Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

    Korting op 420shop
    Hoi luitjes,

    Ik ben een vrouw van 29 jaar en heb sinds 2000 epilepsie, 2002 Crohn en nu sinds een jaartje of 3 reuma. Met de epilepsie en crohn gaat het redelijk, maar heb nu het meeste last van mijn reuma. Ook heb er iedere dag last van de moeheid die daarbij komt kijken.

    Ben dus nu al een tijdje bezig met medicijnen voor de reuma, en ben nu sinds afgelopen zaterdag begonnen met Oxycodon 2x 5mg. Om het maar gelijk te zeggen, het werkt niet. Morgen belt de pijnpoli en dan mag ik het waarschijnlijk verhogen naar 2 x 10 mg.

    Ik ben het zo zat ineens en heb zo'n pijn. En om nou weer met die zware medicatie te gaan verhogen word ik ook niet echt blij van.

    Ik zit hier al ff aan te denken (aan wietmedicatie) maar denk nu meld ik me aan en vraag het eens op het forum hoe en wat... Ik heb in het verleden ook wel geblowd enzo, gewoon voor de fun, maar daar werd ik altijd enorm moe van en enorme lachkicks dat wel.. En wat ik ook weleens kreeg als ik wat gerookt had, dat ik soms uhm ja hoe leg je dat uit, dat je film zit te kijken bijvoorbeeld en dat je het idee heb dat je opeens valt. Nog te volgen dit haha? Soort schokjes. En dan denk ik, heb dat nou met mijn epilepsie te maken of niet

    Dus mijn vraag, zijn er mensen hier met crohn plus de vermoeidheid en die gewrichtsklachten? Is er iets wat ik kan nemen waar ik niet nog moeier van wordt en wat tegen de pijn helpt?

    Ik slaap wel gewoon goed trouwens, want lees van veel mensen die niet kunnen inslapen en daarom ook wiet nemen en lekker kunnen slapen. Dat is bij mij dus niet het geval.

    Ik hoop dat ik hier wat wijzer word en dat iemand dit herkent.

    Groetjes
    M

    #2
    Re: Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

    Ik heb Reuma en gebruik cannabis om mijn spieren te helpen ontspannen waar door ik tijdelijk minder pijn ervaar of beter met de pijn kan om gaan
    Door het roken van van cannabis verdwijnt de pijn even naar de achter grond en kan ik me ontspannen Die schokjes kunnen wel eens jou spieren zijn
    die aan het ontspannen zijn .
    Ik word nie moe van cannabis maar ontspannen, ik zou zeggen probeer het gewoon eens als joint of als thee.

    Groetjes Bella
    P.s Welkom hier
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

      Hoi Mar,
      Allereerst ik heb niet jouw aandoeningen en ik vind het vervelend om te lezen dat je al zoveel klachten hebt op je 29e.
      Misschien roep ik dingen die je al weet, maar dat kan ik zo niet inschatten.
      Ik hebme verdiept in Wiet in verband met angstklachten die mijn zoon heeft, zelf blow ik niet.
      Zoals je misschien al weet zijn er heel veel verschillende soorten wiet, waar de uitwerking heel verschillend kunnen zijn. Op www.en.seedfinder.eu vind je heel veel informatie over de werking van de verschillende strains. Het blijft lastig want wat voor de een goed werkt kan voor de ander niet werken. Over het algemeen wordt gesteld dat een hoger CBDgehalte gunstiger werkt bij het medisch gebruik van wiet,doordat het de negatieve bijwerkingen van THC zou verminderen echter nieuwere onderzoeken schrijven CBD een veel heilzamere werking toe dan voorheen werd gedacht.
      Misschien kom je in aanmerking voor medische wiet via de apotheek ? Bespreek het in ieder geval met je arts dat je wiet wil proberen. Ik raad je niet aan om medische wiet in de coffeeshop te kopen omdat maar weinig coffeeshops betrouwbaar zijn in wat ze leveren. Ik wens je heel veel succes en sterkte toe.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

        Voor reuma of Cron krijg je geen Medische cannabis dat kan ik je al wel vertellen.
        Toch zijn er hoop coffee shops waar je als je uit leg dat je voor Medicinale reden cannabis wil proberen ze vaak wel en goed soortje mee geven.
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

          Ik zou voorstelle voor als je reuma en crohn hebt even aan je dokter te vragen of je geen Humira kan krijgen dat zijn spuiten die enorm helpen tegen de pijn bij reuma en je maag kalmeren (ik gebruik het zelf ook) cannabis helpt de pijn wel te verzachten maar niet voor lang.

          Comment


            #6
            Re: Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

            Heey mar vervelend zeg
            gelukkig ben je op het goede adres en ik denk dat we je wel kunnen helpen
            ik denk dat je vooral baat zal hebben bij soorten rijk aan CBD
            http://cannaweb.nl/medicinaal-mediwiet/
            daar zul je wel het een en anders erover vinden
            groetjess
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

              Wat slik je voor je epilepsie ?

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

                  Oke, ik vroeg omdat ik wel het veel voorgeschreven medicijn Lyrica slik alleen dan voor neuropatische pijn, kun je ook heel gaar van worden. En met het verkeerde wietje stuiter ik de nacht door.
                  Schokjes en het vallende gevoel ken ik nog wel van voor mij medicijn gebruik, ik kreeg last als ik teveel had gerookt. Wat voor iederen weer anders is. Hoop dat ze je verder kunnen helpen, lijk me knap waardeloos zo en je bent nog zo jong.

                  Comment


                    #10
                    Re: Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

                    uw immuunsysteem is ontregeld, en zwaar
                    welke medicatie neem je voor de epileptie, hoe "ernstig" mag ik het opvatten? (vaak? intensiteit, ...)

                    je t-lymofcyten slaan op hol na je medicatie voor ziekte van crohn zodat je overal ontstekingen krijgt die chronisch worden, gewrichten eerst, gevolg: RA ofte reumatoide artritis

                    dagelijks al direct beginnen met unprocessed food (raw food maar niet prikkelend/pikant), veeeel water, 1/2 liter minimum brandnetelthee, warme kleicompressen op lever zodat die even kan ondersteund worden en bovendien... naar een deftige natuurgeneeskundige gaan die met gezond verstand uw lichaam kan zuiveren, immuniteit kan versterken, afbouwen huidige medicatie and so on and so on

                    succes en veel volharding gewenst, geloof me, het zal lonen.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    oja, cannabisforum, tis just:

                    cannabis kan ik je tijdelijk aanraden therapeutisch om je psychische last te verlichten, je spasmen (darmen) te kalmeren, pijn te minderen etc etc. dus zeker doen
                    als je iets beter bent, toch even stoppen met cannabis want je lever zal te opgefokt zijn. eens deze 100% is, kun je doen wat je wilt, dan voel je zelf wel wat best is

                    Comment


                      #11
                      Re: Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

                      Lyrica kan ook schokjes in je lichaam veroorzaken altans das mijn erv ik kreeg schokken in mijn been van lyrica
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Reuma, Crohn en Epilepsie. En een hoop pijn!

                        Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik kweek omdat mn vader terminaal is. Prostaatkanker >> uitzaaiingen >> botkanker. Hij heeft nog een half jaar is bestraald tegen de pijn en zit aan de morfine. Ik hoop dat hij door mn wiet wat minder morfine kan gebruiken.

                        Ik heb ooit een overzicht gevonden met daarin welke zorgverzekeraars wiet vergoeden. Die van hem helaas niet. Voor nu heeft hij hasholie besteld.
                        Baas in eigen brein.

                        Comment

                        Bezig...
                        X