Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis medicijn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cannabis medicijn

Korting op 420shop
    Ik vond mooi stukje over hoe je van Cannabis een medicijn kan maken
    Aangezien ik niet wil jatten van deze site link ik hem aan jullie door zo dat je zelf kan kijken

Cannabis als medicijn

Groetjes
    God was never on your side..

Re: Cannabis medicijn

Intressant bella zoals altijd

mvg Izzz

Comment

Dankje izzz ik snuffel wat af en vind soms hier en daar een mooi stukje waar we allemaal wat aan kunne hebben.

Groetjes
      God was never on your side..

Comment

Hoi belladonna,
        Dit is een vertaling van de site van the Cure zelf, wel makkelijk als je zelf geen of slecht Engels leest.

Wat betreft :
        Is dit hetzelfde als hennepzaad olie?
        Nee! Dit is de hennep-olie, gemaakt van de uitgebloeide toppen en kleine bladeren van de hennepplant. Het is de essentiŽle olie van de hennepplant. Health Food Store en andere drogisterijen verkopen olie gemaakt van hennep zaad dat vaak verkeerd benoemd wordt als hennep olie. Hoewel zaadolie zeer voordelig is, bevat het niet genoeg THC en heeft daarom geen effect op kanker en andere ernstige ziekten.

Wil ik bij aanmerken:
        De zaadolie (dus de niet thc houdende bakolie) kun je wel gebruiken om de vaak te sterke hempoil ( zeker getrokken van hoogwaardige nedelandse hennepmet een hoog thcgehalte) mee te verdunnen en lang te bewaren.
        Heb ik niet van mijzelf maar van medische wiet.

Btw hennepzaadolie is een van de hoogstwaardige en voedzame bakolieŽn die er is.
        In India en China overleefde veel mensen diverse hongersnoden dankzij het zeer voedzame hennepzaad.

Nog iets leuks;
        de meeste eerste auto's reden op krachtige calorierijke hennepzaadolie todat olie/benzineverkopers de autofabrikanten omkochten om hun olie/benzine te gebruiken.

Dus niet alleen in de medische wereld is hennep gedemoniseerd.

groetjes 3cpio
        Last edited by 3cpio; 15 October 2009, 22:05.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X