Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies/ informatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Advies/ informatie

    Korting op 420shop
    Voor dat ik los brandt, zal ik eerst even voorstellen. Ik ben een jonge vrouw van 32, getrouwd, geen kinderen. Na een ongeval in 2003, waarbij in ernstig been letsel (aan beide benen) heb opgelopen, heb ik een ziekte aan mijn zenuwstelsel ontwikkelt. De ziekte begon zich al te uiten toen ik nog in gips zat, voor de behandeling van het beenletstel, met ernstige pijnscheuten. De dag na ik uit het gips kwam begon mijn rechterbeen ernstige symptomen te vertonen zoals zwelling, roodheid, vreselijke pijn (kon geen schoen en sok verdragen). Helaas heeft de diagnose al met al nog een half jaar op zich laten wachten, met als uitkomst CRPS. In de tijd dat ik deze diagnose kreeg was er nog weinig over bekend en werd ik met een zalfje, wat pilletjes en fysio naar huis gestuurd. Nu bijna 10 verder blijkt dat deze ziekte zeer grote gevolgen kan hebben, en dat bij ook heeft. Inmiddels heb ik de ziekte niet alleen in mijn benen, waardoor ik afhankelijk ben van een rolstoel, krukken of een scootmobiel, maar is het na een slecht behandelde ontsteking in de mijn slokdarm/ maag ook daar gaan zitten, waardoor ik nu 24hrs sonde voeding gebruik. Het komt er op neer dat alles wat ik eet een reactie te weeg breng, dit kan van een dragelijk pijn zijn tot " ik moet nu naar het ziekenhuis want de pijn is niet verdragen" pijn. Nu blijkt dat de ziekte zich door het hele lichaam kan verspreiden, er zijn gevallen bekend van CRPS in de blaas, en dus ook in het maag, darm gebied.
    In deze 10 jaar heb ik al enorm veel geprobeerd aan medicatie. Van zalfjes, tot anti-depressiva (die verlichting in de pijn moeten brengen), 10 daagse opname in het ziekenhuis voor een Ketamine behandeling tot morfine pleisters.
    Nu hielpen de morfinepleister goed tegen de pijn, maar kreeg heftige bijwerkingen zoals zweten, extra vermoeidheid en het een heftige depressie. Ik ben toen direct gestopt met de pleisters. Momenteel zit ik op een mix tramadol en amitriptyline, dit helpt niet zo fantastisch tegen de pijn.

    Nu heb ik van mede patienten gelezen en gehoord van (medische) marihuana. Nu heb hier totaal geen verstand van en ben daarom gaan zoeken op het internet, en kwam deze site tegen.
    Is er iemand die mij kan vertellen hoe dit in steekt, bijvoorbeeld mocht ik willen proberen welke soort ik moet hebben, hoe ik het, het beste kan gebruiken enz.

    Bedankt voor lezen van dit lange verhaal.

    #2
    Re: Advies/ informatie

    http://www.apotheek.nl/Medische_info...d=10702&rId=41

    roken zou ik vermijden (niet omdat het ongezond is zoals vermeld in de tekst maar ..) omdat je er al snel een stoned gevoel aan over houd, en dat wil je net vermijden, stoned voelt een beetje aan als vermoeid maar dan eerder relaxed loom .. dus zoek je een hoofd high wietje met de nodige medico stofjes .. dit is echter een hobby en kweek-forum dus tenzij je het wil gaan kweken werk je best via een doktor en een voorschrift ..

    groeten.

    Comment


      #3
      Re: Advies/ informatie

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...k-van-cannabis

      Neem hier eens een kijkje.(Sterkte)
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

      Comment

      Bezig...
      X