THX @Vale
Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?
Collapse
X
-
Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?
Kan Cannabis autisme verminderen?
Bron: Anonym zu www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/features/the-ultimate-herbal-remedy-can-cannabis-improve-autism-1814756.html
De ultieme kruiden remedie: Kan Cannabis autisme verminderen?
Het debat over de risico's heeft de politieke en wetenschappelijke opinie verdeelt in Engeland.
Maar de Amerikaanse moeder Marie Myung-Ok Lee zegt niet alleen dat Cannabis veilig is voor haar zoon, het heeft zijn conditie drastisch verbeterd.
Donderdag 5 november 2009
De waarheid over Cannabis
Leer hoe het het lichaam beinvloedt, Bekijk video, vraag gratis folder aan.
Drugworld.org
Mijn zoon J heeft autisme. Ook heeft hij 2 grote operaties gehad aan een ruggemergtumor en hij heeft IBD (verzamelnaam voor een aantal ziekten aan het spijsverteringssysteem btw.).
Hij kan woorden zeggen, maar velen van deze - bijvoorbeeld eendje in het water(2x)- geven niet weer wat hij bedoelt.
Voor een poosje bleken de anti-biotica zijn pijn te beheersen.
Maar in het laatste jaar stopte deze te werken. Hij begon te bijten en de bril van mijn gezicht af te slaan.
Als jij zoveel pijn leed, zou je waarschijnlijk ook iemand willen slaan.
J's school nodigde mijn man en mij uit voor een gesprek aangaande J's tantrums (http://www.codexmedicus.nl/sectie/17..._tantrums.html), die zijn vermogen te leren beinvloedde.
De leraren droegen Tae Kwon Do armkussens om zichzelf te beschermen tegen zijn bijten.
Hun oplossing was ons een lijst met kinder-psychiaters te geven. Daar autistische kinderen geen praat-therapie kunnen volgen, hield dit in: verdoven, anti-pschychose middelen zoals Risperdal.
Vorig jaar werd Risperdal voorgeschreven aan meer 389.00 kinderen in Amerika -240.000 van hun waren jonger dan 12 jaar- tegen bipolaire stoornissen,ADHD, autisme en andere stoornissen.
Maar de drug is nooit getest op lange termijn, aangaande veiligheid voor kinderen en heeft een serieuze waarschuwing voor bijwerkingen.
Van 2000 tot 2004, was Risperdal, of een van de 5 andere populaire drugs ook geclassificeerd als a-typische anti-psychotica's, de hoofdverdachte in 45 kindersterftes, volgens een onderzoek door de US Food and Drug Administration (FDA) data, door USA Today.
Toen ik ouders van autistische kinderen benaderde hoorde ik geen enkel verhaal over een verbetering die het risico waard was.
Een onderzoek uit 2002 over het gebruik van Risperdal bij autisme,in The New England Journal of Medicine,toonde kleine verbeteringen in "autistische irritatie"-maar het onderzoek volgde maar 49 kinderen in 8 weken tijd, zodat de conclusies die je hier uit kunt trekken gering zijn.
Vrije vertaling gedaan door:
vale.Leave a comment:
-
Haal het roken van Cannabis bij jou angst en onzekerheid weg waar door je relaxter word?Zelf heb ik geen écht autisme zoals mensen autisme zien, maar een bepaalde vorm. Dat maakt mij contactgestoord en kunnen zgn. 'prikkels' mij gauw teveel worden. (Denk aan dingen die je ziet, geluiden, alles wat je ontvangt en door je hersenen gevormd worden.)
Vroeger was het zo erg dat ik bang was voor alles, de enige manier om mij mee te krijgen was met goede begeleiding. Echter, mijn eerste hijsje heeft mijn leven veranderd... Het is niet helemaal weg maar durf zeker een stuk meer en dat is uiteindelijk wel de enige manier om de wereld goed te kunnen ontdekken.
Het roken van cannabis maakt dus dat je minder prikkels binnen krijgt ???? ervaar je dat zo?
Misschien denk je wat domme vraag maar wil het graag snappen en er van leren waarom cannabis bv zo uit werking kan hebben bij jou.
En heeft het dat misschien ook bij andere met zelfde ziekte als jij hebt
groetjesLeave a comment:
-
@ bella'ken ,ik vertaal asap heb effe geen tijd ,is knutseldsag
wel een link over de ziekte ,rest komt eraan!
Last edited by latindos; 9 November 2009, 18:15.Leave a comment:
-
Zelf heb ik geen écht autisme zoals mensen autisme zien, maar een bepaalde vorm. Dat maakt mij contactgestoord en kunnen zgn. 'prikkels' mij gauw teveel worden. (Denk aan dingen die je ziet, geluiden, alles wat je ontvangt en door je hersenen gevormd worden.)
Vroeger was het zo erg dat ik bang was voor alles, de enige manier om mij mee te krijgen was met goede begeleiding. Echter, mijn eerste hijsje heeft mijn leven veranderd... Het is niet helemaal weg maar durf zeker een stuk meer en dat is uiteindelijk wel de enige manier om de wereld goed te kunnen ontdekken.
Leave a comment:

Leave a comment: