onvrijwillig gestopt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • simplemind
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 204

    #1

    onvrijwillig gestopt

    Korting op 420shop
    De afgelopen maand ben ik niet in Nl geweest (wat zelden voorvalt) zodat ik al die tijd niets gekocht heb.
    Uitgerekend op neuwjaarsdag vastgesteld dat alle zakjes leeg zijn.

    Het inmiddels voor 't eerst sinds jaren dat ik 3 dagen niets geblowd heb.

    De enige echte klacht die ik heb is totaal gebrek aan eetlust, ik krijg amper een kop soep naar binnen. (dat had ik gevreesd, maar niet dat het zo erg zou zijn). Morgen een fles primperan halen en hopen dat het helpt want volgende week kan ik ook niet naar Nl.
    Voor de rest kettingroken (2 pakjes/dag en nog shag tussendoor)....
  • Verkeyn
    Retired
    • Jan 2008
    • 287

    #2
    Das wel es goe zo enkele dagen niet smoken...

    Comment

    • PITcrew
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Dec 2008
      • 378

      #3
      ik heb hetzelfde gehad. het was 3 jaar aan een stuk dat ik elken dag er 3-4 smoorde.
      toen opeens . was het op . ergens kwijt geraakt en weet totaal niet meer waar;

      en die 2 eerste volgende weken heb i niks meer aangeraakt; ik kon bijna niet meer slapen(rookte altijd eentje voor het slapen gaan).

      en nu heb ik mijn eigen plantjes .

      Greetz
      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

      sigpic

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Ge doet er natuurlijk mee wa ge wilt, maar op die leeftijd... Tis dus dan da ge problemen krijgt met wiet, als ge er afhankelijk van wordt. Of ge moest het nodig hebben voor medisch gebruik, dan zeg ek niks.
        Gelieve de quote functie correct te gebruiken.aub
        Last edited by westport; 15 April 2009, 14:48.

        Comment

        • PITcrew
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Dec 2008
          • 378

          #5
          zo afhankelijk ben ik er nu ook niet van. ik heb nu al 2 maand aan een stuk geen joint meer aangeraakt.
          Gelieve de quote functie correct te gebruiken aub.
          Last edited by westport; 15 April 2009, 14:48.
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Toch in slaap geraakt dan

            Comment

            • nosferatu
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 179

              #7
              Had ook ooit te lang gerookt, zonder was moeilijk slapen en was heel suf geworden. Vergat veel enzo. Sindsdien gestopt geweest en tussendoor wel wat gerookt maar niet meer zoals eerst Maar je went er wel aan hoor je hébt geen wiet/alco/rookspul nodig

              Comment

              • yipz
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 115

                #8
                tjah, Ik vermoed dat overmaat schaadt.
                Last edited by yipz; 11 January 2009, 21:06.

                Comment

                • Damn nice
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 595

                  #9
                  3-4 per dag vind ik wel wat veel, das dan naar mijn mening iets meer dan medisch gebruik

                  maar idd klote dat je niets heb,, waar zit jij dan dat je helemaal niets kan krijgen??

                  greetz

                  Comment

                  • simplemind
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 204

                    #10
                    probleem opgelost.
                    Ben uiteindelijk toch in Nl terechtgekomen en kijk nu voor 't eerst uit naar eten. Voor degenen die mij niet kennen, ik ben chronisch hep C en dat geeft nogal wat storingen in het metabolisme. Het enige alternatief voor eetlust opwekken volgens de klassieke geneeskunde is primperan en kalmeermiddelen. Ten eerste weiger ik kalmeermiddelen te nemen overdag en ten tweede helpt dat bijlange zo goed niet als een heel klein rokertje vooral je wil kunnen eten.

                    Comment

                    • BaZe
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 282

                      #11
                      als je volgende keer niks heb dan duurt het meestal een dag of 3 totdat je weer uit jezelf kan slapen

                      wil je die eerste 3 dagen wel slapen waardoor je sneller herstel kan je kijken voor een homopatisch middel om in te slapen is puur natuur 7 druppels in je thee en je kan wel slapen

                      voor je eetlust misschien een idee om een paar wijntjes of een paar biertjes te drinken dan krijg je meestal ook je eetlust mee terug niet te vaak doen met alcohol

                      echt alleen als je echt gek word van je maag dat er niks in zit
                      2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                      http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                      Comment

                      Bezig...