Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Valcano vaporizer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Valcano vaporizer

    Ik dacht juist dat de teer en nicotine de schadelijke stoffen waren.

    Het eten er van is ook zeker een optie. alleen ik haal m'n weed nog in de shop dus zal behoorlijk wat gram moeten halen voor ik er wat van kan maken. ik heb helaas nog geen ruimte heb om zelf plantjes te zetten.

    Stemma ik blowe om echt stonde te worden om.me eigen rustig te houden. De dokter wou me ritalin en de soort gelijken geven en daar heb ik geen behoefte aan.

    Ik heb 3x spontaan een klaplong gehad ik heb m'n postuur tegen lang en slank. De eerste x zat ik rustig op het werk en kreeg erge krampen en bij de andere 2 x was ik net wakker en kreeg ik weer z'n erige pijn.

    Bij de eerste klaplong heb ik een drain gekregen
    tussen m'n ribben m'n long
    in de 2x ook een drain en hebben ze geprobeerd m'n long te plakken met een chemische hechting. Dat is helaas niet goed gegaan
    En de 3x hebben ze niks gedaan dat moest van zelf genezen heb toen ct scan gehad en daar uit bleek dat ik beginnend long lymficeum heb.

    Krijg ik nu nog een klaplong krijg ik een pittige operatie dan gaan ze echt m'n long hechten
    Last edited by Smookie86; 19 December 2016, 09:28.

    Comment


      #17
      Re: Valcano vaporizer

      Dan zou ik als ik jou was maar van het idee van roken/dampen afstappen als ik jou was en om je leven geef
      Eet gewoon je wiet en neem geen risico met je leven.
      Dampen is ook vocht naar je longen brengen. Zelfs van een e sigaret kan je al long ontsteking krijgen

      Vraag me eigenlijk af hoe veel klap longen je moet krijgen voor de euro val bij jou ????
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Valcano vaporizer

        Tabak is veel schadelijker dan Cannabis, zeker door alle rotzooi die de fabrikanten erin stoppen om de tabak nog verslavender te laten zijn. Vapen is veel gezonder maar ik denk dat je voor nu alle onnodige prikkeling van je longen moet vermijden, geef ze rust! Kijk ook naar je werk- en leefomgeving of daar irriterende of prikkelende stoffen aanwezig zijn.

        Stoppen met roken is wel erg belangrijk voor je! Vraag daar hulp bij aan je huisarts of longarts. Je kan bij de stichting mediwiet denk ik wel wietolie met THC erin verkrijgen, je moet ze maar een mail sturen met jouw verhaal.

        Ik kan niet beoordelen of je bij een goede shop je wiet koopt, maar feit is dat er veel slechte kwaliteit wiet over de toonbank gaat. Soms wordt er verboden gif gebruikt tegen ongedierte of verkoopt men wiet met schimmelsporen of men spuit men eriets op om de wiet te verzwaren en dat rook je dus allemaal op!

        Als je longproblemen onder controle zijn, zou je voorzichtig een keer kunnen vapen en kijken hoe dat gaat, maar dan wel met schone wiet!

        Succes en heel veel sterkte!
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #19
          Re: Valcano vaporizer

          [QUOTE=belladonna;605035]

          Comment

          Bezig...
          X