Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Review : Euphoria van RQS (9%THC - 10%CBD)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Review : Euphoria van RQS (9%THC - 10%CBD)

    Korting op 420shop
    Eindelijk na al het wachten is de oogst klaar en kan ik mijn eerste ervaring met een wietje met een hoog CBD gehalte hebben. Ik heb gekozen voor Euphoria van RQS en heb voor dit soortje gekozen omdat het in mijn ogen een mooie balans tussen THC en CBD heeft (beide rond de 10%). Na het knippen heb ik besloten om een van een gedeelte van het knipafval spacemelk te maken en zal ik het effect zo goed mogelijk proberen te omschrijven.
    Na een half uurtje op de bank te liggen begin ik te voelen hoe zacht de bank eigenlijk wel niet is, ik heb dit eerder gehad met andere wietjes maar dan lag ik hem vaak al te spacen terwijl ik er nu 100% bij ben. Het is een aparte maar absoluut niet nare ervaring. Op het moment dat ik wil opstaan voel ik hoe ontspannen mijn spieren eigenlijk zijn (Ik voel me niet zwakjes, maar lekker ontspannen) en merk ik op dat mijn gedachtes enorm kalm zijn, het is alsof de op hol geslagen aap in mijn hoofd in zijn kooi een dutje loopt te doen. Ook al mijn stress en angst lijkt zo relatief. Ik weet dat ik nog (stressvolle) dingen moeten doen maar ik kijk er absoluut niet tegenop en heb zelfs zin om ze te doen (en zelfs dan levert het me geen stress op).
    Ik heb normaal gesproken een enorme last van mijn voeten als ik loop (erge platvoeten) maar ik heb nu nergens last van. Ook de pijn in mijn nek (cervicale irritatie doordat een spier/zenuw langs een wervel schuurt) is nergens te bekennen. Echt een hele verandering!

    Dit effect hield zo'n 4-5 uur aan en had wat mij betreft de hele dag mogen duren. Dit wordt mijn vaste medicijn en kweekwietje en ik raad het iedereen aan om te proberen!

    10 uit 10!

    http://www.royalqueenseeds.nl/227-euphoria.html

    #2
    Re: Review : Euphoria van RQS (9%THC - 10%CBD)

    Mooi om te lezen, geniet ervan.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #3
      Re: Review : Euphoria van RQS (9%THC - 10%CBD)

      Inderdaad mooi om te lezen, ik begrijp alleen niet hoe je het effect van CBD krijgt bij spacemelk, aangezien je op 220C moet vapen om CBD te laten verdampen ? Misschien werkt het in melk anders, het zal wel aan het melkvet binden ?

      In welke terpenen jouw effect ook zit, het klinkt voor mij als een aanrader
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: Review : Euphoria van RQS (9%THC - 10%CBD)

        Zijn deze medische soortjes ook tof voor niet-medische gebruikers, of krijg je er weinig effect van?
        Grtz
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment

        Bezig...
        X