wiet en bepaalde ziektebeelden :

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...hting-kan-zijn

    Ik heb geen ADD, maar wat goede bekenden van me wel. Zij blowen -in beperkte mate- en ondervinden er geen last van. Ik denk dat zolang je het ziet als een extraatje, een genotmiddel waar je voorzichtig en gedoseerd mee om gaat, je er veel lol en weinig last mee zal hebben. Maar dat is dus wel iets wat je altijd eerlijk voor jezelf moet blijven bepalen.

    Wat betreft het niet op woorden kunnen komen : dat is wel bekend, daar hebben meer mensen last van. Ze zijn er wel, maar de zoekindex is pleite dus geen idee waar ze uithangen. Gaat vanzelf weer weg als je nuchter bent.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: ADD (Attention Deficit Disorder) en blowen.

      Hallo moreweed,

      Heel erg bedankt voor je reactie en de link van Belladonna's post.
      En dat met het niet op de woorden komen: Ik heb het ook als ik gewoon nuchter ben, niet heel erg ik kan gewoon goede zinnen formuleren enz. Maar soms (ongeveer 1 x per dag) heb ik dat ik gewoon dat ik niet meer op een woord kan komen, en pas na een paar minuten proberen het te herinneren heb ik het woord weer. Misschien heb ik dit altijd al gehad en valt het me nu pas op omdat ik bezig ben wat de bijwerkingen zouden kunnen zijn van blowen enz. Misschien is het wel iets tijdelijks. Ik heb namelijk sinds een week geleden me eerste echte zware joint gerookt. Daar zou het misschien ook aan kunnen liggen.

      Sorry als ik jullie irriteer met mijn onwetendheid. Ik weet nog namelijk niet zo veel op dit gebied

      Comment


        #4
        Re: ADD (Attention Deficit Disorder) en blowen.

        Woorden niet kunnen vinden hoort bij ADD of een heel ander woord zeggen dan je bedoel hoort er ook bij da komt dus niet doorblowen
        En vergeet niet dex is een upper en blowen een downer dus beste blow je pas tegen da jou dex aan het uit werken is.
        Als jij 1 uurtje na innamen van jou dex een joint rook kan wel is zijn da je goed beroerd word maar doe je het in de avond dan kan je het gewoon doen.

        Bevald Dex jou ? ik heb jaren rita gebruikt heb nu momenteel niks ivm met nierproblemen maar misschien zal ik in de toekomst ook aan de dex moeten

        Gr Bella
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: ADD (Attention Deficit Disorder) en blowen.

          sommigen zijn ook goed met dingen als 'red bull', bevat natuurlijke varianten van relatine ..

          Comment


            #6
            Led's grow !

            Comment


              #7
              Re: ADD (Attention Deficit Disorder) en blowen.

              Dex bevalt me prima, heb niet heel veel vervelende bijwerkingen en ik kan me er goed door concentreren. Ik merk wel dat als ik een tijdje geen Dex heb genomen en dan weer begin met slikken dat ik dan lichte hartkloppingen krijg. Maar die gaan over zodra ik weer een tijdje bezig ben met slikken. Ik slik Dex omdat ritalin bij mij geen effect heeft, naja wel effect maar alleen de vervelende bijwerkingen zoals misselijkheid enz.

              Groeten Bruin

              Comment


                #8
                Re: ADD (Attention Deficit Disorder) en blowen.

                ik heb zelf ook ADD en blow al 5 jaar, ik merkte de eerste 4 jaar niets kwa negatieven lange termijn gevolgen. maar als je ADD hebt en je gaat ook veel blowen is er een grote kans dat je net zoals mij niets meer doet aan school, werk of andere lange termijn dingen. wordt je een soort chillende, blowende aardappel. maar is ook wel leuke manier van leven hoor

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                groet

                Comment


                  #9
                  Re: ADD (Attention Deficit Disorder) en blowen.

                  amen broeder

                  Comment

                  Bezig...
                  X