Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Valcano vaporizer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Valcano vaporizer

    Korting op 420shop
    Goedemiddag. Zijn er hier mensen bekend met de valcano vaporizer. Ik zit er aan te denken 1 aan te schaffen.

    Ik moet namelijk stoppen met roken en blowe. om dat ik 3x een klaplong heb gehad en nu blijkt dat ik beginnend long lymficeum heb. Alleen weed gebruik ik om dat ik ook.pdd-nos heb en geen pillen van de dokter wil gebruiken nu heb ik gelezen dat de valcano vaporizer alle schadelijke stoffen filtert. Dus deze zou ik dan wel kunnen gebruiken toch?? Om dat alle schadelijke stoffen gefilterd worden zou iemand me hier meer duidelijkheid over kunnen geven.
    Mijn excuses als het onduidelijk is

    Mvg smookie86

    #2
    Re: Valcano vaporizer

    Een aantal mensen hier hebben er een onder andere ik. Wat wil je er van weten?

    Niemand die ik weet die een heeft gekocht heeft er spijt van dus doen.
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #3
      Re: Valcano vaporizer

      Is het verstandig om die aan te schaffen in mijn geval om dat ik al 3x een klaplong heb gehad en nu beginnend long lymficeum heb. Kan ik van de valcano er zekker van uit gaan dat ik geen schadelijke stoffen binnen krijg of ieder geval heel stuk minder

      Comment


        #4
        Re: Valcano vaporizer

        Ik ben geen dokter of wetenschapper en kan je hier dus geen advies over geven. Ik zou die vraag ook aan mijn arts stellen eerlijk gezegd.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          #5
          Re: Valcano vaporizer

          Je krijgt in ieder geval geen teer en nicotine binnen want
          je verbrand de cannabis niet maar verdampt alleen, dus
          het zal altijd minder schadelijk zijn, zeker wanneer
          je de temperatuur niet te hoog instelt!

          Succes O.D.

          Comment


            #6
            Re: Valcano vaporizer

            Ik zou het bij eten van edibles ofzo houden.

            Vapen is vergeleken met roken minder slecht voor je longen.

            Maar het blijft onvolledige verbranding en dus schadelijke stoffen geven tijdens het inhaleren. Misschien geen 500 graden als bij een joint maar 200 graden is ook heet

            Vergeleken met niet Vapen of roken is Vapen dus ook gewoon slecht. Zeker als je longen al ONHERSTELBAAR beschadigd zijn. Longemfyseem is helaas niet omkeerbaar. Elke kapotte cel blijft kapot.

            Alles wat jij inhaleert belast je longen nog meer. Alleen jij kunt beslissen of lekker stoned of high zijn door te roken of vapen de schade waard is.

            Maar zolang je wiet ook eetbaar kunt maken....
            Het is niet hetzelfde. Ik weet het maar dat is ademen met nog maar 20 procent longinhoud ook en daar heb ik ervaring mee. Dat wil je zo lang mogelijk uitstellen trust me

            Sterkte iig ik hoop dat de emfyseem zich niet te snel vergroot.

            Comment


              #7
              Re: Valcano vaporizer

              Ik zit hier al heel wat jaren en ik heb nog NOOIT iemand horen klagen over een Vulcano
              Mocht ik er zelf ooit 1 kopen dan zak het een Vulcano zijn ze zijn wel pittig aan prijs,
              Maar als je dan meteen iets goeds in huis heb is het wel waard
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Valcano vaporizer

                Vaporizen is niet verbranden toch , ook niet onvolledig.
                Wat ik uit m'n vaporizer schudt is droog, en groen tot heel lichtbruin.
                Niks verbrandt.

                @smookie: Zou de antwoorden daarvoor toch op een iets meer medische site zoeken.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Valcano vaporizer

                  Nee je hebt gelijk er zit dus toch nog een flink verschil tussen verhitten en verbranden.

                  Alleen met al beschadigde longen maakt dat verschil dus eigenlijk qua schadelijkheid niet meer uit.

                  Comment


                    #10
                    Re: Valcano vaporizer

                    Valcano, is dat de volcano van de aldi? Ik heb hem, nergens last van. En ik heb nooit gerookt. Vrees wel dat het nog steeds niet gezond is. Zoals hierboven gezegd, opeten is totaal onschadelijk en wsl de beste optie. Je hebt maar 1 setje longen...

                    Comment


                      #11
                      Re: Valcano vaporizer

                      Thnx iedereen ik ga van de week toch maar ff langs de dokter kijken wat hij er van zegt

                      Comment


                        #12
                        Re: Valcano vaporizer


                        Maal je wiet doe er wat Bio Coco's olie bij en je kan het dippen.
                        je kan het ook onder je tong doen klein lepeltje.
                        Bij mij duurt het wel kleine 40 minuten voor ik iets merk maar het ontspan me wel.
                        Ik wil ook stoppen met roken van Wiet/Tabak en dit is een oplossing.

                        Als je longen al zo erg beschadig zijn dan is dampen ook niet goed Tis toch damp die langs je longen kom
                        pas maar op voor longontsteking
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Valcano vaporizer

                          Oooooo Bella je weet dat dat zo niet moet ! , je gooit natuurlijk geen afval in je cocos om zo op te lepelen
                          Op die foto is cocosvet te zien wat verwarmd is geweest met daarin (een kaasdoek met) wietafval
                          zodat de werkende stoffen goed worden opgenomen door de cocos



                          Comment


                            #14
                            Re: Valcano vaporizer

                            Super filmpje alleen het verwarmen daar bij maak je kans dat er goede stoffen verloren gaan en het is niet nodig
                            P.s wat is afval je kan hier heel de plant voor gebruiken alles zelfde de takjes
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Valcano vaporizer

                              Heb je beginnend long emfyseem? Of iets anders?

                              Wat was de oorzaak van je klaplong?

                              Ook al krijg je met vapen veel minder schadelijke stoffen binnen, je inhaleert wel een soort van 'damp' die de luchtwegen ook weer kunnen prikkelen.

                              Blowde je om echt stoned te worden of is een lichte roes ook genoeg.
                              Op zich ben ik wel benieuwd welke medicatie je vervangt met Cannabis want tegen PDD-NOS bestaat geen medicatie.
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...
                              X