Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizer kopen IN de winkel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vaporizer kopen IN de winkel?

    Korting op 420shop
    Ne goeiemorgen allemaal samen,
    Ik ben op zoek naar een echte winkel (GEEN Online!!) waar ik vaporizers kan vergelijken en kopen.
    Daar ben ik nu al maanden naar op zoek. Ik ben erg geintresseerd in de crafty of mighty, maar zie het niet zitten
    om deze online te bestelle. (Noem het maar gezond wantrouwen) Misschien ligt het aan mij maar als ik 300 euro
    uitgeef is het omdat ik het product in kwestie heb vast gehad, gezien en eventueel heb getest. Het is niet omdat er een mooi
    stukje tekst onder die mooie foto staat dat ik zomaar even geld ga overschrijven en gezellig begin te wachten..
    Zelf ben ik van antwerpen dus een winkel dicht tegen de grens aan krijgt mijn voorkeur. Wie kan mij eventueel helpen?
    Om eerlijk te zijn weet ik beter maar wie niet probeert...

    #2
    Re: Vaporizer kopen IN de winkel?

    De "member introduction" is om jezelf voor te stellen.
    Welkom op JD.
    In het juiste forum staan topics over betrouwbare shops.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Vaporizer kopen IN de winkel?

      Je zit hier in het voorstel gedeelte, gaat effe makkelijker als je het in het juiste subforum zet. Azarius heeft een winkel in Amsterdam met een 30 tal vaporizers showroommodellen.

      Comment


        #4
        Re: Vaporizer kopen IN de winkel?

        Ok bij deze mijn excuses, ben er nog niet goed uit hoe het allemaal werkt.
        Maar er zijn dus wel degelijk winkels waar ik kan vergelijken en kopen?
        Deze zijn heel moeilijk te vinden op het Internet met al die webwinkels dus een paar winkelnamen eventueel zijn welkom.

        Ik zal me bij deze anders ook ff voorstellen, dan ben ik toch half op de juiste topic

        Ik ben een jongeman van 26j die al van veel te jong gebruikt (13). Ik gebruik zowel recreatief als medicinaal om migraine te onderdrukken.
        Na jaren ook tabak gerookt te hebben, heb ik onlangs beslist deze achterwege te laten en puur te gaan rolle dus vandaar dat ik nu de stap wil
        maken om te vape.
        Zoals ik reeds duidelijk maakte, ben ik iemand die je niet zomaar overtuigd maar alles eerst sceptisch bekijkt zodat ik mezelf moet overtuigen dat ik
        effectief een goede zaak doe. Dat wil niet zeggen dat ik niet opensta voor een ander zijn mening of visie, nee integendeel. Ik houd mij gewoon meer
        bezig die te onderzoeken zodat ik deze kan ondersteunen ipv deze klakkeloos over te nemen, of zonder controle af te breken.
        Ik hoop dat bij deze duidelijk is wie ik ben en wat ik zoek,
        Mvg

        Comment


          #5
          Re: Vaporizer kopen IN de winkel?

          Azarius in Amsterdam is de beste winkel die ik ken voor vaporizors.

          Comment


            #6
            Re: Vaporizer kopen IN de winkel?

            Ja, zoals ik al zei. Azarius is een online winkel, maar heeft ook een fysieke winkel in Amsterdam. Nu, die mighty of crafty kan je gerust zo kopen, er zijn er niet echt betere. Ik kocht mijn flowermate ook puur opt zicht. Als je ze wil vasthouden moet je naar Amsterdam.

            Comment


              #7
              Re: Vaporizer kopen IN de winkel?

              Welkom

              Misschien kan dit verslag je een beetje op weg helpen.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...jke-toestellen
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

              Comment


                #8
                Re: Vaporizer kopen IN de winkel?

                Serious in Roermond heeft ook een mooi assortiment en is in limburg...

                Comment


                  #9
                  Re: Vaporizer kopen IN de winkel?

                  ik heb enkele weken geleden de vapium ( http://www.vapium.com/shop/summit/summit.html ) aangeschaft bij de tevreden rookster in Groningen. deze uitgebreid mogen testen, naast meerdere vapo`s. mocht er zelfs voor terug komen om er nog meer te proberen. erg mooi assorti en erg goeie uitleg. zeer behulpzaam en meedenkend.

                  over de vapium zelf: erg/meer tevreden dan ik had verwacht..
                  de tevreden rookster: 5 reeten !

                  Haas

                  Comment


                    #10
                    Re: Vaporizer kopen IN de winkel?

                    Bedankt allemaal voor jullie reacties, het is bij deze de "mighty" geworden.
                    Ik ben alle sinds tevreden dat ik deze eerst in het echt heb kunnen zien want op Internet leek hij toch een stuk kleiner
                    (En nee ik verwar hem niet met de crafty). Het is ongelooflijk hoe misleidend het Internet is en nog erger, hoe hard
                    de verkopers er misbruik van maken.
                    Over de mighty zelf ben ik zeer tevreden. Het is alleen wennen dat je de rook niet voelt binnenkomen, tot het ineens te veel is en je
                    u bijna doodhoest (licht overdreven ).
                    In ieder geval bedankt voor de reacties en,

                    Chilt ze!

                    Comment


                      #11
                      Re: Vaporizer kopen IN de winkel?

                      Waar zijt ge nu geweest? Amsterdam?

                      Comment

                      Bezig...
                      X