Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis had nuttige effecten in een klinische studie bij bipolaire stoornissen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis had nuttige effecten in een klinische studie bij bipolaire stoornissen

    Korting op 420shop
    Wetenschap/Mens: Cannabis had nuttige effecten in een klinische studie bij bipolaire stoornissen

    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Re: Cannabis had nuttige effecten in een klinische studie bij bipolaire stoornissen

    De coffeeshops zitten vol met stoornisdragers, of ze dr ook echt bij gebaat zijn durf ik te betwijfelen.
    In de meeste gevallen niet meer dan gewoon een dagbesteding zoals bijv werken ofzo..

    Daarom mijn stelling:
    50% van de coffeeshopbezoekers zijn verslaafde luie flikkers die elke stoornis aangrijpen om hun passiviteit te verklaren ..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #3
      Re: Cannabis had nuttige effecten in een klinische studie bij bipolaire stoornissen

      Als jouw stelling op manisch depressieven slaat, slaat hij als een lul op een drumstel.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: Cannabis had nuttige effecten in een klinische studie bij bipolaire stoornissen

        Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid View Post
        De coffeeshops zitten vol met stoornisdragers, of ze dr ook echt bij gebaat zijn durf ik te betwijfelen.
        In de meeste gevallen niet meer dan gewoon een dagbesteding zoals bijv werken ofzo..

        Daarom mijn stelling:
        50% van de coffeeshopbezoekers zijn verslaafde luie flikkers die elke stoornis aangrijpen om hun passiviteit te verklaren ..
        Godmejaar we begrijpen elkaar door en door
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Cannabis had nuttige effecten in een klinische studie bij bipolaire stoornissen

          En de rest toeristen?

          Comment


            #6
            Re: Cannabis had nuttige effecten in een klinische studie bij bipolaire stoornissen

            Dat ligt er aan waar je komt.
            Is in touristisch Amsterdam of tegen de grens een stuk hoger dan rest van t land natuurlijk..

            Percentage luie flikkers met een stoornis is veel stabieler..
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            Bezig...
            X