Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp naar juiste product en waar aan te schaffen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: hulp naar juiste product en waar aan te schaffen.

    je kan via HIER eens informeren
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #32
      Re: hulp naar juiste product en waar aan te schaffen.

      En nog een linkje naar howtogrowmarijuana : Top 10 CBD Seeds
      Voor als je het toch zelf wil proberen.

      Er staan reviews van heel veel soortjes op die site.

      Veel leesvoer, ghehe ....
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #33
        Re: hulp naar juiste product en waar aan te schaffen.

        Is dit de soort http://liftcannabis.ca/strains/medreleaf-midnight, denk dat ze geen zaden verkopen maar als ik een mogelijkheid kan vinden zou er een kleine mogelijkheid zijn ze te importeren.

        Maar zou Charlotte's Web iets zijn hoog cbd(20%) zeer laag thc(1 of 2%), het probleem met de meeste cbd rijke soorten is dat als je uit zaad kweekt je nooit zeker bent dat er minder THC inzit.

        De genoemde soorten zijn nogal moeilijk te vinden in zaadvorm ofwel stekvorm en de makers verkopen vaak geen zaden, heb veelal gezien dat er Pheno's of soorten met de gelijke naam worden verkocht die gewoon gekweekt zijn om erop te lijken kwa cbd en thc waarden.

        Maar dit zijn dus niet de originele soorten, het effect kan hierdoor ook anders zijn.

        Comment


          #34
          Re: hulp naar juiste product en waar aan te schaffen.

          Heb Avidekel, Charlotte's Web en AC/DC gevonden in zaadvorm helaas is het het niet waard als je zelf geen zaden maakt, prijzen zijn gewoon absurd en je zou in principe de planten moeten testen op CBD(wat ook kosten met zich brengt).

          CBD Crew en andere zadenleveranciers hebben wel leuke soorten die een hoog CBD gehalte hebben, Sorry.

          Comment

          Bezig...
          X