Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

EATING Marijuana GROWS Brain Cells & CURES Cancer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: EATING Marijuana GROWS Brain Cells & CURES Cancer

    Bedankt voor de respons.

    De olie gebruik ik al. Er zijn enkele enorme interessante getuigenissen over de verse juice van de verse plant. Dit zou ik naast de cannabis-olie willen gebruiken.
    Last edited by ceBep; 20 December 2013, 15:33. Reden: lees de regels

    Comment


      #17
      Re: EATING Marijuana GROWS Brain Cells & CURES Cancer

      Handel in planten is verboden ook als je een tumor hebt sorry.
      Via Medi wiet zal je meer hulp kunnen vinden
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: EATING Marijuana GROWS Brain Cells & CURES Cancer

        wat een onzin!
        aanbieden van zaad, voor geld of winst door weiniger meer is dan niet verboden?

        het gaat hier om iemand die hulp zoekt, iemand die een tumor heeft en deze persoon vraagt hulp omdat die niet meer weet wat die aanmoet.


        wat onbeschoft en asociaal ik kan me hier heel kwaad om maken!!!

        probeer liever deze persoon hulp aan te bieden in wat hij het beste kan doen, met resultaat.
        en medi wiet kan iedereen typen, maar eer dat die hulp kunnen aanbieden is het meschien al telaat.

        godver waar is het respect van de mens gebleven op vandaag voor iemand die voor zijn leven vecht.

        als ik een plant had hielp ik je dan kwam ik hem nog persoonlijk brengen !respect dat jij je zo inzet, sorry dat de mensen 25planten toleren boven iemand die hulp vraagt om zijn lijden te zachten.

        en als ik geband word hierom, dan moeten ze zich echt de ogen uit de kop schamen!



        trouwens alles boven de 5 planten is ook niet gedoogd, en dus bedoeld voor geld winsten, laat ik gister een zien met 25planten hoor je niemand.
        iemand die ziek is en voor zijn leven vecht krijg zoon godnondeseju klote antwoord

        als 25 planten niks van word gezegd,dan mag er ook niks om 1 plant worden gezegd!!
        die bedoeld is om iemands pijn te verlichten, iemand die lijdt, en alles behalve geldwinsten denkt!
        Last edited by stafford; 21 December 2013, 02:12.

        Comment


          #19
          Re: EATING Marijuana GROWS Brain Cells & CURES Cancer

          Ik ben het wel met je denkwijze eens Stafford. Niet altijd met je uitspraken, maar da's normaal eh..
          Om het voortbestaan van JD te garanderen zijn die regels dat je niet in planten of delen daarvan mag handelen. (zaden ook niet)
          Ik stond ook te kijken dat een kweekverslag met 50 plantjes blijkbaar wel kan als je zegt dat je veel rookt.

          @boomtao
          Om aan hele planten te komen is het misschien een beter idee om eens op een forum te kijken met broodkwekers.
          Die zijn wat makkelijker in staat om je daarmee te helpen denk ik.
          Als ik twee plantjes weggeef ben ik meteen de helft kwijt, 2 plantjes op 100 merk je nauwelijks.
          Succes.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: EATING Marijuana GROWS Brain Cells & CURES Cancer

            Om aan hele planten te komen stop je verdorie een paar zaadjes in de grond ! Alleen met de woorden " ik heb kanker" zou opeens alles zomaar mogen ? Moeten we de knip trekken, bomen omzagen, planten uitpersen en collectief 6x per dag bidden ?

            Als je lijf de moeite doet kanker te ontwikkelen wat let jou dan om daar enige mate van verantwoordelijkheid voor te voelen / ontwikkelen ? Bijvoorbeeld door zelf de keuze te maken planten te gaan kweken voor -zo wordt gezegd- je eigen gezondheid. Want kweken brengt ook risico met zich mee, en dat kan jij het beste zelf afwegen. Wat vind je belangrijker ? Iemand anders de keuzes laten maken is gewoon laf (of je dat nou laat doen door de dokter, de kweker, je familie > uiteindelijk is het allemaal hetzelfde).

            Begrijp me goed, ik wens je alle sterkte en beterschap toe. Want je gaat het ZELF doen, anders ga je namelijk ook zelf dood. En omdat dat laatste je enige zekerheid is in het leven zou ik vooral de factor plezier niet vergeten : " death smiles at us all. All we can do is smile back".
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21
              Re: EATING Marijuana GROWS Brain Cells & CURES Cancer

              ik dacht het was een hobby forum,
              we delen toch een ding, hoe kun je dan wel een flink aantal planten tolereren ???
              maar iemand kunnen helpen mag dan niet, en dan in wat voor situatie,
              werd niet altijd hier met grootspraak gesproken hobby forum,

              werdern niet de leden die veel voor deze site betekenden geband na al hun goede post en hulp?

              werd opeens niet na die acties, het versoepeld?

              nu komt hier iemand die echt hulp raad en advies vraagt, en dan word er zo met zoon persoon omgegaan?
              is het niet een beetje kontekruiperij wat hier de laatste tijd gedaan word.....

              laats was hier iemand met 35 planten die werd ter plekke geband..
              dan komt een bekende de bocht om en is het wel goed..

              waar zijn jullie mee bezig,

              de enige die hier met zijn verzond gestand bij zit is qnq.

              Comment


                #22
                Re: EATING Marijuana GROWS Brain Cells & CURES Cancer

                Ja staff, volgens mij is dit ook een hobbyforum. Aantallen ga ik niet over, dat is iets voor de mods.

                Iemand kunnen helpen is hardstikke mooi, iemand helpen zodat die zichzelf kan helpen vind ikzelf nog een stukje mooier. Door bijv aan te sporen zelf te kweken.

                Toegegeven -en bij deze excuses daarvoor @Boomtao - : mijn vorige reactie was niet subtiel, niet vriendelijk en nauwelijks behulpzaam.

                Medelijden uit zich bij mij in het gebruik van scherp gereedschap.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #23
                  Re: EATING Marijuana GROWS Brain Cells & CURES Cancer

                  tof bovenstaande post van je moreweed
                  Respect

                  Comment


                    #24
                    Re: EATING Marijuana GROWS Brain Cells & CURES Cancer

                    Geen gezeik iedereen rijk,op wat voor manier dan ook,soms moet iemand wakker geschud worden om dat door te geven.

                    Comment

                    Bezig...
                    X