Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goede slaapwiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    goede slaapwiet?

    Korting op 420shop
    ik ben medisch gebruiker en gebruik mijn wiet voornamelijk voor het slapen gaan,als alternatief voor slaappillen.
    ik gebruik normaal bhudda cheese, daar wordt ik fijn stoned van en daardoor val ik als een blok in slaap en als ik na drie uur wakker wordt, dan kom ik ook de tweede keer in slaap..
    nu is buddha cheese heel moeilijk te vinden en momenteel kom ik er dus niet meer aan.
    ik ben dus op zoek naar een andere wietsoort die ik kan gebruiken, hebben mensen tips en ervaringen voor mij?
    ik zou ook graag willen weten wat de double fun doet, aangezien ik die vaak tegenkom als het over mediwiet gaat...

    ik hoop dat mensen me een beetje op weg kunne helpen, ik ben voornamelijk op zoek naar soorten waar je stoned en slaperig van wordt, ik gebruik deze echt voor het slapen..

    alvast bedankt

    groet lamira

    #2
    Re: goede slaapwiet?

    probeer eens de white widdow

    slapen wij ook als een princes op !!

    en overal verkrijgbaar !!

    Comment


      #3
      Re: goede slaapwiet?

      Hee Lamira!

      Ik kan je niet helpen op het moment maar mijn ervaringen met haze zijn het beste om in slaap te komen.. Ik vind het irritant als je te zware ledematen krijgt van een te zware stone. Dan lig je ook steeds onconfortabel en te draaien naar mijn mening. Een goede combinatie lijkt me perfect. Je wilt ook niet te stoned je bed uit kruipen de volgende ochtend en een beetje high laat je lekker dromen. Maar meestal wordt de indica gebruikt voor slaapwietjes. Met het timen van de oogst of het kiezen van thc gehalte kun je dit fine-tunen heb ik vernomen maar dan zul je even verder moeten zoeken op het forum.

      Hoop dat iemand meer ervaring en info heeft om te delen.

      Grtz
      Last edited by bassassin; 20 August 2009, 15:00.
      node voor node van klein naar groot
      LST LEMON SKUNK VERSLAG

      Comment


        #4
        Re: goede slaapwiet?

        Doubelfun

        Ik gebuik wiet om dat ik reuma heb en kweek als 4 jaar mijn eigen Doubelfun in de zomer in mn tuin
        Deze wiet maakt je minder high maar meer stoond en dat zorgt voor de ontspanning van je spieren en voor rust in je hooft
        Dit is een makkelijk kweek baar wietje wat vorst en schimmel bestendig is
        Als je kan aan tonen dat je medi gebruiker ben krijg je deze zaden van die Meneer gratis van de volgende site ik gebruik zijn zaden/thee al jaren en heb er geen klachten over.
        Ik stort wel altijd een vergoeding van 10 euro aan die Meneer voor zijn onkosten te dekken.
        Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel

        http://mediwiet.nl

        P.s als je in de coffie shop even iemand vertel dat je medici gebuikt kunnen hun jou uit leggen wat de beste wiet is voor jou
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: goede slaapwiet?

          de white widow, is ok, maar net niet wat ik zoek, omdat ik het puur rook in een waterpijp wordt ik er toch ietsje higher van dan dat de bedoeling is voor mij...
          dat highe vind ik niet fijn, heb dan het gevoel of de kamer op me af komt en me plat wilt drukken, lol beetje lastig uit te leggen.
          maar ik zoek dus echt iets waar je stoned van wordt en van kan slapen.
          ik zeg altijd in de cofeeshops dat ik medicinaal gebruik, maar vaak vind ik het lastig om verschillende soorten te moeten proberen, omdat ik met een gram 8X doe houd ik dus altijd veel over als het niet goed werkt...
          aangezien hier medidicinale gebruikers zitten, dacht ik dat mensen me konden vertellen wat ze zelf gebruiken en misschien wel goed is om op te slapen uit eigen ervaring, iets wat ze in de coffeshop niet kunnen omdat er niet zo veel medigebruikers zijn om mee te kletsen, lol

          ik heb ook gewone cheese geprobeerd en die werkte ook heel fijn...

          in ieder geval bedankt voor de tips die er al zijn...

          groetjes lamira

          Comment


            #6
            Re: goede slaapwiet?

            Hallo, ik gebruik wiet ook als slaapmiddel en pijnbestrijding. Met white widdow wat ik in de coffeeshop makkelijk kan krijgen slaap ik als een blok. Alleen rook ik niet maar ik gebruik een verdamper. Ik had laatst bubblegum, hoop dat ik de naam goed heb, maar die was minder. Je moet erop letten dat je een Indica neem daar word je stoned (slaperig, loom) van.

            Greeds Chris
            "Medicinaal kweker en gebruiker"

            Comment


              #7
              Re: goede slaapwiet?

              persoonlijk heb ik goede ervaringen met big bud en rook dit ook puur is zacht en wordt je doezelig van maar ik vrees dat dit voor ieder wat anders zal zijn

              Comment


                #8
                Re: goede slaapwiet?

                big bang als je een heel relaxerende wiet wilt en the doctor als je een hele zware indica wilt.

                Comment


                  #9
                  Re: goede slaapwiet?

                  al geprobeerd met haze ?

                  Comment


                    #10
                    Re: goede slaapwiet?

                    Doubelfun heeft geen gewenning en ik zweer er bij ik word er niet high van want dat high vind ik ook niet echt zo toppie ik word er beetje op gefokt van merk ik.
                    Van de doubelfun word ik lekker stoned lui hangerig soeselig ontspannen
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: goede slaapwiet?

                      ik ben idd steeds meer geneigd de doublefun te gaan gebruiken, hoor er heel goede dingen over...
                      big bang, en big bud wil ik misschien ook wel een sproberen...
                      nu momenteel vind ik cheese ook vrij goed, maar die is weer zo moeilijk te krijgen...
                      weet iemand waar de double fun te krijgen is?
                      ik zou hem graag een keertje uit willen proberen voordat ik een hele plnat ga kweken en ik het toch nix vind (ik wil maar een soort kweken per keer, en het liefste max twee lantjes per keer of zo..).
                      thanks verder voor alle super tips, heb ze op mijn lijstje gezet en dat gaat mee naar de cofeeshop de volgende keer...

                      nu nog hopen dat ik ergens die double fun een keertje kan uit proberen, dan weet ik zeker of ik hem wil kweken en of ie echt zo goed is als ie klinkt voodat ik met een hele oogst zit, lol...


                      groetjes lamira

                      Comment


                        #12
                        Re: goede slaapwiet?

                        White rhino
                        Kom je van zeker en vast gans de avond niet meer uit de zetel.

                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: goede slaapwiet?

                          white rhino verdovend heel erg verdovend
                          Schutto In tha house

                          Comment


                            #14
                            Re: goede slaapwiet?

                            indica's als K2,afghani,Northernlights,anesthesia,Kush....enz allemaal indica dominant en dus erg stonede sleapyweed

                            puur roken natuurlijk!!!

                            Comment


                              #15
                              Re: goede slaapwiet?

                              Nou ik heb lowryder das ook indica en word High van en dat haat ik
                              Dus niet alle indica werkt goed
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X