Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie rookt er om medicinale reden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Wie rookt er om medicinale reden

    Lang, vorig jaar. Er kunnen natuurlijk dingen zijn veranderd. Ik zal weer eens contact opnemen. Ik laat wel horen wat ze zeggen.

    Greeds Chris
    "Medicinaal kweker en gebruiker"

    Comment


      #32
      Re: Wie rookt er om medicinale reden

      Ik heb de cz en die betalen niks nada noppes
      God was never on your side..

      Comment


        #33
        Re: Wie rookt er om medicinale reden

        Vorig jaar toen ik belde kreeg ik ook nul op het request. Maar iemand wees me er op dus vandaar dat ik nog is heb gebeld.
        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

        Medigebruiker

        Comment


          #34
          Last edited by monty; 21 May 2009, 09:05.

          Comment


            #35
            Re: Wie rookt er om medicinale reden

            nou welkom joint the club Monty

            Brand??????????
            God was never on your side..

            Comment


              #36
              Re: Wie rookt er om medicinale reden

              Hoi allemaal,

              Ik rook Marijuana medicinaal tegen zenuwpijn en spierspanning...
              9 jaar geleden een nekbreuk opgelopen helaas...

              ook helpt het mij geestelijk te ontspannen en rust te vinden...

              Ik rook echter al ca. 21 jaar Marijuana recreatief en op een verantwoorde mannier

              Comment


                #37
                Re: Wie rookt er om medicinale reden

                Hoi Welkom hier

                Ik rook elke avond 2 kleine jointje om te kunnen ontspannen en om rust in mn hooft te hebben.
                Ik heb reuma en heb echt baat bij het blowen
                God was never on your side..

                Comment


                  #38
                  Re: Wie rookt er om medicinale reden

                  verslaafd aan beeldschermpixels? wtf?
                  bedoel je verslaafd aan computer of internet ofzo

                  grtz

                  Comment


                    #39
                    Re: Wie rookt er om medicinale reden

                    @Belladonna #20

                    Ik kan uit persoonlijke ervaring de V-tower (niet de extreme versie)
                    zeker aanbevelen...

                    mijne heb ik bij http://vaposhop.tk besteld

                    Comment


                      #40
                      Re: Wie rookt er om medicinale reden

                      Ik rook omdat ik een hele zware vorm van ADD heb het helpt me om mijn gedachten rustig te houden en kan me beter concentreren op mijn werk.

                      Groeten,

                      Rick

                      Comment


                        #41
                        Re: Wie rookt er om medicinale reden

                        Hoi welkom bij ons zou ik zeggen wil je evt mee doen aan de discussie groep dan kan je je aan sluiten.
                        Klik boven in op Community en dan sociaal groeps en dan medicinaal gebruik rechts
                        Misschien kunnen we elkaar helpen of tips geven of je kan gewoon even je ei kwijt daar
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #42
                          Re: Wie rookt er om medicinale reden

                          @ Belladonna,

                          Hier ben ik dan, je vroeg me hier te komen in mijn voorsteltoppic.
                          Heb het uiteindelijk kunnen vinden, was wel een stukje fietsen hoor.

                          @ Heel Veel,

                          Ik rook sinds jaar en dag niet elke dag meer, voorheen wel altijd gedaan, en de hash werd dan ook altijd per 100gr of 250gr aangekocht hier voor eigen gebruik. Op het moment heb ik wel twee planten staan, waarvan 1 zeker een vrouwtje is, die ander moet ik nog even bezien.

                          Ik heb een vrij zware Chronisch afwijking aan mijn rug, genaamd : "De Ziekte van Scheuermann". (En heb ik nog enkele kleine afwijkingen aan mijn rug) Een operatie zal nog even op zich moeten laten wachten. Dus gabberen zit er dus ook nog even niet in, poeh blij toe, dat gedreun, ken ik niet aan hoor meer op me 28ste.

