Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabisolie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabisolie

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik ben nieuw hier, ik heb vernomen dat mijn moeder kanker heeft en heb veel gelezen over dat cannabisolie kankercellen afbreekt. Ik zou graag aan willen vragen waar en hoe ik aan cannabisolie kan geraken. Kan iemand mij erbij helpen? Dank je wel alvast!

    #2
    Re: Cannabisolie

    Hi Xzizle.
    Kijk ff hier:
    http://www.dutch-headshop.com/nl/cbd...ml-p-1181.html

    Succes


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Cannabisolie

      Oorspronkelijk geplaatst door Xzizle View Post
      Hallo iedereen,

      Ik ben nieuw hier, ik heb vernomen dat mijn moeder kanker heeft en heb veel gelezen over dat cannabisolie kankercellen afbreekt. Ik zou graag aan willen vragen waar en hoe ik aan cannabisolie kan geraken. Kan iemand mij erbij helpen? Dank je wel alvast!
      Allereerst heel veel sterkte met de ziekte van je moeder, dat is vreselijk nieuws. Ik persoonlijk ben sceptisch of cannabisolie kanker kan genezen, het helpt wel bij veel lichamelijke en psychische klachten.
      Daarnaast heb je diverse soorten Cannabisolieen, ik zou je niet zo maar een richting op sturen. Zo is er CBDolie (geen THC) in verschillende sterktes vrij te koop en er is HBOolie (wel THC niet vrij te koop) en misschien nog een aantal varianten.

      Je zou informatie kunnen opvragen bij de stichting mediwiet.nl.
      Zij geven lezingen over het medisch gebruik en bieden informatie over hoe je zelf cannabisolie kan maken.

      Succes
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      Bezig...
      X