Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

    Een andere ervaring met Dagga : http://www.bluelight.org/vb/threads/...hallucinations
    Dunno of dat een goed idee is als je angstaanvallen hebt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

      Hartelijk bedankt voor alle info!

      Ik ben meerdere malen bij de huisarts en de ehbo geweest met dit probleem en die kunnen zo snel geen oplossing vinden, daarvandaan dat ik het vroeg.

      nogmaals hartelijk bedankt!!

      Comment


        #18
        Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

        Dan zou ik mij toch eens laten doorverwijzen slowburn, is er wel bloed geprikt of ander nader onderzoek gedaan ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #19
          Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          Tegen? Eerder omgekeerd. Wiet versterkt gevoelens juist. Blijf daar dan maar van weg. Je leest van zo veel mensen dat ze paranoia worden door te smoren en ik merk het zelf dat ik meer ongewennig ben als ik 's nachts in men bed lig en beneden in men huis gestommel hoor van de kat. Begin ik soms ook gemakkelijker dingen te horen die er ni zijn.
          Is dat niet een kwestie van tolerantie? Ik was laatst enkele maanden gestopt en begon met haze. Ik werd heel paranoia, maar tegen het zakje op was, was ik het gewoon en werd het aangenaam. Dan ben ik overgestapt naar lichtere soortjes en is het veel beter, maar blijf sowieso wel eens iets zuur roken. Het zoetzure is de balans van het leven
          It's only a ride.

          Comment


            #20
            Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

            Deze speciaal geselecteerde wietzaden worden regelmatig gekweekt als medicinale cannabis. De medicinale werking van deze wietsoort is het wegnemen van angsten en onprettige gevoelens in je hoofd. Door veel te denken ontstaan bepaalde gedachtes en dus ook angsten en bang zijn. Deze wietsoorten zullen je geestelijk wat tot rust brengen en je het gevoel geven wat je ontspant en minder na laat denken. Deze medicinale cannabis zaden hebben goede en krachtige medicinale eigenschappen die je zeker rustig en vredig zullen maken.


            https://www.wietzaadjes.nl/wiet-zaden-soorten/medicinale-cannabis-zaden/wietsoort-bij-angst/

            Comment


              #21
              Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

              Ja. Das n verkooppraatje denk ik of spreek je uit ervaring ?

              Over het algemeen versterkt cannabis je emoties.


              !(◎_◎)
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

                Ik wil ook even melden dat als je minder dan 18 bent, je ernstig moet overwegen om toch maar even te wachten met cannabis.
                Niet voor de wet, maar voor je ontwikkeling.

                Hoop voor de rest dat er snel een oplossing komt voor je probleem.
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment


                  #23
                  Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

                  als je nu gaat blowen en je flipt ervandoor ,dan trekt je familie misschien hun handen van je af want dat kunnen ze je gedrag er de schuld van geven.zou ook geen druppel alcohol drinken.als je dingen ziet of hoort die er niet zijn.moet je gelijk stoppen met alles wat je doet,school of werk,maakt dan niks meer uit.vraag een doorverwijzing aan je huisarts.je geestelijke gezondheid moet nu voor alles gaan.succes en sterkte
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment

                  Bezig...
                  X