                          Goed, de dame is dus een "papaya" een lekkere indica, die ik zo nu en dan eens in wilt zetten als ik mijn medicijnen niet wil in nemen voor de pijn. Ik heb "iets" tegen medicijnen, al zolang als ik me kan herinneren. Dus wil dan ook zeker 2 a 3 dagen in de week geen pil door me strot duwen, om niet verslaafd er aan te raken. Zit namenlijk al op een driedubbele dosis dan wat de artsen mij voorgeschreven hebben. Ach dat weten zij niet, deze pillen kan je vrij kopen hier in Spanje. In nederland gaat de medicatie veel lastiger over de toonbank.

                          Mvgr Oscar,

                          Comment


                            #43
                            Re: Wie rookt er om medicinale reden

                            Toch fijn dat een jointje jou af en toe kan helpen als je even geen pillen wil gebruiken.
                            ik hbe ook hekel aan medicijnen ben bang dat het het meer schade maakt dan ik al heb.
                            Hoe gaat het kweken daar in Spanje heb je foto's van je kweekje.
                            Komen je zaden ook uit Spanje en heb je andere soortjes daar dan hier ?
                            Wat als je daar geen eigen kweek heb kan je dan wel aan wiet komen?

                            Rookt je vrouwtje ook ?

                            so hoop vragen en dikke welkom
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #44
                              Re: Wie rookt er om medicinale reden

                              Belladonna,

                              Ik blijf geloven dat pillen maar uitstel is van executie, althans ik heb altijd veel zwaarder en meer nodig dan voorgeschreven.
                              En dat heeft in mijn geval niets met mijn gewicht te maken. Ben 66 kilo schoon aan de haak.

                              Het gaat redelijk, sinds acht dagen staan ze in nieuw aarde, plus ben sinds dezer dagen aan het voeden.
                              Sinds vandaag geef ik pas de volle dosis, die er op de flessen staat. Heb het eerst even rustig opgebouwd,
                              toch is het verschil al goed waarneembaar. Maar moet wel zeggen, ben al vanaf het begin bezig met LST (Low Stress Training) en dat gaat toch wel lekker,
                              wil ze niet heel erg hoog hebben, ivm gezeur hier. De politie hier (Guardia Civil) zijn niet dezelfde watjes als in NL.
                              (Over het algemeen word er over enkele plantjes niet zo lastig gedaan, maar zekerheid voor alles)

                              Foto's van mijn plantjes zal lastig gaan, daar ik misschien nog wel 1 van de weinigen ben, die geen digitalecamera heeft,
                              en dat wilde ik graag zou houden lol. Ik heb echt een hekel aan dat soort spul gekregen.
                              Mijn stekjes kwamen uit Spanje, sinds kort weet ik een GS te vinden een dorpje verderop.
                              Als ik geen eigen kweek zou hebben, aan hash kan ik het hele jaar komen, maar alleen minimaal 100gr, maar dat geeft niet.
                              Weed is er maar enkele maanden eigenlijk te vinden, de meeste planten wat plantjes op hun stukje land, en willen nog wel eens verkopen,
                              maar meestal voor half januari is het meestal al op. Een plastic zakje van een sigarettenpakje (de omhulsel) word over het algemeen verkocht voor 30euro. Mijn vriendin rookt inderdaad ook gezellig mee, alleen altijd aan het kuchen, ik schijn nog al sterkt te draaien, en als ze er 1 maakt doet ze dat met een sigarettenfilter, gek he, maar die Spanjaarden/Mallorquinen moet je maar met een kilootje zout nemen.

                              Comment


                                #45
                                Re: Wie rookt er om medicinale reden

                                Haha met sigaretten filter vreemd inderdaad.
                                volgens mij ben je daar terug in de tijd aan het gaan geen digi camera enz .
                                lijkt me heerlijk zo daar wonen hebben jullie vaak lekker warm weer of valt het tegen?
                                Ik wil daar ook wonen
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X