Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nog meer medisch gebruik!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nog meer medisch gebruik!

Korting op 420shop
    Hey allen,

Effe een leuk verhaaltje over mijn eigen ervaring met medicinaal marihuana.

Moet beginnen te vertellen dat er in mijn jeugd ADHD is gediagnosticeerd. Allerlei medicatie voor gehad maar marihuana had toch altijd wel het beste effect als ik me beter wilde concentreren wat rustiger wilde voelen, etc.

Op een gegeven moment mee aan de slag gegaan (ergens half jaren '90) ondersteund door mijn moeder destijds want ik was ongeveer 16 jaar.
    Wat ik bedoel met mee aan de slag gegaan is dat we probeerden op doktersrecept marihuana te verkrijgen (medicinaal) voor mijn aandoening adhd.

Zover onze kennis en informatie reikte was ons bekend dat marihuana medicinaal nog nooit eerder voor adhd was voorgeschreven. Dit is mij (en mijn ma) uiteindelijk wel gelukt bij een soort van alternatief geneeskundige...met dokterspapieren ofc. ...wel op voorwaarde dat ik ook één van haar eigen pillekes zou proberen...ook iets natuurlijks (alternatief)..al goed.

Vanaf die dag kreeg ik voorgeschreven: 1 gram marihuana iedere dag....2 jointjes max dus...hehe.

Ik heb dit echter niet doorgezet...de wiet was hmm, mjaah, wat zal ik zeggen....wat flauwtjes...k2, kon om de 25 dagen een doos met 25 gram ophalen. De wiet was zoals ik probeerde uit te leggen niet al te best...op zich mooi wietje, zag er goed uit...maar zeer lage thc gehalte...ik was wel wat sterkers gewent
    Daarnaast moest ik ook nog bijbetalen

Toen hield ik het snel voor gezien, hehe

Ach ja, leuke ervaring weten we dat ook weer.

Groeten,

Stuntman Bart

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X