Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cannabistinctuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cannabistinctuur

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben nieuw op het forum. Ik ben Koen en ben een 56-jarige Belg . Ik heb 2 rugoperaties achter de rug ( in mijne rug natuurlijk ) , maar mijn zenuwwotrels zijn zo beschadigd, dat ik nu het Failed Back Surgery syndroom heb. Ik moet zware pijnstillers en ontstekingsremmers nemen . Dit is een straatje zonder einde. Ik voel me hierdoor de ganse dag heel voos en mijn maag speelt op tegen die ontstekingsremmers. Mijn huisarts , homeopaat, heeft me gezegd dat het vr mij het beste zou zijn dat ik cannabistinctuur zou nemen. Hij heeft gezegd dat er geen 100 % zekerheid is dat dit gaat helpen, maar hij heeft er een goed oog in. Ik heb al enkele zaden besteld van een plant die een groot gehalte aan CBD zou hebben. Maar voor deze plant groot genoeg is, gaat er natuurlijk wel wat tijd over. Daarom zou ik willen vagen of er iemand voor mij reeds tinctuur zou kunnen maken of er al heeft staan, zodat ik dit zo vlug mogelijk kan nemen en al die chemische brol eventueel zou kunnen laten.


    Bedankt en groetjes,

    Koen

    #2
    Re: cannabistinctuur

    Doe is Googel er zij genoeg site's waar je olie kan bestellen Cannabis olie.
    Handel in wat dan ook is op dit forum verboden staat ook in de regels
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: cannabistinctuur

      Ok. Bedankt.

      Comment


        #4
        Re: cannabistinctuur

        floche, kan je mij eens een mailtje sturen: erikconstant43@outlook.com

        Comment

        Bezig...
        X