Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis dood kankercellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis dood kankercellen

    Korting op 420shop
    Cannabis dood kankercellen
    God was never on your side..

    #2
    Re: Cannabis dood kankercellen

    Een vriendin van me kreeg 2 jaar geleden het nieuws dat ze een zware en waarschijnlijk
    ongeneeslijke vorm van longkanker had.
    Ze rookte ook wel erg veel (+/- 2 pakjes sigaretten per dag), maar evengoed zwaar nieuws om meegedeeld te krijgen.

    De arts die haar onder behandeling had wees haar erop dat chemo icm een cannabis tinctuur misschien uitkomst kon bieden.
    Garanties dat ze zou genezen gaf hij haar niet, maar wees haar erop dat het geen kwaad kon om te proberen.
    Aangezien ze net haar 2e kind had gekregen en het niet over haar hart kon verkrijgen dat haar man de 2 kinderen alleen zou moeten opvoeden
    heeft ze veel info verzameld over cannabis en de kans dat dat kankercellen zou doden....terwijl ze altijd zwaar anti-drugs was.

    Via via heeft ze pure hasjolie weten te bemachtigen en dat langere periode (in overleg met haar dienstdoende arts) gebruikt.
    Nu vind ik het zelf wel ver gaan om te zeggen dat die hasjolie haar gered heeft, maar ze is nu wel vrij van kanker op het moment.
    Dus wie weet zit er wel een kern van waarheid in.....maar weet wel dat cannabis roken (joint...puur of met tabak, waterpijp)
    per definitie (zeer) ongezond is en dit hele verhaal niet opgaat dat cannabis kankercellen dood of vernietigd.
    Wil je effectief resultaat krijgen word er wel aangeraden het te drinken of eten.
    Dit in de vorm van sapjes, spacecake, lollies, etc.

    Mijn vriendin heeft veel info verzameld dmv filmpjes van "Rick Simpson" en veelvuldig contact met haar arts.

    http://www.stichtingmediwiet.nl/info...lie-en-kanker/

    Ik durf niet te zeggen dat de hasj olie haar gered heeft, omdat ze er ook chemo bij kreeg.
    Maar laten we in ieder geval hopen dat dit "heilige kruid" ook heilzame werking heeft.
    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

    Comment


      #3
      Re: Cannabis dood kankercellen

      (Heftig stukkie over je vriendin Brain.....)

      Klinkt allemaal veelbelovend.
      Tegenwoordig kent iedereen wel iemand
      die hier profijt van kan hebben.

      Comment


        #4
        Re: Cannabis dood kankercellen

        In mijn directe omgeving ken ik meerdere mensen die het gebruiken, allen voor kanker. Ik juich het toe.

        Dat de amerikaanse overheid deze stap zet is prachtig.

        Comment


          #5
          Re: Cannabis dood kankercellen

          Mijn vriendin heeft de ziekte van Kahler Beenmerg kanker en gebruikt olie .
          Na een grote strijd van anderhalf jaar vol gemo en zware been merg transplantatie was ze schoon.
          Nu 3 maanden later blijkt alles voor niets te zijn geweest en zit ze weer vol kanker.
          En nu leg ze al haar hoop in die olie en ik kan alleen maar toe kijken hoe ze langzaam dood gaat.
          Voor haar werkte de olie niet
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Cannabis dood kankercellen

            Brainwreck, ik hoop dat je vriendin nu inmiddels gestopt is met roken?

            Comment


              #7
              Re: Cannabis dood kankercellen

              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              Brainwreck, ik hoop dat je vriendin nu inmiddels gestopt is met roken?
              Inderdaad Beo..... ze rookt geen sigaret meer nu.
              Het enige wat ze nu nog rookt is af en toe een paling.
              sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

              Comment


                #8
                Re: Cannabis dood kankercellen

                Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                Mijn vriendin heeft de ziekte van Kahler Beenmerg kanker en gebruikt olie .
                Na een grote strijd van anderhalf jaar vol gemo en zware been merg transplantatie was ze schoon.
                Nu 3 maanden later blijkt alles voor niets te zijn geweest en zit ze weer vol kanker.
                En nu leg ze al haar hoop in die olie en ik kan alleen maar toe kijken hoe ze langzaam dood gaat.
                Voor haar werkte de olie niet
                Heeft ze wel de goede olie? EN gebruikt ze genoeg? Ik heb ergens gelezen dat je sowieos voor 500gr aan wiet nodig hebt per 3 maanden om een goede kans van genezing te hebben.

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis dood kankercellen

                  Ja ze heeft de Goede echte olie niet die uit de apotheek
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Cannabis dood kankercellen

                    Nou fijn dat wiet olie misschien helpt, maar wat een nare verhalen bah

                    greetzz

                    Comment

                    Bezig...
                    X