Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hele domme vraag cbd olie maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hele domme vraag cbd olie maken

    Korting op 420shop
    Beste forum,
    Ivm kanker in t gezien hebben we cbd olie.
    Echter is het zo dat ik nu een berg knipafval (bladeren) heb van een thc rijke plant (boulder bubblegum) en ik vraag me af, is dit nou wel of niet bruikbaar om cbd olie te maken?

    Overal waar ik lees cbd olie staat dat er CBD-wiet word gebruikt, dus ik kan nergens vinden of en zoja hoe ik mijn knipafval kan gebruiken voor cbd olie..

    Geen zorgen, ik heb de thc rijke blaadjes die om de toppen zaten apart gehouden van de rest van het knipafval. Heb alles gedroogd, ondertussen al bijna 2 maanden.


    Iemand die me verder kan helpen..?

    Dan echt met knipafval, NIET cbd-wiet
    T gaat mij erom of ik deze thc arme bladeren nog kan gebruiken

    #2
    Re: Hele domme vraag cbd olie maken

    Allereerst sterkte met deze vreselijke ziekte in jullie gezin!

    Als er CBD in de plant zit zal dit in je olie komen, als er 0% CBD in zit komt er 0% CBD in je olie. Maar staar je niet blind op de CBD alleen, ook THC en terpenen hebben een helende werking op het lichaam. De verhoudingen zullen verschillen per strain. Ik dacht dat je bij Appolyon CBD rijke vezelhennep bloemen kan kopen om zelf CBD olie te maken, je zou dit dan kunnen bijvoegen bij je knipafval en zo THC/CBD olie maken.

    Ik zal een linkje voor je opzoeken. Trompetol, wellicht ook goedkoper te vinden op het internet.

    http://www.apollyon.nl/cbd-olie/cbd-rijke-hennep/

    http://trompetol.wixsite.com/trompet...-bio-hemp-herb
    Last edited by Stemma; 6 December 2016, 14:17.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Hele domme vraag cbd olie maken

      Hmm.. dat is alweer met cbd rijke hennep...
      Hoe het daarmee moet weet ik al, momenteel kopen we echter cbd olie omdat dat makkelijker is, maar wel een beetje duur..
      Ik vroeg me daarom af of het mogelijk is het knipafval van de planten die ik voor de thc-rijke hennep heb gegroeit ook kan gebruiken zonder er dan nog andere cbd hennep bij te moeten doen.

      Even specifiek dus: kan ik de thc-arme Wingleaves (die dus wel cbd bevatten zoals de hele plant) van een Boulder Bubblegum (het zijn bij elkaar 2 kartonnen bananen dozen gevuld aan gedroogde bladeren) die ik gekweekt heb voor de psychoactieve werking voor mijn autisme, gebruiken om cbd olie te maken (zonder cbd hennep toe te voegen) voor mijn moeder met kanker (rustgevende + pijnstillende werkingen helpen enorm bij het herstel)?

      Of moet ik echt cbd hennep hebben hiervoor?


      Zoja betekend dat dat mijn gedroogde Wingleaves nutteloos ruimte in beslag nemen op t moment, of kan ik er nog wat mee?

      Sorry voor de vele vragen

      Ik wil de plant namelijk zo goed mogelijk benutten

      Comment


        #4
        Re: Hele domme vraag cbd olie maken

        Ik zou het gewoon uitproberen.

        Maar verwacht geen hoog CBD %in de olie. Het effect zal ws ook anders zijn dan de CBD olie die je kan kopen. Bij teveel druppels zal je moeder ook enigzins stoned kunnen raken. Gewoon goed verdunnen en met een lage dosering beginnen. Ik zelf ben nog nooit stoned van wietolie geworden maar slaap er heerlijk op.

        Je kunt altijd CBD olie apart bijgeven als de Boulder Bubblegum olie niet goed genoeg bevalt.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Re: Hele domme vraag cbd olie maken

          Hm.. gelijk heb je ook.. k ga t gewoon proberen.

          Zelfde methode als met cbd hennep maar dan alle bladeren vergrinden en gebruiken?

          Comment


            #6
            Re: Hele domme vraag cbd olie maken

            Gebruik je alcohol? Wel de juiste!

            Zelf heb ik alleen van de toppen olie gemaakt, van het knipafval zou ook goed kunnen. Ik had laatst alles fijngemalen in een maalbakje wat ik bij de staafmixer had gekregen.

            Er staan genoeg richtlijnen en werkwijzen hier op het forum.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Re: Hele domme vraag cbd olie maken

              Yesh alcohol, hmm goede tip! Veel makkelijker dan alles met n grinder doen..

              Ik ga nog eens verder lezen.. thanks!

              Comment

              Bezig...
              X