Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Glycerine als oplosmiddel voor cannabis.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Glycerine als oplosmiddel voor cannabis.

    hallo vrienden, toevallig ben ik paar maand geleden ook met glycerine project begonnen...
    maar een Huge Ass TIP! : http://www.online-zeepwinkel.nl/a-20...d-grade-ovl01/ in plaats van die dure glycerine bij taarten shop, scheelt behoorlijk wat geld....
    ik zal deze week mijn bevindingen ook posten omtrend de tinctuur ben heel erg benieuwd ga vanavond eindproduct maken....

    Comment


      #17
      Re: Glycerine als oplosmiddel voor cannabis.

      Zo dan. Dat zijn inderdaad andere prijzen. Ik heb 13 euro betaald voor 250 ml bij de natuurvoedingswinkel. Wat was jouw reden om glycerine te proberen Pariaz? Ik denk dat het voor mij een eenmalige aktie was. Het duurt veel langer dan de alcohol oplossing maken. Bovendien vind ik de smaak zelf erg zoet.

      Comment


        #18
        Re: Glycerine als oplosmiddel voor cannabis.

        mijn reden was dat t relatief makkelijk is (ik denk dat we allemaal wel een plekkie hebben waar de temp. iets hoger is ) en ik niet goed ben in scheikunde en geen zin heb in verdampen condenseren enz enz.... dit is gewoon glazen pot bladafval en wat gruis er in glycie er bij gieten, en paar maand laten staan,om de paar dagen goed schudden en door kaasdoek afgieten......en ik ben het gaan maken ook na het zien van charlottes web, en mediwiet artikelen, en ik geen zin had in gedoe met babyflesjes verwarmer enz. enz. en ik wou proberen of mensen in mijn omgeving er baat bij kunnen hebben...
        ohja en ik ben er van overtuigd dat alle werkzame stoffen als thc in de glycerine gaan, ten 1e vanwege de kleur, gaat van transparant naar heel donker bruin, het gewicht van de vloeistof neemt aanzienlijk toe, en vooral de glazen pot waaar alles in zat, is na een keer spoelen met heet water volledig schoon.....en dat is normaal echt niet het geval, kost vaak echt moeite het schoon te krijgen als dat al lukt....
        en ik zie ook geen scheiding

        Comment


          #19
          Re: Glycerine als oplosmiddel voor cannabis.

          Ja, wat is de kleur van THC/CBD eigenlijk? Dacht dat het meer kleurloos was. Nam eigenlijk zelf aan dat de bruine of groene kleur in mijn tinctuur van de chlorophyll in het plantmateriaal kwam. Bruin bij gedcarboxyleerde wiet en groen bij "rauwe" onverhitte wiet.

          Alleen als ze de hash kneden dan wordt het ook zwart. Dat zijn toch ook pure trichomen.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment

          Bezig...
          X