Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

psychisch positieve werking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: psychisch positieve werking

    @odyssee je geeft hier eigenlijk alle informatie, bedankt !
    @stafford leuke clip, geeft goed misbruik van 'drugs' aan. Je vergeet een categorie gebruiker, namelijk de genieter bij wie de cannabis verkeerd 'valt'. Dit kan te maken hebben met schadelijke stoffen die worden gebruikt bij de kweek of na het oogsten. Maar onderschat ook de gevoeligheid voor cannabis van de individuele gebruiker niet.
    Als je begint met cannabis weet je niet hoe 'gevoelig' je ervoor bent. Dat kan je alleen maar ervaren.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #17
      Re: psychisch positieve werking

      Zeker herken ik dit. Zelf ook eenmalig mee gemaakt dat ik na 2-3 jointjes hawaiian snow toch echt paranoide werd op weg naar mijn vrienden toe. Stond op het station en iemand was me constant aan het aanstaren en daar werd ik helemaal naar van.

      Ook heb ik zelf ervaring met de negatieve kanten van (te) veel cannabis gebruik.
      Een angststoornis die al 10 maanden aan de gang is. En geloof me, dat is echt geen pretje.

      Om nou te zeggen dat cannabis alleen maar positief is vind ook weer een beetje overdreven.
      Ik ben van mening dat dagelijks blowen niet slim is, 1,2 of 3 keer per week geen probleem maar elke dag de chemie in je brein uit balans halen kan niet zonder enige gevolgen zijn, denk ik dan.

      Comment


        #18
        Re: psychisch positieve werking

        Hey Appel

        Die angststoornis van jou komt dat alleen door het gebruik van Cannabis ? of zijn er meer oorzaken?
        Sterkte

        Gr Bella
        God was never on your side..

        Comment


          #19
          Re: psychisch positieve werking

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Hey Appel

          Die angststoornis van jou komt dat alleen door het gebruik van Cannabis ? of zijn er meer oorzaken?
          Sterkte

          Gr Bella
          Hey Bella,

          De oorzaak, nee, maar het heeft het in ieder geval wel getriggerd. Als die trigger er niet was geweest dan had het nog jaren kunnen duren voor dat het naar boven kwam.

          Comment


            #20
            Re: psychisch positieve werking

            Vaak bestaat er een wat terughoudende houding over. Maar als je begint te bidden in tongen dan heb je in ieder geval meer van een soort van basis om de zaak eens even te bekijken. a ha ha - ,, rasta babbabababa hjgjredsgfhjdsar etc. '' Beetje agressief van houding ook ha ha. Zoiets schept best een beetje een basis of bodem controle. Vooral voor jonge mensen lijkt me dat leuk om te weten. Als er achter bijvoorbeeld een angststoornis een reden zit die echt stoffelijk is of in echt bepaalde (zeldzame) kennis en het begrijpen daarvan ligt dan helpt dat daar in de kern ervan niet tegen.

            Goed, Ik ben nog steeds geinteresseerd om mensen te horen die meer exact vertellen wat ze extra zien of beleven wanneer stoned. Vooral ten opzichte van een specifiek iets.
            Last edited by DenBx; 24 May 2014, 00:36.

            Comment


              #21
              Re: psychisch positieve werking

              Ik begrijp uit je reaktie dat jezelf extra dingen ziet en ervaart. Misschien kan je als voorbeeld zelf vertellen wat je ervaart als je stoned bent. Eigenlijk vraag je mensen om toch wel heel persoonlijke ervaringen en gevoelens te omschrijven. Ik kan mij zo voorstellen dat iemand dat niet wil en misschien ook niet wil lezen van een ander. Ik vind het leuk voor dat je zoveel plezier beleeft aan het blowen en het bidden maar begrijp ook dat men veel verschillende redenen kan hebben om cannabis te gebruiken , (pijn, rust, concentratie, plezier )voor sommigen is het bittere noodzaak om de dag door te komen en willen niet stoned zijn (even zwart/wit gesteld) . Een angststoornis is heel ingrijpend en in feite doet het er niet toe hoe je eraan komt ' van jezelf' door een trauma of door wietgebruik je wil er alleen maar van af. Soms kan wiet daarbij helpen en soms kan je de wiet beter laten staan. Je hebt in de antwoorden hierboven al een hele hoop informatie gekregen, heb je dit gelezen (inc de weblinks) ? Als er niemand op je oproep reageert en je hebt toch de behoefte om je ervaringen te delen, zoek dan een vertrouwenspersoon op om je verhaal te vertellen.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #22
                Re: psychisch positieve werking

                Zolang je brein, en dan met name je frontaalkwabben, nog in ontwikkeling is, kan

                Comment


                  #23
                  Last edited by DenBx; 24 May 2014, 19:43.

                  Comment


                    #24
                    Re: psychisch positieve werking

                    Hoi Denbx, persoonlijk vind ik je opmerking tegen flintstoned niet kunnen. Het zijn precies dezelfde vragen die jij bij mij oproept maar die ik uit fatsoen niet aan je stel.
                    Bovendien schijn je moeite te hebben met het feit dat iemand het niet met je eens is en nieuwe topics opent als je tegenspraak krijgt. Dat doet mij denken aan ook wat narcistische trekjes of een lage frustatietolerantie. Overigens ken ik flintstoned niet,
                    maar ik vond dat ik hier op moest reageren.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #25
                      Re: psychisch positieve werking

                      Hm apart allemaal ik had dezelfde gedachte over jou. Trouwens ook belladonna ivm iets in een ander onderwerp. Maar om een antwoord over mij te geven, nee dit is niet het geval ook niet op een ander vlak. Ik houd er persoonlijk niet van die indruk te laten als zoiets niet zo is. Wat je boven noemt of iets anders is echt het geval niet bij mij.

                      Maar kom, laat ons hier verder niet teveel woorden over vuil maken.

                      Flintstoned, beschrijf jij anders eens wat je extra ziet en voelt wanneer onder invloed van cannabis. Vooral ten opzichte van een gebeurtenis. Ik denk dat het het beste is om te beginnen bij een gebeurtenis die te maken heeft met nadenken.
                      Last edited by DenBx; 25 May 2014, 15:50. Reden: Letter fout

                      Comment


                        #26
                        Re: psychisch positieve werking

                        En dan vraag ik me ineens af waarom wil je da weten ?
                        Schrijf eerst je eigen ervaring eens op!!!!
                        En dan Begin maar bij het begin graag ten opzichte van een gebeurtenis die te maken heeft met nadenken!

                        Suc6
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #27
                          Re: psychisch positieve werking

                          ...voor mensen in het algemeen die denken dat cannabis en psyche niet al te best is deze post. Ik denk dat ik wel kan laten zien dat dit niet het geval is.
                          Nu ik dit hele topic eens heb gelezen denk ik niet dat je zelf een positief voorbeeld bent, of is het zonder cannabis nog erger ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #28
                            Re: psychisch positieve werking

                            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                            Comment


                              #29

                              Comment


                                #30
                                Re: psychisch positieve werking

                                Daar kan ik nog weinig aan toevoegen...

                                Comment

                                Bezig...
                                X