Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De beste pijnstiller voor rugpijn! :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

    Oorspronkelijk geplaatst door de oerhippie View Post
    Hoi manne,
    Ben door de rug gegaan, waarschijnlijk spit of weer die klote hernia.
    Hoop dat foto's wat meer uitsluitsel geven.
    Zoek een pijnverlichter/ onderdrukker, morfinepillen 10mg.?

    Tot gauw, de hippie
    Toen ik nog zwaar werk deed had ik dit ook eens in 't jaar.
    Dat je 's ochtends wakker wordt en je totaal niet kunt bewegen.
    Je bent 3 kwartier bezig met proberen uit bed te rollen maar kan bijna niet bewegen van de pijn.
    Een simpele diclofenac maakte dat ik in ieder geval weer overeind kon komen.

    Maar beter vraag je huisarts om iets sterkers dan paracetamol, die weet je medische achtergrond, en die weet of de bijwerkingen van een medicijn kwaad kunnen bij je.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #32
      Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

      En vergeet de Omeprazol niet als je regelmatig zware pijnstillers gebruikt.
      Anders krijg je een andere heftige pijn er gratis bij.

      De enige echte remedie is die hernia weg halen.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #33
        Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

        He manne,

        Ben bij de arts geweest, gelukkig geen hernia maar een flinke spit in het onderrugje.

        Q; Je haalt de woorden uit me mond wat je daar vertelt, heb diclofenac gekregen
        en wat daar bijhoort, de omeprazol. Verder moet ik het combineren met paracetamol.
        Thanks voor je reactie

        HJM; Helemaal gelijk man, de omeprazol zorgt ervoor dat je geen maagkrampen krijgt
        van de diclofenac. Thanks voor je reactie

        Oke, weer terug naar de orde van de dag; de plantjes!

        Laterz, de hippie
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          #34
          Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

          HaHa door rokuh

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

              Artrose krijg je niet van stil zitten. En er is ook geen simpele oplossing voor.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #37
                Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
                Ik zie Geen verband en het is niet logisch.

                Een anti-depressiva gebruiken voor wat ?... als pijnstiller
                Dat klopt toch wel silas. Veel anti depressie middelen zoals bv amitriptyline worden ook voorgeschreven voor zenuwpijn.
                Heb ze zelf daarvoor een tijdje gebruikt. Of ze ook helpen tja... in mijn geval niet echt. Ik kreeg er regelmatig duizelingen van en 1 keer plat achterover gevallen waarmee k 4 ribben heb gebroken.
                Dus in plaats van pijnbestrijding werdt t nog meer pijn.

                Lang leve de cannabis waarmee je die achterlijke bijwerkingen niet heb.

                Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
                sigpic

                Comment


                  #38
                  Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                  Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                  Artrose krijg je niet van stil zitten. En er is ook geen simpele oplossing voor.
                  Dat is dus een uitzondering.

                  Comment


                    #39
                    Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                    Een Pijnblokade laten zetten helpt geweldig Men spuit een pijnstillende cocktail in de zenuw in de rug en het werkt voor kleine 3 maanden

                    Het doel van de behandeling is om de zenuw die de pijnprikkel geleidt zodanig te blokkeren dat de pijnprikkel niet meer kan worden door -geven aan de hersenen
                    probeert uw arts vast te stellen welke zenuw de pijn geleidt
                    Hproefblokkade een goed effect - dat wil zeggen is de pijngeleidende zenuw opgespoord - dan vermindert de pijn tijdelijk.

                    Ik heb het laten doen en kan zeggen werk beter dan al die pijn stillers

                    God was never on your side..

                    Comment


                      #40
                      Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                      Tweede werking Het middel Venlafaxine wordt ook regelmatig voorgeschreven aan mensen met neuropathische pijn. Bij sommigen van hen slaat dat aan, hoewel er geen garantie op succes is, vanwege onder meer het moeilijke diagnosticeren van een dergelijke aandoening.
                      Ben blij Bella dat het voor jouw werkt en voor meerdere. Aanmerkend dat diagnose heel moeilijk is en garantie laag is. Geen enkel woord daarvan staat in de papieren bijsluiter van Efexor!

                      Verschillende depressies en verschillende angststoornissen zijn de hoofdreden dat het middel wordt voorgeschreven in diverse doseringen. Na 11 jaar slikken weet ik het er een en ander van.
                      Veel gestelde vragen over het forum
                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL
                      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                      Comment


                        #41
                        Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                        dat wat bella zegt,werkt maar bij een kleine uitzondering.

                        ennuhm slik aub geen antidepresivas als je je leven kapot wil moet je daar gerust mee verder gaan.

                        ik kan een boek erover schrijven... helaas.

                        tegen rug pijn is niet veel,probeer goed warm te douchen, of in bad, smeer het met hot en ice goed in, en rook zo nu en dan met mate eens een goede joint die je lichamelijk erin kickt,en niet geestelijk.

                        succes

                        Comment


                          #42
                          Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                          Nou das niet helemaal waar Staff ik slik al jaren aan Atideresiva wat ook voor zenuwpijn werkt en ik heb er veel baat bij.
                          Soms hebben mensen wel veel baat bij antidepressiva.
                          En bij echte rug pijn heb je niks aan Hot/Ice das mijn erv

                          Gr Bella
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #43
                            Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                            De meeste anti depresivas maken seritionine aan.
                            stofje in de hersenen.

                            echter de bijwerken,en voornamelijk het hart is gevaarlijk.
                            je word sneller vatbaar voor Hartritme stoornissen,en ook de kans van een hart aanval word vergroot Bella.
                            en soms krijg je ook steken zo nu en dan.

                            mdma doet hetzelfde als de meeste anti depresivas
                            ,serotonine aan maken.

                            als je dit slikt raad ik je aan om voor het slapen gaan een glas water en aspirine te nemen.

                            de meeste stoornissen en hartaanvallen gebeuren in je slaap door de aspirine en het glaasje water,verminder je de kans enorm.

                            vraag dit maar aan je dochter na,

                            gr staff.

                            en ieder mens en lichaam is anders als dit echt het enige is wat voor jou werkt,heb je mijn gelijk.
                            maar meschien dat voor deze persoon wel wat anders werkt nog.
                            en dan is het laatste wat ik hem aanraadt antideprassiva .
                            enkel als niks helpt en dat wel.

                            Comment


                              #44
                              Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                              Bella heeft wel n puntje,antidepressiva werkt ook spierontspannend.
                              n joint ook
                              grtz

                              Comment


                                #45
                                Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                                Dan maar risico voor hart wip Staff maar elke dag zoveel pijn is ook niet goed.
                                Als je veel pijn hebt dan kan dat ook een hart wip veroorzaken zeker als het lichaam verstijf van de pijn
                                En ik drink elke avond 2 grote glazen water voor ik ga slapen dat zuivert de nieren
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X