Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wiet bij pijn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: Welke wiet bij pijn?

      Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
      Het is wel jammer te noemen dat je niet kan uitgaan van wat je koopt als klant, en dan vooral als klant die het nodig heeft voor de pijn bestrijding. Kijk dat ze geld willen verdienen en hun product wat mooier maken dan het is... Ik begrijp het wel, maar goed is het niet. Je zou als bedrijf een goede markt kunnen aanboren indien je goede producten aflevert, met name wat er daadwerkelijk inzit. Nu staat het gebruik op recept nog in de kinderschoenen, echter hoop ik oprecht voor deze groep mensen dat er betere zaadjes op de markt komen.

      Heeft Amerika geen bewezen soortjes ?
      De klant moet zelf ook wat moeite doen lijkt mij. En anders maar iets van Bedrocan kopen
      Er zijn ruim voldoende goede zaden/strains om uit te kiezen, maat je moet eerst wel iets weten van de genetica.
      B.v.: De vorige zaden run die ik deed was o.a. met SAD, dat is dezelfde als Black Domina en dat is: (Afghaan x Ortega) x (Northern Lights x Hash Plant)
      De complete ouderlijn in indica, voornamelijk Afghaan genen.
      Al de ouders zijn bekende pijnstillers met een hoog CBD gehalte.

      Maw, je moet naar ge genetische opbouw van een strain leren kijken. Als je zelf niet weet moet je een ander geloven........
      Last edited by HJM; 12 December 2014, 16:07.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #18
        Re: Welke wiet bij pijn?

        Heel erg bedankt voor alle reacties. Ik heb nu White widow van de shop, helpt een beetje voor mijn fybromyalgie. Maar niet genoeg. Ik ben naar de huisarts geweest voor mediwiet. Had hij nog nooit voorgeschreven, en zei dat ik mijn zorgverzekering moest bellen. Krijg geen cent vergoed. En het is te duur om te kopen voor mij. Helaas. Ik zal het dus zelf moeten kweken. Maar hoe zit dat precies? Je mag 5 planten hebben toch? En geen lampen? Ik zal kijken of ik zaadjes kan vinden

        Comment


          #19
          Re: Welke wiet bij pijn?

          Zaad vind je in 50% van de onderbroeken.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #20
            Re: Welke wiet bij pijn?

            Oorspronkelijk geplaatst door netniet View Post
            Heel erg bedankt voor alle reacties. Ik heb nu White widow van de shop, helpt een beetje voor mijn fybromyalgie. Maar niet genoeg. Ik ben naar de huisarts geweest voor mediwiet. Had hij nog nooit voorgeschreven, en zei dat ik mijn zorgverzekering moest bellen. Krijg geen cent vergoed. En het is te duur om te kopen voor mij. Helaas. Ik zal het dus zelf moeten kweken. Maar hoe zit dat precies? Je mag 5 planten hebben toch? En geen lampen? Ik zal kijken of ik zaadjes kan vinden
            Zorgverzekering vergoed het inderdaad niet (meeste doen dit pas als je terminaal ziek bent)
            tot 5 planten buiten in je tuin wordt gedoogd (onopgemerkt,zonder overlast),maar als er iemand in de buurt klaagt dan komen ze bij je aan de deur om de planten in beslag te nemen.

            Hier https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...leid-Nederland en hier https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ving-Nederland
            kun je er nog meer over lezen.

            p.s.: Stel je ook nog even hier https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...r-Introduction voor

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
            Zaad vind je in 50% van de onderbroeken.
            Droge opmerking hahahaha (nou ja droog,ligt eraan hoe oud het is natuurlijk)

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Re: Welke wiet bij pijn?

                Ik ben zelf chronisch ziek en heb o.a. spasmes en pijnklachten. Toen ik bij mijn neuroloog aangaf dat ik medicinale cannabis wilde proberen stond hij daar gelukkig voor open. Ik kreeg Bediol voorgeschreven. Ik gebruikte het toen die tijd alleen om te kunnen slapen. Het hielp wel wat maar ik had er meer van verwacht, meer ontspanning, want die spasmes waren niet helemaal weg. Mijn neuroloog schreef daarna Bedrocan voor. Dit heeft juist een hoog THC percentage en bijna geen CBD. Dit werkte bij mij veel beter. Ik gebruik het nu ook overdag en het helpt ook goed tegen pijn. Dit jaar heb ik voor het eerst zelf Early Skunk gekweekt. De Early Skunk heeft een hoger CBD, maar niet zo hoog als Bediol. Ik was erg benieuwd hoe ik daarop zou reageren omdat de Bediol bij mij weinig deed. Ik moet zeggen dat het wel goed werkt, maar ik moet het wel hoger doseren dan ik met de Bedrocan doe. Voor overdag heb ik liever Bedrocan omdat ik daar energieker van wordt, maar soms is Early Skunk overdag ook wel relaxed.

                Comment


                  #23
                  Re: Welke wiet bij pijn?

                  Geen wiet, maar hash, rode Libanon of Afghaan.

                  Als je het zelf gaat verbouwen is Afghaan ook een goede optie als je er hash van maakt of uitgaat van selectie.

                  Comment


                    #24
                    Re: Welke wiet bij pijn?

                    https://m.youtube.com/watch?v=SK9jrGAlwuw


                    Mischien ff kijken...
                    Last edited by De Witte; 3 January 2015, 14:12.
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment


                      #25
                      Re: Welke wiet bij pijn?

                      Hallo,
                      Ik heb ook de bediol van de apotheek en heb de medical mix van rqs geprobeerd. Ik heb gemerkt dat die in mijn geval eetlust remmend werkt en veel meer van gebruik om pijn te onderdrukken. De hogere thc gehaltes werken bij mij beter als de cdb. Maar voor ieder is dat anders en je moet het proberen om te kijken of het werkt.
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        #26
                        Re: Welke wiet bij pijn?

                        Precies waar het filmpje over gaat, Google even cbd weed en je vind meer dan hier.
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        Bezig...
                        X